En toivo sulle mitään pahaa

Anonyymi-ap

En tällä sivulla enkä muuallakaan
ja jos muuta kuvittelet niin harmi
koska usein miettinyt sua ja miten sulla menee
Toivon aidosti että sulla on kaikki kunnossa missä ikinä lienetkään ja kenen kanssa

43

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla samantyylisiä ajatuksia myös eräälle naiselle. Ikinä mitään pahaa hänelle en toivo.

Hyvä aloitus! Kiitos, aloittaja.

• Anonyymi

Maxa velkas

• Anonyymi

Juurikin niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin niin.

Niin olisi hyvä toimia, mutta se ei saa edellyttää sitä, että pitäisi olla tekemisissä hänen kanssaan! Koska sitä on mahdoton toteuttaa sisällä olevan valtavan ahdistuksen takia liittyen kaikkeen siihen mitä muutamana viime vuotena tapahtui.

• Anonyymi

En oo kellekkään mitään velkaa ja te trollit voitte syyä sontaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin niin.

Laajenna sinä noita maksuvaihtoehtoja jos on tosi kiire.
        Maksan kyllä kunhan tässä juurikin niin kohta kykenen.

• Anonyymi

Ei hyvää kuulu, koska jatkuva ikävä.

• Anonyymi

Yksin täällä rapistun.

• Anonyymi

Noni! Hyvin jaksat vielä toiset 20v 🤣🤣🤣🤣🤣👍tsemppii hei!

• Anonyymi

Todella ikävöin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jostain viesteistä täällä.. tuntuu kuin juuri sinä kirjoittaisit katkerana ja tylynä.
      Menneille ei mitään voi, enkä niitä täällä vatvo. Olen paljosta pahoillani kuitenkin. Olisin halunnut asioiden menevän täysin toisin silloin.
      Jos olisit hän niin tietäisit mitä tarkoitan..

En ole ollut enää vuosiin suhteessa. Oli vähän raskas se viime " suhde"

Olen minäkin miettinyt paljon ja samoin toivon että sinulla kaikki hyvin kenen kanssa lienetkin ja missä kuljetkaan.
      ☀️

• Anonyymi

Tsemii sinkkuiluun! Sekin on ihan jees ja kyllä se halu sitten joskus tulee jos on tullakseen

• Anonyymi

Minäkin mietin häntä (naista) ja vointiaan usein. Olisin onnellinen, jos hän ottaisi yhteyttä, vaikka tiedän sen olevan vain toiveajattelua. Muuten hän olisi jo vastannut irl-viesteihini jotain. Saattaisin kyllä vieläkin sanoa, että haluaisin olla hänen, jos hän minut joskus vielä haluaa. Hän on ensimmäinen rakkauteni ja minulle erityinen nainen.

Tuli kyllä taas liikaa tunteita ulos, mutta menköön taas tämän kerran.

• Anonyymi

Sivusta? Oletko varma että kaivattusi sai, näki irl viestit?
        Itsellä katoilee tilit, puhelin nrot Preapaideja, jne.(ei pysty palauttaan)
        Hakkerikin on käynyt vasta häkkäämässä ainoan älylaitteeni joten voinut estää toimillaan minulle tulleet viestit.On ollut tuota toimintaa liikkeellä muillekkin. T. Dementikko
        Ps. Älä menetä toivoa vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta? Oletko varma että kaivattusi sai, näki irl viestit?
        Itsellä katoilee tilit, puhelin nrot Preapaideja, jne.(ei pysty palauttaan)
        Hakkerikin on käynyt vasta häkkäämässä ainoan älylaitteeni joten voinut estää toimillaan minulle tulleet viestit.On ollut tuota toimintaa liikkeellä muillekkin. T. Dementikko
        Ps. Älä menetä toivoa vielä.

Sivusta olin. En ole ikävä kyllä etsimäsi henkilö. Toivon olen kyllä jo menettänyt aikoja sitten ja liikun eteenpäin. On vaan vaikea unohtaa ihmistä, joka teki niin syvän vaikutuksen, joten välistä tulee tällaisia takapakkeja.

• Anonyymi

Aloitus oli naiselle menneisyydestä t. Aloittaja

• Anonyymi

Täö on varmaan naiselta. Miehet muuta täällä tee kun haukkuvat.

• Anonyymi

Aloitus on edelleen mieheltä enkä ole 40 kymmentä edes eikä ole vaihdevuotisille naisille suunnattu. T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on edelleen mieheltä enkä ole 40 kymmentä edes eikä ole vaihdevuotisille naisille suunnattu. T. Aloittaja

Ei mulla ole mitään vaihdevuosia vielä en ole itsekään vielä 40. Siinä sen taas näkee heti olit haukkumassa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä ihminen olet. Jos tuolla käytöksellä kuvittelet tekeväsi kaivattuusi vaikutuksen, vikaan menee.

• Anonyymi

Vastaus on miehelle menneisyydestä, kun oltiin vielä nuoria ja vapaita kännykän orjuudesta ☀️ silloin oli kaikki hankalampaa mutta parempaa.

• Anonyymi

Oli kyllä. Erään naisen kanssa. Ei oltu koko ajan kännykässä. Tehtiin muita juttuja. Ja paljon oltiin myös tekemättä. 😊

• Anonyymi

Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää yötä myös.

• Anonyymi

Keneltä luulit näin saavas pillua yleensä nuo on ajatuksia joista ei ääneen puhuta jos ei ole jotain muut taka-ajatuksena

• Anonyymi

Sun ikäluokka ei varmaan puhu mistään muutenkaan. Paskaa jauhatte kun ei niitä tunteita oikein edes ole.
        Alapää kuitenkin hyvin edustettuna 😂 sitä sä jaksat kyllä mainostaa enemmän kuin muut täällä.

• Anonyymi

Hoitakaa velat, auts sähköorkku outs https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e53106af-6339-42b9-b827-3562ee752488

• Anonyymi

Ei mulle. En ole kuvitellut hänen toivovan mulle pahaa. Koska me tykätään toisistamme. Kuvitelmissani. 😄
      Ja miten niin kenen kanssa.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole kunnossa.

• Anonyymi

Haluisin omia tämän koska eräs mies sanoikin mulle aika samanlailla. Joo on mulla hiton ikävä sua. Mua harmittaa että me oltiinkin sitten liian erilaisia 😔 Olin varma et oot mun elämän rakkaus ja niinhän sä oletkin <3 En mäkään halua koskaan sulle mitään pahaa. Oon vaan järkyttynyt et kaikki päättyi niinkuin päättyi 😔 I love you ,oot mun sydämessä ikuisesti. Kaikkea hyvää sinulle.

M-naiselta- M-miehelle

• Anonyymi

Dodii, näihin kuviin näihin tunnelmiin! 👋

• Anonyymi

Miten se päättyikään?

• Anonyymi

Onneksi meitä ei enää ole eikä ole tulossakaan en tuollaista huolisi jos vaikka miljoonan saisin

• Anonyymi

Olenko muka niin ruma? :(

• Anonyymi

Ei häneltä 😄 Me olemme love buddies, siis ajatuksissa.

• Anonyymi

Mistä sen tietää toivotko hyvää vai pahaa toiselle?

• Anonyymi

Ei ole käynyt mielen päälläkään että hän toivoisi mulle pahaa- minähän vain ihastuin-, vaikka vihaisi tai olisi vihainen, jos olen ollut harmiksi toilailuineni.

• Anonyymi

Minulla ei ole tapana toivoa pahaa kenellekään. Päästän höyryjä ulos kun koen että liikaa palstan ulkopuolella asioihini puututaan!

• Anonyymi

En toivo sulle mitään pahaa. Tosin minulla on hyvin näköisesi nukke täynnä neuloja. Mutta saapihan sitä ihmisellä neulatyyny olla.

• Anonyymi

😂😂😁

• Anonyymi

Narskumainen aloitus. Ehei mene läpi.

• Anonyymi

En ole sun enkä kenenkään perässä ollut. Pelko pois. Relax

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      188
      2044
    2. Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod
      Maailman menoa
      177
      1301
    3. Onko tämä yksipuolista?

Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä
      Ikävä
      63
      1058
    4. Mistä et pidä kaivattusi ulkonäössä

Tai luonteessa ?
      Ikävä
      70
      1053
    5. Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää

Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06
      Maailman menoa
      151
      944
    6. Hän, kaivattuni

varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me
      Ikävä
      50
      845
    7. Kaverini kaipaa

Sun kosketusta, kovasti...! :D
      Ikävä
      101
      795
    8. Amnesty nillittää rajojen sulusta

Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi
      Maailman menoa
      139
      791
    9. Onko kaivattusi

seksikäs? Miten on?
      Ikävä
      45
      780
    10. Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!

Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      728
    Aihe