Miten on hyvä aloittaa peppu seksi? Tuntuu että se sattuu, vai pitääkö aloittaa vain varoen? Miten peppua kannattaa venyttää?
Peppu seksi
32
2929
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/D6o9K5
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18027126W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Varovasti, liukkaria paljon, sormi kerrallaan, kullia varovasti vähän sisään, sitten kokonaan pois, vähän enemmän sisään ja kokonaan pois jne. Toista kuunnellen.
- Anonyymi
Varmaankin juuri näin ;) Rauhallisesti se kannattaa aloitella eikä tuota liukkaria voi varmaankaan olla liikaa... Sopivan rauhallisen, toisen huomioivan ja osaavan kaverin kanssa olisi mukava tämä kokea ;)
M49Tre - Anonyymi
Hmm... tulit kommentoimaan kuitenkin vaikka otsikko on selkeä? ;)
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Alku varmaan hankalaa. Osaava kaverihan täs olis just hyvä. Ja malttaa venyttää
- Anonyymi
Mikä asento on paras aloittaa, että rentoutuu hyvin peppu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä asento on paras aloittaa, että rentoutuu hyvin peppu?
Paljon liukkaria ja sormilla avata samalla ja valmistella.Sitten hitaasti istua kulli sisälle ja vetää vähän poispäin ja sitten hitaasti lisää, kunnes kulli painuu pohjaan asti.Isojen ja hyvin varusteltujen miesten kanssa on ollut paras.Sattuu liikaa, jos isoa kullia aletaan työntämään heti takaapäin sisälle.
- Anonyymi
juuri tuo terskan edestakainen liike saa minut ainakin sekasi lopulta pohjaan enää ei väliä kuinka suuri orkkuni on jo menossa ja jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon liukkaria ja sormilla avata samalla ja valmistella.Sitten hitaasti istua kulli sisälle ja vetää vähän poispäin ja sitten hitaasti lisää, kunnes kulli painuu pohjaan asti.Isojen ja hyvin varusteltujen miesten kanssa on ollut paras.Sattuu liikaa, jos isoa kullia aletaan työntämään heti takaapäin sisälle.
iso terskaisen päälle mahtava istua se tunne kun aukeat on vaan niin upeeta sen jälkeen saa tulla vaikka kuin pitkästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päälle istuessa saan ite määrätä milloin otan pohjaan ja myös vauhdin
- Anonyymi
juuri tuo sisään ulos saa laukeemaan herkin kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus hyvä alottaa istumalla varovasti joskus kova taka pano rajusti on joillekkin upeeta
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/O3y6L1
- Anonyymi
vibralla hitaasti minä ainakin aukean värinästä liuutan pohjaan annan vaan olla sitten edestakaisin myös osaava mies vaikka iso kyrpäinenkin tietää miten aloittaa on tullut vastaan upeita aukasijoita sitten upeita panoja monta kertaa jos osaat imeä uudestaan pystyyn toka kerta on helpompi koska valmiiks rento saa vaikka kuin kauan nussia hyvältä tuntuu
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Toi vibra on varmaan myös hyvä. Mietin, et onko se ilmalla paisuva juttu hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Toi vibra on varmaan myös hyvä. Mietin, et onko se ilmalla paisuva juttu hyvä?
ilmalla toimivia en oo kokeillut mulla sama jo 20v
- Anonyymi
Tuo toka kerta on ihan ehdottaman ihana. Arjessa siihen ei aina vaan meinaa olla aikaa. Naisystävää panin tuossa kesällä aamulla perseeseen heti kun herättiin ja laskin mällit sisään. Ei ollut kiire minnekään ja siinä lusikassa alkoi kovettumaan ja hän tunsi sen. Runkkasi kovaksi ja työntelin uudelleen perseeseen. Meni ihanasti sisään suoraan takaluukkuun ja laski toiset lastit perään. Nuorempana vaimo sai monesti illalla ja aamulla, mutta ne on tässä vuosien saatossa jääneet.
Mutta rauhallisesti ja ajan kanssa. Itse tykkään nuolla perseen rennoksi. Pyörittelen kielellä ruskealla reiällä ja sormetan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en kokeillut koska sisään meno on se vaihe eestakainen liike pepun herkin kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toka kerta on ihan ehdottaman ihana. Arjessa siihen ei aina vaan meinaa olla aikaa. Naisystävää panin tuossa kesällä aamulla perseeseen heti kun herättiin ja laskin mällit sisään. Ei ollut kiire minnekään ja siinä lusikassa alkoi kovettumaan ja hän tunsi sen. Runkkasi kovaksi ja työntelin uudelleen perseeseen. Meni ihanasti sisään suoraan takaluukkuun ja laski toiset lastit perään. Nuorempana vaimo sai monesti illalla ja aamulla, mutta ne on tässä vuosien saatossa jääneet.
Mutta rauhallisesti ja ajan kanssa. Itse tykkään nuolla perseen rennoksi. Pyörittelen kielellä ruskealla reiällä ja sormetan.vaimo yllätti yhtenä aamuna heräsin tunsin kielen peppu reiällä olipa upee herätys sitten ottikin sauvansa käyttöön ihana anaali-orkku heti aamusta uusitaan silloin tällöin molemmille
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/S7p2Y5
- Anonyymi
Itse tykkään ratsastaa koska siinä voi itse kontrolloida paljonko kalu uppoaa. On myös rento asento. Vauhtiin päästyä sitten toki pohjaan asti niin että perse lätisee reisiä vasten. Ai kun alkoikin tekeen mieli isoa kyrpää ja sellainen onneksi löytyy kumppanilta. Täytyy mennä katsomaan josko sielläkin panettaisi vaikka tuli juuri töistä.
- Anonyymi
Ne oli nopeat pikapanot. Lämmin sperma tuntuu hyvältä pepussa ja litisee ihanasti kun sormeilen nussittua peppuani.
Oletteko koskaan kokeillut ottaa pissoja suoleen? Itse nautin todella paljon kun saa kuuman suihkun sisään. Suosittelen kokeileen edes kerran. Anonyymi kirjoitti:
Ne oli nopeat pikapanot. Lämmin sperma tuntuu hyvältä pepussa ja litisee ihanasti kun sormeilen nussittua peppuani.
Oletteko koskaan kokeillut ottaa pissoja suoleen? Itse nautin todella paljon kun saa kuuman suihkun sisään. Suosittelen kokeileen edes kerran.Vaimo joskus aikanaan antoi noita ihania persepanoja. Liukasti perseen valmiiksi kun tuli töistä sai vaan tyhjentää kassit suoraan kakkosluukkuun painaen. Tätä edelsi tietenkin viestittely aiheesta etukäteen, että saa tyhjentää kassit kotona heti kun tulen. Toki vastapainona saatoit olla välitön keikka ikeaan. Ihana purkaa lastit naisen perseeseen ja ehdoton suosikki.
Pissoja en ole kokeillut laskea naisen sisälle. Päälle ja suuhun kyllä. Se on testaamatta vielä. Kotona siihen ei ole kyllä kiinnostusta.
- Anonyymi
vois koittaa avata
- Anonyymi
Sormeilemalla on helpoin avata ja liukkaria tosiaan. Meillä käytetään pepputappeja myöskin, mutta nekin avaan sormella tai nuollen ensin. Meillä on sellainen pepputappi sarja jossa on pieni keskikoko ja järjetön. Ensin pientä ja sitten isompi perään ja munaa pillun puolelle. Siinä kun se on mukana touhuissa peppukin rentoutuu ja saa lopuksi painaa sinne huolella kun ottaa liukkaissa uitetun tapin pois perseestä.
Joskus alan sormeilemaan vaimon persettä jos se on sopivasti esillä ja tarjolla. Ihan sillai casuaalisti. Työnnän sormen perseeseen ja välillä häneen tai oman suuhun niin että saa sylkeä liukkariksi. Peppu alkaa pyörimään ja rouva ynisee, tietää että on aikalailla valmista 😅 - Anonyymi
ei veny mutta pari sormee ensin ja ison kanssa mieluiten istun päälle saa ite määrätä kuinka nopeesti ottaa
- Anonyymi
Jos mahdollista niin hanko jokin dilaattori-setti, millä vähitellen pienemmästä aloittaen siirryt aina suurempaan(paksumpaan). Itse tein noin ja kun pystyin ottamaan 5cm ympärysmitan ilman kivun tunnetta, niin olin valmis ottamaan myös aitoa kyrpää sisääni.
- Anonyymi
pieni kipu kuuluu mukaan sen jälkeen kuumotus ja sitten hurmio ensin sormilla aukaustu mies nauttii
- Anonyymi
Ihan yleisesti heteroseksissä on se, että vain ajan kanssa sen oppii... Ekoilla kerroilla se menee jonkin asian miettimiseen ja tuntuma paranee vasta ajan myötä.... Sama lienee myös miesten kesken ja sama sitten jossain muussa asiassa kahden naisen kesken.... Se paska jos joutuu etsimään aina uuden parin tai ei tiedä tuleeko sitä jatkoa. Asioista pitää sopia ja jutella.... ja tämä koskee myös muitakin asioita.
- Anonyymi
ite aloittelin pienemmällä sauvalla tuli halu kokeilla kuinka suuri mahtuu sattuu mutta opin rentouttamaan peppuni sitten hakemaan aitoa kyllä helliä panijoita löysin myös isoja pano miehiä jotka tuotti anaali-orkun hyvällä kestolla ihanaa
- Anonyymi
pitääkin sattua mutta sen jälkeen pelkkää nautintoa
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577390Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393670Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3832082Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681864- 871508
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841411- 911310
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621261- 811164