Ikävöitkö ikinä mua kuten mä sua ? Haluisin aidosti sut enkä unoha sua varmaan ikinä vaik kui yritän typerä oon
Mitä sulle nainen kuuluu
30
1245
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle lie tämä sun ikävä menee..
Mutta kyllähän tämäkin yksi pieni aikuinen nainen yhtä miestä kaipailee.
Ikävän kanssa ei vaan totu oikein elämään ja toiveissa on joskus kenties kohdata, pitkästä aikaa.. mihin siitä sitten jatkuu vai jatkuuko, sen sitten näkee.
- nAinen- Anonyymi
Menee yhdelle Aalle kyllä mut ei enempää tänne ja sen näkee sitten jos ollaan koskaan enää tekemisissä
- Anonyymi
Laita osumaan kohdalle. Sitten näet jatkon. Mies sivusta
- Anonyymi
No tuskin menee minulle.. eipä hän minua kaipaile kuitenkaan, kyllä minä sen tiedän.
Ohitellaan vaan sujuvasti jos kohdataan 😏
En aio lähestyä muutenkaan kun ei kuulu luonteeseen eikä tapoihin toisessa roikkuminen ja tyrkyllä oleminen.
Jos hän haluaa niin voi itse lähestyä. Olen varma kuitenkin ettei niin tule tapahtumaan.
Ihan hyvällä silti häntä muistelen.
Hyvää syksyä vaan hänellekin ☀️
- nAinen- Anonyymi
Olet tyrkky kun täytin miehen aloituksen noin röyhkeästi omilla tunteillasi. Miksi et tehnyt omaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tyrkky kun täytin miehen aloituksen noin röyhkeästi omilla tunteillasi. Miksi et tehnyt omaa?
Heh, nyt on joku vähän liikaa palstan lumoissa. Tyrkky? Siis hän on tyrkky, kun kirjoittaa keskustelupalstalle. Olet kyllä oikein lahja palstalle, ihmettelyn saralla👏👏 Koittaisit löytää sisältöä elämääsi, sinulla menee fiktio ja totuus sekaisin. Usein hermostut palstalla ja haukut muita naisia. Tsot tsot.
-Sivusta - Anonyymi
Miten voit olla varma? Et mitenkään. Ei vaan voithan, aivan, jos oot estänyt sen miehen. T. Eräsmies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on KESKUSTELUpalsta. Kuka tahansa saa kirjoittaa mihin tahansa. Deal with it.
- Anonyymi
Siinä oli kyllä ihan oikeat kirjaimet!
Mikäs sinä olet määräämään kuka saa ja mihin kirjoitella??
Voin toki jatkaa tässä vaikka kuinka pitkään jos sinä vielä kitiset siellä! - Anonyymi
Joo. Kannattaa mainita heti alussa ettei kukaan muu saa kirjoittaa kuin AP
- Anonyymi
Kaikki saavat ikävöidä ja kirjoittaa. Älä ole lapsellinen, tämä on julkinen keskustelupalsta.
- Anonyymi
En ole koskaan ikävöinyt palstalaista. Aikoinaan hetken ajan ikävöin hyvin kauan tuntemaani miestä. Nyt olen ihastunut suunnilleen muutaman vuoden nuorempaan ikäiseeni vanhempaan mieheen. Täytyy sanoa että tekee mieli tehdä lähempää tuttavuutta hänen kanssaan, hyvin läheistä tuttavuutta. Nyt tuntuu siltä että olen liian kauan ollut yksin.
- Anonyymi
Ompa mielenkiintoista äijä
- Anonyymi
Ihan suhkoht hyvää. Kiitos kysymästä. Mitäpä tässä perus juttuja tein tossa nakkikeittoa ja täytelin astianpesukonetta, pyykit pitäisi ripustaa. Suunnitellut yllätys juhlia läheiselle sekä Halloween pirskeitä. Kyllähän se syksy jo ln ja talvi sieltä tulee. Kohta jo joulukin . Aatella. En tiedä miten olet minua ikävöinyt . Et ainakaan huomattavasti.
- Anonyymi
Ei ole kaipausta. Olen onnellinen.
- Anonyymi
Minkä niminen alottaja mahtaa olla. Täällä yksi aa joka kaipaa miestä niin että sydäntä särkee joka päivä. Eikö voitais jutella
- Anonyymi
Sä kaipaat kuiteki jotain toista en todellakaan laita tänne mitään trollien mällättäväks miks sä mua kaipaisit ? Ei sua kiinnosta
- Anonyymi
Ja nimesi alkaa M niin kuin monella muullakin naisella täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kaipaat kuiteki jotain toista en todellakaan laita tänne mitään trollien mällättäväks miks sä mua kaipaisit ? Ei sua kiinnosta
Mistä tiedät? Eikö kannattais edes koittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimesi alkaa M niin kuin monella muullakin naisella täällä?
En oo mikän m nainen vaan mies mistä te revitte näitä juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Eikö kannattais edes koittaa
Tiiän et kaipaa erästä toista haluu muutekin elää jtn gangsteri elämää
- Anonyymi
a,p aakkoset pitää opetella,sulla on TRAUMA PÄÄLLÄ.
- Anonyymi
Aloittaja on mies meneekö jo perille.
- Anonyymi
Ikävöin kovasti yhtä miestä.
- Anonyymi
Ja minä yhtä naista, jolla ei ole siitä hajuakaan.
- Anonyymi
ainakin 100 miestä mikä siinä vaikka 100 naista 100 lasta.....
- Anonyymi
Anu s
- Anonyymi
Mitäpä tässä sen ihmeempiä, sitä elää kaiken ympäröimänä jolle antanut suurta painoa mutta tuntee itsensä jo kovin heppoiseksi, lähes painottomaksi.
- Anonyymi
Olen hengästynyt, elämä tuntuu kiihtyvän kiihtymistään. Enimmäkseen en tiedä tarpeeksi. Ajattelen sinua aina kun ehdin. Viet tilaa taakaksi asti. Elän eräänlaisessa kauhussa ja kaipauksessa, joka toisinaan tuntuu sietämättömältä. Mutta täällä kestetään asioita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882044Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771301Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631058- 701053
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06152950Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50845Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140795- 101795
- 45780
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9728