OCD joka pahenee koko ajan.

Anonyymi-ap

Hei! Onko muilla jotka sairastaa OCDta niin sellaisia että yhtäkkiä tulee päähän että eisaa mennä vaikka juuri tuohon kauppaan,paikkaan yms tai käy huonosti? Varasin kampaajan ja sitten päähäni tuli ajatus että ensaa mennä sinne tai kaikki muuttuu ja sain eilen illalla paniikkikohtauksen kun ahdistus valtasi mielen enkä saanut edes unta, rupesin jo tosissani miettimään että perun sen ja maksan peruutusmaksun mutta sitten mieleen tuli että jos perun sen niin jotain pahaa tapahtuu. Onko jollain muilla tälläisiä ajatuksia, menin kampaajalle ja nyt ahdistaa että mitä jos jotain tapahtuu sen takia koska olen taas ihan sen pauloissa. Ahdistus vaan kasvaa kun mietin että miksi edes varasin olisin voinut leikata itsekkin.

5

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lisään vielä että sain viime yönä paniikkikohtauksen tapaisen ahdistuksen kun toi asia ahddistaa mua jos tääl on ihmisiä jotka vois keskustella ni olis suuri apu.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18027320f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

OCD osaa kyllä iskeä vaikka teki mitä tahansa.Pääasia ettet usko sitä etkä väittele,toteat vaan että aha,selvä voi olla tai ei.Hienoa että menit kampaamon etkä antanut OCD määrätä,altistus on avain pienikin sellainen.

• Anonyymi

No tiedän ihan todella ärsyttävää ja menin kampaajalle nyt ahdistaa kyllä että miksi menin mutta olen ylpeä että pystyin menemään enkä totellut OCD.
        Ja kiitos vastauksesta!

• Anonyymi

Minulla oli ensin ala-asteella semmoista että pelkäsin likaa sitten se lähti pois ja sitten seuraavan kerran palasi ylä-asteella se ei kauaa sekään kestäny mutta sitten se palasi vielä ja nyt se on kestäny yli vuoden nyt alkaa jo tuntua niin paskalta elämä ettei mitää järkeä mitään ei halua tehdä koska kaikki on liian työlästä ocdeen takia, lääkkeitäkin kokeiltu kouluun lähtö yhtä säätöä kun saan vaatteet päälle alan kuvitella että niissä on likaa ja joudun ne vaihtamaan muuten ahdistaa tosi paljon jos niitä en vaihda nii sitten lähen myöhemmin lotraamaan suihkuun ja pesemää itseäni monesti sielläki vietän 40-60minuuttia vasten tahtoani muttakun aivot pakottavat tekemään niin ja näin nii ei sille mitään voi tämä on yhtä kärsimystä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2266
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      75
      1253
    5. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    6. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1018
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      996
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      904
    9. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      847
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      69
      840
    Aihe