OCD joka pahenee koko ajan.

Anonyymi-ap

Hei! Onko muilla jotka sairastaa OCDta niin sellaisia että yhtäkkiä tulee päähän että eisaa mennä vaikka juuri tuohon kauppaan,paikkaan yms tai käy huonosti? Varasin kampaajan ja sitten päähäni tuli ajatus että ensaa mennä sinne tai kaikki muuttuu ja sain eilen illalla paniikkikohtauksen kun ahdistus valtasi mielen enkä saanut edes unta, rupesin jo tosissani miettimään että perun sen ja maksan peruutusmaksun mutta sitten mieleen tuli että jos perun sen niin jotain pahaa tapahtuu. Onko jollain muilla tälläisiä ajatuksia, menin kampaajalle ja nyt ahdistaa että mitä jos jotain tapahtuu sen takia koska olen taas ihan sen pauloissa. Ahdistus vaan kasvaa kun mietin että miksi edes varasin olisin voinut leikata itsekkin.

7

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lisään vielä että sain viime yönä paniikkikohtauksen tapaisen ahdistuksen kun toi asia ahddistaa mua jos tääl on ihmisiä jotka vois keskustella ni olis suuri apu.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18027320f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

OCD osaa kyllä iskeä vaikka teki mitä tahansa.Pääasia ettet usko sitä etkä väittele,toteat vaan että aha,selvä voi olla tai ei.Hienoa että menit kampaamon etkä antanut OCD määrätä,altistus on avain pienikin sellainen.

• Anonyymi

No tiedän ihan todella ärsyttävää ja menin kampaajalle nyt ahdistaa kyllä että miksi menin mutta olen ylpeä että pystyin menemään enkä totellut OCD.
        Ja kiitos vastauksesta!

• Anonyymi

Minulla oli ensin ala-asteella semmoista että pelkäsin likaa sitten se lähti pois ja sitten seuraavan kerran palasi ylä-asteella se ei kauaa sekään kestäny mutta sitten se palasi vielä ja nyt se on kestäny yli vuoden nyt alkaa jo tuntua niin paskalta elämä ettei mitää järkeä mitään ei halua tehdä koska kaikki on liian työlästä ocdeen takia, lääkkeitäkin kokeiltu kouluun lähtö yhtä säätöä kun saan vaatteet päälle alan kuvitella että niissä on likaa ja joudun ne vaihtamaan muuten ahdistaa tosi paljon jos niitä en vaihda nii sitten lähen myöhemmin lotraamaan suihkuun ja pesemää itseäni monesti sielläki vietän 40-60minuuttia vasten tahtoani muttakun aivot pakottavat tekemään niin ja näin nii ei sille mitään voi tämä on yhtä kärsimystä

• Anonyymi

Tähän löytyy nykyään jo koulutettuja ammattilaisia, joilta voit hakea apua pakko-oireisiin. Esimerkiksi sivulta www.ocd-terapeutti.fi
      Ei kannata jäädä tämän asian kanssa yksin vaan rohkeasti hakea apua.

• Mulla on muuten täysin sama juttu. Mulle tuli että en saa mennä tiettyyn kampaamoon, sitten peruin ajana ja kävin eri kampaamossa. Sitten olin varannut hiusten värjäyksen ja peruin sen koska en enää koskaan saa värjätä hiuksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe