Synnytys - elämän edellytys.
Se on perusperustarve.
Kinastellaan äitiysrahoista.
Suomalaisille riittää yksi tai vähemmän lapsia Kelan vanhempainrahoilla,
mutta etelämaalaisille maahanmuuttajille 5 lasta Kelan rahoilla olisi sopiva.
Suomalaisilla kismittää nähdä kuinka Suomi muuttuu muunmaalaiseksi ja valtio päättää lopettaa vanhempainrahoja hyvissä ajoin.
Historiassa eri aikoina ja eri valtioissa ymmärrykseni mukaan olisi ollut sellaisia käytäntöjä, joissa olisi maksettu äitiysrahaa turvatakseen äidille turvallisen synnytyksen.
Kuitenkin ei ole edelleen kaikissa valtioissa ja kaikissa ajoissa täydellistä äitiysrahaa maksettu.
Tulkitsen asian siten, että valtiolla ei ole tarvetta suurelle määrälle lapsia ja väestönkasvua, samassa hengessä kuin valtio 1930 luvulla maksoi maatalousyrittäjille tukea olla tuottamatta liikaa ruokaa markkinoille.
Valtio jättää synnyttävyys yksilölliseen vastuuseen.
Kuka tahtoo ison perheen, hän saa tehdä sen, mutta omaan laskuun.
Ei ainakaan kielletään synnyttämästä, mikä on helpottavaa, mutta mahdollista kieltää.
Tästä syntyy johtopäätös, että koska synnyttävyys olisi perustarve, jota ilman yksilöllinen ihminen nainen tai mies voi jopa menehtyä ja vahingoittaa muita ympärillään, siis lapsettomuus olisi biologisesti vaarallista ja lasten synnyttäminen olisi terveysvaatimus jokaiselle, niin valtio kustantaisi tehokkaasti ainakin yhden lapsen jokaiselle, jotta yksilö saisi tehtyä perustarpeitaan, eikä aiheuta uhkia itse valtiolle.
Luonnollisesti kuitenkin ei ole täydellisyyttä, sillä on olemassa poikkeuksia ja olisi perusoikeus myös olla synnyttämättä lapsia, jolla ehkä saavuttaisi jonkun jumalallisen päämäärän. Ihmetyttää vain kuinka paljon löytyy synnyttämisestä kieltäytyviä.
Ison osan kieltäytyjistä voi parantaa valistamalla heitä synnyttämään, koska tietämättömälle pitää antaa valistusta ja tietoa, koska itse he eivät kykene tietämään asioita.
Iso osa synnyttämättömistä olisi synnyttänyt ja vain pieni osa jäisi paitsi.
Edelleen on prosessi se valikoida aitoja kieltäytyjää yleisistä valtavirtauimareista.
Synnytys perustarpeena saisi vanhempainpalkkaa vain yhteen lapseen
Anonyymi-ap
1
308
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398