Äidin kanssa lomalla

Anonyymi-ap

Oli lämmin ilta. Istuimme äitini Sinikan kanssa kahden hotellihuoneen parvekkeella ja nautimme hyvästä valkoviinistä. Olimme saapuneet Teneriffalle aiemmin päivällä. Äitini oli pitänyt lähteä matkalle erään ystävättärensä kanssa, joka oli kuitenkin viime hetkellä sairastunut eikä ollut voinut siis lähteä. Äitini oli soittanut minulle ja pyytänyt mukaan paria päivää ennen lähtöä. Koska vaimoni ei ollut vastustanut ja koska minulla oli lomaakin pitämättä, olin päättänyt lähteä matkaan.

Äitini oli 55 vuotta. Hän oli eronnut isästäni jo ollessani pieni. Hän seurusteli erään Matin kanssa, mutta he asuivat omissa asunnoissaan eri paikkakunnilla ja tapailivat lähinnä viikonloppuisin. Itselläni ikää oli 36 vuotta. Olin ollut aviossa jo yli kymmenen vuotta.
Koska oli ensimmäinen ilta perillä ja olimme hieman väsyneitä matkustamisesta, emme jaksaneet lähteä tutustumaan paikalliseen yöelämään. Vietimmekin illan hotellilla, ja meillä oli äitini kanssa ihan mukavaa ja paljon puhuttavaa.

Kello oli jo melkein puolenyön. Olimme juuri korkanneet toisen pullon viiniä, kun naapuriparvekkeelle ilmaantui keski-ikäinen, noin 50-60-vuotias pariskunta. Pariskunta esittäytyi Barbroksi ja Erikiksi. He olivat Ruotsista. He kyselivät, mistä ja koska me olimme saapuneet. Hetken aikaa juteltuamme he kutsuivat meidät heidän puolelleen drinkeille. Hetken harkinnan jälkeen suostuimme.
Kohta istuimme neljästään naapurihuoneen pariskunnan huoneessa. Erik väsäsi meille juotavaa ja istahti Barbron viereen istumaan. Barbro kertoi huomanneensa, että minulla ja äidilläni oli hieman ikäeroa ja että miten hän ihaili sitä, että nykyään nainenkin voi olla muutaman vuoden vanhempi kuin mies. Olin juuri korjaamassa väärinkäsitystä, mutta en ehtinyt, kun äitini oli jo äänessä ja selitti, että olimme olleet yhdessä jo jonkin aikaa ja että miten nuorempi mies piti hänetkin nuorena. Katsoin äitiäni epäuskoisena, mutta hän vain hymyili arvoituksellisesti. Ajattelin, että jos kerran äitini halusi jostain syystä antaa ymmärtää meidän olevan pariskunta, niin OK, ihan kivaa pikku pilaa, enkä paljastanut todellista tilannetta.

Ilta tai oikeastaan yö eteni mukavissa ja "kosteissa" merkeissä. Barbro ja Erik osoittautuivat oikein mukaviksi. Huomasin kyllä, miten Erik tuijotti äitiäni ja miten Barbro flittaili minulle, mutta järkytys oli melkoinen, kun Erik kesken kaiken kertoi heidän harrastavan parinvaihtoa ja kysyi, olisimmeko mekin olleet kiinnostuneita kokeilemaan. Katsoimme äitini kanssa toisiamme hieman huvittuneena. Ennen kuin ehdin vastata mitään, vastasi äitini, että kiitos vain, mutta että se ei ollut meidän "juttumme". Hieman noloissa ja kiusaantuneissa merkeissä poistuimme omaan huoneeseemme.

"Uskomatonta, mitä ihmisiä... Minä ainakin tarvitsen kunnon paukun", äitini sanoi.
"Laita minullekin", vastasin.
Istahdimme sohvalle ja äitini ojensi minulle vodkapaukun.
"Että parinvaihtoa", äitini huokaisi ja otti kunnon kulauksen.
"Ehkä meidän ei olisi pitänyt antaa heidän uskoa, että me olemme pari", vastasin.
"No ehkä ei, mutta silti että tuon ikäinen nainen flirttaili sinullekin ihan avoimesti."
"Sehän nyt oli vain mukavaa. Kivahan se on, kun naiset ovat tyrkyllä."
"Mitä vielä... Melkein minun ikäinen vanha akka. Älä vain sano, että olisit halunnut sitä vanhaa ämmää", äitini sanoi hieman kiihtyneenä.
"Älä nyt hikeenny, mutta kyllä nainen voi olla seksikäs, vaikka ikää olisikin melkein 60 vee", sanoin.

"Täh..? Oletko tosissasi? Sinähän olet ihan normaali ja komea mies eikä sinulla pitäisi olla vaikeuksia löytää ikäistäsi seuraa. Ja sinullahan on vaimo!" äitini vastasi hämillään.
"Tarkoitan vaan sitä, että sexy nainen on sexy, oli hän 20 vee tai esim. 60 vee", vastasin.
"Ohhoh... Enpä olisi uskonut kuulevani moista sinulta. Jos tulisin jossain kapakassa iskemään, niin voisit siis lähteä mukaani, jos en olisi äitisi? Noin niin kuin periaatteessa?" äitini kysyi. Katsoin äitiäni, joka oli tumma ja rehevä nainen, ei lihava mutta povekas ja aika lyhyt ja kieltämättä aika seksikäs pakkaus.

"Kyllä lähtisin, ja olen joskus ollutkin sinun ikäisen naisen kanssa."
Äitini kaatoi itselleen uuden paukun ja katsoi minua hölmistyneenä. Huomasin, että hän oli jo aika humalassa.
"Katso nyt siis oikein tarkkaan. Voitko muka väittää, että olisin jollain tavalla kiihottava?" äitini kysyi ja nousi ylös. Tunsin häpeää ja muutenkin itseni hölmöksi, mutta huomasin myös, miten äitini kiihotti minua. Keräsin rohkeutta.
"Kyllä voin, ja aion sen myös todistaa", vastasin.
jatkuu...

7

3139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jatko... Äitini katsoi minua silmät suurena, kun laitoin käteni hitaasti hänen reisilleen ja nostin varovasti hameen helmaa. Hyväilin varovasti äitini reisiä ja huomasin, miten hänen hengityksensä nopeutui.
      "Tämä on niin väärin, mutta olemme kuitenkin molemmat aikusia, eikä tehdä kenellekään mitään pahaa", äitini kuiskasi. Painoin kasvoni äitini haarojen väliin ja tunsin lämpimän ja kostean pillun vasten kasvojani. Aloin kielenkärjelläni nuolla pillua pikkuhousujen läpi ja huomasin, miten äitini kostui. Hänen kätensä haroivat hiuksiani ja huomasin, miten vaikeaa äitini oli pysyä pystyssä. Hän asettui sohvalle selälleen ja katsoi minua silmiin kutsuvasti ja anovasti.

      "Voi Esa, vaikka miten haluamme, niin ei..."
      En kuunnellut äitiäni, vaan aloin suudella hänen täyteläisiä huuliaan. Kohta äitini vastasi suudelmaani. Samalla kun suutelimme, sain napitettua äitini puseron auki ja aloin hyväillä suuria ja pehmeitä rintoja, jotka vaikuttivat liian suurilta rintaliiveihin. Vedin liivit alas. Paljastui aivan uskomattoman kauniit rinnat. Nuolin kovia nännejä. Äitini sulki silmänsä, samalla kun yritti olla ääntelemättä... Oooh...
      Yhä kiihkeämmin imin ja nuolin rintoja ja olin aivan kiihkon vallassa. Halusin tutustua äitini pilluun. Hitaasti kieleni siirtyi rinnoilta vatsalle ja sieltä reisille. Kieleni leikitteli sisäseisillä ja pikkuhousujen päällä. Varovasti vedin pikkuhousut pois ja kohta nuolin hitaasti vittua ylhäältä alas aina persereikään ja taas ylös. Äitini kiemurteli allani kuin käärme.

      Hitaasti työnsin etu- ja keskisormen pilluun, samalla pikkurillin perseenreikään ja nuolin molempia reikiä vuorotellen. Nyt äitini huusi jo suoraa huutoa.
      "Joooh... oohh..."
      Tunsin, miten pillu supistui sormieni ympärillä ja äitini sai orgasmin. Hetken äitini vain läähätti, mutta kohta katsoi minua kiimaisena silmiin.
      "Haluan kyrpää", äitini sanoi.
      Sain hädin tuskin farkkujen vetoketjun auki, kun äitini kaivoi kullini esiin ja otti sen suuhunsa. Mikä ihana näky olikaan, kun äitini imi kulliani oikein antaumuksella!
      Kohta tunsin, että oli paras rauhoittua hetkeksi, jollen haluaisi tämän päättyvän liian äkkiä. Vastahakoisesti äitini luopui kullistani, ja menin hänen viereensä sohvalle. Hetken vedimme henkeä, ennen kuin suutelimme taas kiihkeästi. Hyväilin äitini rintoja.

      "Nussi minua... Pane minua jo..." kuulin vaatimuksen.
      Hitaasti mutta varmasti kullini tunkeutui äitini märkään vittuun ja aloin nussia aluksi hitaasti mutta koko ajan kiihtyvällä tahdilla yhä rajummin ja rajummin. Katsoin alla olevaa suloista äitiäni ja puristelin hänen mahtavia rintojaan, jotka heiluivat rytmikkäästi. Tunsin, miten äitini vittu supistui kyrpäni ympärille ja kohta hän heilui ja kiemurteli allani voimakkaasti.

      "Jooohh... Tuleee..." äitini huusi kasvot punaisena. Tunsin myös, että kohta tulisin itsekin ja tein pari raivokasta työntöä...
      Aaahh... Ououu... Lantioni ravisteli kramppimaisesti, kun täytin äitini vitun spermallani. Rojahdin äitini päälle hiestä märkänä. Minuutin pari olimme vain emmekä puhuneet mitään. Kohta äitini kuitenkin muistutti, että meillä oli koko viikko aikaa nauttia toisistamme. Itse asiassa olimme käytännössä koko loppuajan huoneessamme..
      by Niceguy

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­y­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18026994n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Spedeltä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa yllätys yllätys ja ullatus ullatus kullitus mullitus buaahaa

      • Anonyymi

        Miltä tuntuu olla maailman turhin monisoluinen? Jos kuolet pois, edes äitisi ei huomaa sitä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­­­lle, jotka haluav­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/F6o1X6

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe