Mitä sulle nainen kuuluu

Anonyymi-ap

Ikävöitkö ikinä mua kuten mä sua ? Haluisin aidosti sut enkä unoha sua varmaan ikinä vaik kui yritän typerä oon

30

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle lie tämä sun ikävä menee..
      Mutta kyllähän tämäkin yksi pieni aikuinen nainen yhtä miestä kaipailee.
      Ikävän kanssa ei vaan totu oikein elämään ja toiveissa on joskus kenties kohdata, pitkästä aikaa.. mihin siitä sitten jatkuu vai jatkuuko, sen sitten näkee.

- nAinen

• Anonyymi

Menee yhdelle Aalle kyllä mut ei enempää tänne ja sen näkee sitten jos ollaan koskaan enää tekemisissä

• Anonyymi

Laita osumaan kohdalle. Sitten näet jatkon. Mies sivusta

• Anonyymi

No tuskin menee minulle.. eipä hän minua kaipaile kuitenkaan, kyllä minä sen tiedän.
      Ohitellaan vaan sujuvasti jos kohdataan 😏
      En aio lähestyä muutenkaan kun ei kuulu luonteeseen eikä tapoihin toisessa roikkuminen ja tyrkyllä oleminen.
      Jos hän haluaa niin voi itse lähestyä. Olen varma kuitenkin ettei niin tule tapahtumaan.
      Ihan hyvällä silti häntä muistelen.
      Hyvää syksyä vaan hänellekin ☀️
      - nAinen

• Anonyymi

• Anonyymi

Olet tyrkky kun täytin miehen aloituksen noin röyhkeästi omilla tunteillasi. Miksi et tehnyt omaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tyrkky kun täytin miehen aloituksen noin röyhkeästi omilla tunteillasi. Miksi et tehnyt omaa?

Heh, nyt on joku vähän liikaa palstan lumoissa. Tyrkky? Siis hän on tyrkky, kun kirjoittaa keskustelupalstalle. Olet kyllä oikein lahja palstalle, ihmettelyn saralla👏👏 Koittaisit löytää sisältöä elämääsi, sinulla menee fiktio ja totuus sekaisin. Usein hermostut palstalla ja haukut muita naisia. Tsot tsot.

-Sivusta

• Anonyymi

Miten voit olla varma? Et mitenkään. Ei vaan voithan, aivan, jos oot estänyt sen miehen. T. Eräsmies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on KESKUSTELUpalsta. Kuka tahansa saa kirjoittaa mihin tahansa. Deal with it.

• Anonyymi

Siinä oli kyllä ihan oikeat kirjaimet!
      Mikäs sinä olet määräämään kuka saa ja mihin kirjoitella??
      Voin toki jatkaa tässä vaikka kuinka pitkään jos sinä vielä kitiset siellä!

• Anonyymi

Joo. Kannattaa mainita heti alussa ettei kukaan muu saa kirjoittaa kuin AP

• Anonyymi

Kaikki saavat ikävöidä ja kirjoittaa. Älä ole lapsellinen, tämä on julkinen keskustelupalsta.

• Anonyymi

En ole koskaan ikävöinyt palstalaista. Aikoinaan hetken ajan ikävöin hyvin kauan tuntemaani miestä. Nyt olen ihastunut suunnilleen muutaman vuoden nuorempaan ikäiseeni vanhempaan mieheen. Täytyy sanoa että tekee mieli tehdä lähempää tuttavuutta hänen kanssaan, hyvin läheistä tuttavuutta. Nyt tuntuu siltä että olen liian kauan ollut yksin.

• Anonyymi

Ompa mielenkiintoista äijä

• Anonyymi

Ihan suhkoht hyvää. Kiitos kysymästä. Mitäpä tässä perus juttuja tein tossa nakkikeittoa ja täytelin astianpesukonetta, pyykit pitäisi ripustaa. Suunnitellut yllätys juhlia läheiselle sekä Halloween pirskeitä. Kyllähän se syksy jo ln ja talvi sieltä tulee. Kohta jo joulukin . Aatella. En tiedä miten olet minua ikävöinyt . Et ainakaan huomattavasti.

• Anonyymi

Ei ole kaipausta. Olen onnellinen.

• Anonyymi

Minkä niminen alottaja mahtaa olla. Täällä yksi aa joka kaipaa miestä niin että sydäntä särkee joka päivä. Eikö voitais jutella

• Anonyymi

Sä kaipaat kuiteki jotain toista en todellakaan laita tänne mitään trollien mällättäväks miks sä mua kaipaisit ? Ei sua kiinnosta

• Anonyymi

Ja nimesi alkaa M niin kuin monella muullakin naisella täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kaipaat kuiteki jotain toista en todellakaan laita tänne mitään trollien mällättäväks miks sä mua kaipaisit ? Ei sua kiinnosta

Mistä tiedät? Eikö kannattais edes koittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nimesi alkaa M niin kuin monella muullakin naisella täällä?

En oo mikän m nainen vaan mies mistä te revitte näitä juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät? Eikö kannattais edes koittaa

Tiiän et kaipaa erästä toista haluu muutekin elää jtn gangsteri elämää

• Anonyymi

a,p aakkoset pitää opetella,sulla on TRAUMA PÄÄLLÄ.

• Anonyymi

Aloittaja on mies meneekö jo perille.

• Anonyymi

Ikävöin kovasti yhtä miestä.

• Anonyymi

Ja minä yhtä naista, jolla ei ole siitä hajuakaan.

• Anonyymi

ainakin 100 miestä mikä siinä vaikka 100 naista 100 lasta.....

• Anonyymi

Anu s

• Anonyymi

Mitäpä tässä sen ihmeempiä, sitä elää kaiken ympäröimänä jolle antanut suurta painoa mutta tuntee itsensä jo kovin heppoiseksi, lähes painottomaksi.

• Anonyymi

Olen hengästynyt, elämä tuntuu kiihtyvän kiihtymistään. Enimmäkseen en tiedä tarpeeksi. Ajattelen sinua aina kun ehdin. Viet tilaa taakaksi asti. Elän eräänlaisessa kauhussa ja kaipauksessa, joka toisinaan tuntuu sietämättömältä. Mutta täällä kestetään asioita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      188
      2044
    2. Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod
      Maailman menoa
      177
      1301
    3. Onko tämä yksipuolista?

Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä
      Ikävä
      63
      1058
    4. Mistä et pidä kaivattusi ulkonäössä

Tai luonteessa ?
      Ikävä
      70
      1053
    5. Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää

Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06
      Maailman menoa
      152
      950
    6. Hän, kaivattuni

varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me
      Ikävä
      50
      845
    7. Amnesty nillittää rajojen sulusta

Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi
      Maailman menoa
      140
      795
    8. Kaverini kaipaa

Sun kosketusta, kovasti...! :D
      Ikävä
      101
      795
    9. Onko kaivattusi

seksikäs? Miten on?
      Ikävä
      45
      780
    10. Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!

Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      728
    Aihe