että riittää. Pitääkö taivaan räjähtää ja maan järistä vai koska tyydyt? Mulla kohta sydän halkeaa rakkaudesta, mutta ei näytä vaikuttavan yhtään mitään. Olet kuin pohjaton kaivo, sinä nainen. Nielet kaiken, mutta et anna mitään.
Koska on riittävästi?
Kuinka kovaa sua pitää rakastaa
66
1555
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt on mielenkiintoista aloitus jollekin nAiselle.
- Anonyymi
Ei minulta. En voi ikinä rakastaa tarpeeksi. En voi laskea mitään hintaa naiselle jota rakastan. Öitä.
- Anonyymi
Oletko näyttänyt rakastetulle rakkautesi? Koskettanut, hellinyt ja kertonut tahtovasi viettää aikaa hänen kanssaan sekä antanut hänen myös näyttää rakkautensa?
- Anonyymi
Tämä tuli itselläkin mieleen. Jos on kyse ihan puhtaasti vain rakkauden tunteista ilman konkreettisia osoituksia, niin ei se toinen niitä valitettavasti tunne.
- Anonyymi
The harder the better, gently. ;)
- Anonyymi
Tuskin oli Aalle!
Muuten ihan mielenkiintoinen näkemys 😁 - Anonyymi
AP- Tämä mitä sinä teet ja mistä kirjoittelet palstalla sivukaupalla ei ole mitään rakkautta tai rakkauden osoitusta ketään kohtaan!
Nykyään toivon usein, että olisin erehtynyt sinusta, siitä kuka olet.
Olen myös toivonut, että olisin erehtynyt siinä asiassa kenelle kirjoittelet täällä?
Oli miten oli kukaan ei kukaan tykkää tyylistäsi!
Näen kaiken näin:
Olet pelkkä kärsimys, raskas taakka jota on vaikea ymmärtää.
Vaikka olisin kaikessa erehtynyt, kirjoituksesi tuntuvat todella sairaan ihmisen kirjoituksilta ja mielenpurkauksilta, olivat ne sitten tarkoitettu kenelle hyvänsä.
Olet kuin pohjaton kaivo, sinä nainen.
Nielet kaiken, mutta et anna mitään.
Koska on riittävästi?
Vastaan yleisellä tasolla:
En kuulu elämääsi en ole kuulunut siihen koskaan.
Enkä tule kuulumaan siihen koskaan, vaikka taivas repeäisi.
Sillä et merkitse minulle mitään, et tuo elämääni mitään hyvää.
Pelkkä kirjoitustesi lukeminen tekee pahaa.
Minulla ei ole mitään annettavaa kaltaisellesi ihmiselle!
Voin vain toivoa, että kirjoittelet jostain muusta syystä etkä tarkoita kohdistaa tätä näytelmää kehenkään sellaiseen ihmiseen, joka ei kuulu elämääsi millään tavoin
ja ei liioin välitä sinusta.
Lopuksi: Todella tyhmä on ihminen silloin, jos kuvittelee saavansa väkisten rinnalleen ihmisen jota ei ole ansainnut mistään näkökulmasta katsottuna.- Anonyymi
Napakymppisti sanottu.
- Anonyymi
Etpä taida olla se nainen, jolle kirjoitan. Jos olet nainen lainkaan. Hän ei valvo öitä eikä kirjoittele aamuyöstä.
Kukin tavallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napakymppisti sanottu.
Ei niinkään, kun tämä aloittaja mies blaastaa itse itselleen kuin olis muka historiaa pidemmältäkin ajalta tämän mielikuvituskaverin kanssa ja houkat uskoo että täällä todella käydään diippejä asioita läpi, ihmiset ei elä tätä päivää
- Anonyymi
Olen eri mieltä tästä: ”Oli miten oli kukaan ei kukaan tykkää tyylistäsi!” Minusta hän vain yritti pukea sanoiksi sen mitä tuntee. Onko osannut tuota rakkauttaan näyttää ja kertoa, että nainen tietää? Miesten rakkaudenosoituksista ei ota kyllä selvää millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä taida olla se nainen, jolle kirjoitan. Jos olet nainen lainkaan. Hän ei valvo öitä eikä kirjoittele aamuyöstä.
Kukin tavallaan.Kannattaa kuitenkin hänelle osoittaa se rakkaus irl. Täällä nuo yönkuningatattaret sotkee.
Ei tosin minullekkaan tämä. Joskus saatan aamuöstä kirjoitella, kun herään aikaisin töihin 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin hänelle osoittaa se rakkaus irl. Täällä nuo yönkuningatattaret sotkee.
Ei tosin minullekkaan tämä. Joskus saatan aamuöstä kirjoitella, kun herään aikaisin töihin 😁Itse en kirjoittele täällä ollenkaan, enkä pysty tässä kunnossa, töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tavallaan.Niin asia jäänee arvoitukseksi, historian kirjoihin.
Mutta tämän haluan sanoa sinulle AP.
En meinaa valvoa ja stressata koko loppuelämääni sinun kirjoitustesi ja käyttäytymisesi takia.
En tiedä vielä, että kuinka asian hoidan?
Mutta tulee aika jolloin en edes vahingossa ota kantaa sinun kirjoituksiin.
Annan kaiken rakkauteni mitä itsessäni on jäljellä toiselle miehelle ja hän ei todellakaan ole kaltaisesi eikä kirjoittele palstalla. Minä ansaitsen paljon parempaa elämääni.
Jos en onnistu ihmissuhteissa jos mennyttä on mahdollisuus vastakkaiseen sukupuoleen.
Niin hyväksyn sen täysin sataprosenttisesti ja turvaudun kakkos valintaan.
Aina on ulospääsy raskaasta tilanteesta, mitään muuta huonoa siinä ei ole kuin, että kaikki tulee maksamaan todella paljon. - Anonyymi
Ethän sä eedes yllä mihinkään 🤣🤣
Mun kohdalla pitää yltää...
(Monessakin mielessä)
Mietin mikä sun antamisen mitari taas olikaan ?
Koska oot viimeks pitäny mitään nätisti ?
Sekö että vai sä oot onnellinen ?.
Sekö että vain sä saat ?
Mitä sä olitkaan tehnyt hyvin ja riittävästi?
Ootko edes ikinä kysynyt Mitä A naisesi halusi
Annoitko A naise puhua vai pelottelitko naisen olemaan Vaiti
(pelon pohjalle ei rakennu mitää hyvää)
Mitä oletkaan tehnyt oikein,,?
Oletko koskaan saanut ?
Oletko koskaan antanut mitää konkreettista asias ?
Oletko vain turjanjauhaja jolla ei tee mitään
Koska viimeksi anoit naiselle hyvää palautetta ja
tykkäsit hänen tekemisisstään ?
Milloin annoit Rakkautta ? Millasta Rakkautta?
Kuinka paljon kysyt naisen mielipidettä?
Kuinka paljon sä päätit etkä kysellyt mitäänvain
Siinä kohtaan sä meet mettään että rytäjää .
(En tarvitse mieheksi jotakuta joka päätää asiat mun puolesta tai ei osaa keskustella tai kysyä)
Vielä pahmpaa kun on niin et ne päätökset pidetään ajatelmia vain omien korvien välissä
En osaa lukea ajatuksia ...
Kysy "kysy !kysy !
Ja ennenkaukkea muuta käytöstä jos sulle sanotaan tai sulle ehdotetaan jotain sellaista missä sum odotetaan olevan muuta mitä tarjoat.
Siinä sulle vähä turhan paskan jauhamisen sijaan .
Mä etsin yhteyttä ja ihmistä jakamaan mun elämää tasan niin kauan et löydän sen mitä etsin .
Pettyä en halua enää.
Säkää. et välttämättä riitä ja oo se mitä etin .
Toivottavasti kuitenki sun paska asenne tuo sulle enenpi kaikkea hyvää..
joilekki ku se paska just on se miten niiden kuuluu needen elämäs toimia ei eikä tarvi koskaa muutuu joustaa kehittyä tai luoda uutta
Toisen aarre on toisenlainen roska
Niiku on käsitykset henkilökohtaisesta helvetistä ja taivaastakin hyvin vaihtelevat
Jatka toki tiellä mutta täysin ilman mua
Kuljen täysin toiseen suuntaan ....
A naiselta T miehelle.
J mies tuskin edes exsyis palstaa lukeen
Mä en usko niin - Anonyymi
Eikö aloitus ollut miehen naiselle kirjoittama????
Ainakin nainen mainittiin aloituksessa. - Anonyymi
Tuota tämä teksti oikein huutaa että
Olen MT potilas jtai trolli oka tunnistelee teksteinä muka tuttuja palstalla...
Nyt selvität ekaksi mitä tarkoitaa sana anonyymi .
Ja miten kirjoitat anonyymisti anonyymeille !
Pitäis todellakin huolestua sillä kirjoittajia tai kirjoitustyylejä ei kuulu tunnistella tai omia
Tai siitä että ulosanti tihasien kirjoittajien ja lukijoiden palstalle on noin kolkko .
Sä et voi kohdistaa vain yhdelle netissä .
Netissä on aina yleisiö ja pari muutama muukin joilla on samanlainen tyylinen kirjoitustyyli kun jollakulla muulla ... siis niil irl kuplan tyypeillä ...
Ja jos huomaat samas kun heistä sitä suurmmalla syyllä on tajuttava mitä sana anonyymi tarkoittaa
Kaiken huippu on se ettei se jolle kirjoitit lue edes oikeasti lue tai kirjoita kirjoituksia mutta sinä harhoissasi näet hänet täällä .
Myötä myös yleistys tai yleisesti kirjoittamista.
Älä unohda yleisöä .
Jatkos hoida se pää kuntoon eka
Ainakin niin että käsität ennen nettiin kirjoittamista termin tietoinen anonyymiys ja miten anonyyminä kirjotetaan yleisesti ja kirjoita sitte vasta tekstiä.
Etkä tuu trollipellenä kirjoitellen mitävain 💩
Sivuvuhuomautus tunnistelialle
Että tämä on edelleen anonyymipalsta .
- Anonyymi
Ehkä puhut eri kieltä kuin mitä kaivattusi ymmärtää.
Kävin jostain vakavasti oloiselta sivulta tarkistamassa:
Sanojen kieli
Tekojen kieli
Lahjojen kieli
Laatuajan kieli
Kosketuksen kieli- Anonyymi
Olisi kiva tietää mikä on kaivatun kieli. Voisin kuvitella, että ehkä sanojen tai laatuajan kieli.
Minun kieltäni ovat kosketus ja teot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva tietää mikä on kaivatun kieli. Voisin kuvitella, että ehkä sanojen tai laatuajan kieli.
Minun kieltäni ovat kosketus ja teot.Lukemattomien kokonaisuuksien yhtyminen rakkaaksi yhteisen kielen sanattomasta ymmärryksestä puhuttelemaan mielikuvakuiluulonsa yksin yksinäisistä nopeampi sanojansa alaston olemattomuus. Ollakseen syvemmän ajatuksen voima toteen kertovan yhdessä ymmärtäen muiden muotoillessa helpottavan kosketuksen olleen olevan sanoin määreissään lauseisiin punotut ajatukset tarinoiksi kutoutuneet seuraavan sanattoman vastaukseen. Vapaus puhua. Oikeus tuntea. Rohkeus tukea tukahdettua itseltäänkin tutun tuntemattoman edessä. Yhdessä. Totuus. Todistajanamme Totuus
Saattaessaan valoon näkymättömän sokeuden. Tanssinmetieten liekihtelevintaiten northerlineanthingkigsmoongroller - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kieltäni ovat kosketus ja teot.Minä annan lahjoja ja tekoja. Otan vastaan teot ja kosketuksen.
- Anonyymi
Ymmärrä jo että se nainen ei halua rakkautta sinulta. Hän haluaa sitä joltain toiselta.
- Anonyymi
Minä nainen haluan rakkautta juuri tuolta mieheltä. Ymmärrä sinä se jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nainen haluan rakkautta juuri tuolta mieheltä. Ymmärrä sinä se jo!
Pelkkää harhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää harhaa.
Tämä mies ylistää itse itseään etkä siten häntä tunne tai tunnista se on pelkkää harhaa jolla yrität epäinhimillistää hermostuneena öitä valvoin ja pätkissä nukkuen. Onnea vaan sulle, näytät todella makaaberilta trollin rivien välissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies ylistää itse itseään etkä siten häntä tunne tai tunnista se on pelkkää harhaa jolla yrität epäinhimillistää hermostuneena öitä valvoin ja pätkissä nukkuen. Onnea vaan sulle, näytät todella makaaberilta trollin rivien välissä
Lauserakenteet melko sekavat sulla. Eihän tosta ymmärrä mitään.
Sivusta.
- Anonyymi
Oletko kertonut rakkaudestasi ääneen sanoilla? Minä tykkään sinusta? Vihjailulla ei tee mitään.
- Anonyymi
En halua sua. Pelotat. Ei yhteensopivuutta.
- Anonyymi
Tämä aloituksen kirjoottaneelle.
- Anonyymi
Alotus ei ole mulle, mutta vastaan silti. Yksipuolisella rakkaudella ei ole mitään väliä kuinka voimakasta se on. Jos en rakasta takaisin, niin ei sitä voi muuttaa, vaikka se olisikin epäreilua.
- Anonyymi
On sillä merkitystä sille joka tapauksessa, joka rakastaa vaikka sit yksipuolisesti, mutta rakastaa kuitenkin. Älä vähättele toisten tunteita. Vaikkei niille vastakaikua saisikaan, ovat ne siltikin täyttä totta ja täyttä tunnetta sille yksipuolista rakkautta kokevalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä merkitystä sille joka tapauksessa, joka rakastaa vaikka sit yksipuolisesti, mutta rakastaa kuitenkin. Älä vähättele toisten tunteita. Vaikkei niille vastakaikua saisikaan, ovat ne siltikin täyttä totta ja täyttä tunnetta sille yksipuolista rakkautta kokevalle.
Se, että ei vastaa toisen tunteisiin ei tarkoita niiden vähättelyä. Ne ovat varmasti iso juttu hänelle, mutta eivät ne minun elämääni vaikuta tai minun tunteisiini. Olen pahoillani, mutta toista ei voi rakastaa rakastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että ei vastaa toisen tunteisiin ei tarkoita niiden vähättelyä. Ne ovat varmasti iso juttu hänelle, mutta eivät ne minun elämääni vaikuta tai minun tunteisiini. Olen pahoillani, mutta toista ei voi rakastaa rakastamaan.
Ei voi ei, en sitä väittänytkään. Mutta! Tuossa edellisessä kohdassa lukee "Yksipuolisella rakkaudella ei ole mitään väliä kuinka voimakasta se on". Siihen viittasin vastauksellani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ei, en sitä väittänytkään. Mutta! Tuossa edellisessä kohdassa lukee "Yksipuolisella rakkaudella ei ole mitään väliä kuinka voimakasta se on". Siihen viittasin vastauksellani.
Juuri niin. Ei sillä ole väliä miten voimakasta se on. Ei se silti saa toista rakastamaan, vaikka se saisi maan tärisemään ja siirtäisi vuoret ja planeetatkin. Kannattaa lukea lauseet kontekstissaan, ei irrallisina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Ei sillä ole väliä miten voimakasta se on. Ei se silti saa toista rakastamaan, vaikka se saisi maan tärisemään ja siirtäisi vuoret ja planeetatkin. Kannattaa lukea lauseet kontekstissaan, ei irrallisina.
Osaan lukea, ja se, miten kukakin tulkitsee, mitä tulkitsee ja miten, on jokaisen oma asia, oma näkemys ja henkilökohtainen kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rakastat alfaurostasi, vaikka hän ei antaisi sinulle yhtään rakkautta ja hakkaisi sinua.
Kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rakastat alfaurostasi, vaikka hän ei antaisi sinulle yhtään rakkautta ja hakkaisi sinua.
Kyllä.Hakkaajamies olisi yksin muutamassa kk taas
Koska minä en jää semoisiin suhteisiin
- Anonyymi
Ihan puoli lämmin anonyymi viesti riittänee silloin tällöin. Koska olen sen arvoinen.
- Anonyymi
No täältähän niitä saat lukea sivutolkulla. Eihän sillä ole mitään väliä, kenen kirjoittamia ne ovat, kun kerta anonyymiviestitkin kelpaa. Ole hyvä vain ja lueskele niitä mielin määrin. 😊 Problem solved.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täältähän niitä saat lukea sivutolkulla. Eihän sillä ole mitään väliä, kenen kirjoittamia ne ovat, kun kerta anonyymiviestitkin kelpaa. Ole hyvä vain ja lueskele niitä mielin määrin. 😊 Problem solved.
Oletko typerä? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Kylläpä nyt rakastettu olo.
- Anonyymi
Sinun pitää näyttää se minulle, että välität.
- Anonyymi
Frankly my dear
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Frankly my dear
So, Show me, what you waiting for?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So, Show me, what you waiting for?
You haven’t seen the film that quote’s from? Or you wanna see how he or she doesn’t give a damn
- Anonyymi
Mä en tyydy ikinä. Mun pitää rakastaa. Tyytyminen ei ole vaihtoehto, yksinoleminen on.
- Anonyymi
Sama täällä. Ennemmin yksin kuin sellaisen kanssa, jota en tosissani rakasta.
- Anonyymi
Hän mies ei ole vielä niin lähellä että voisin näyttää kaiken rakkauteni. Muuten kyllä jos niin haluaisi.
- Anonyymi
Ihanko täällä palstalla vaan olet rakkauttasi räjäytellyt?
Irl voisit edes vihjasta, sanoen. A”vink, vink. - Anonyymi
Aloittaja kerro tuo kaikki IRL ja minä kaipaan myös sanoja enkä vain tekoja.
Tämä naiselta. - Anonyymi
Sinähän sanoit sen jo itse tuossa aloituksessa. Kovaa nimenomaan.
- Anonyymi
Sydämeni on ahne sinun suhteesi ja pahoin pelkään että tämä vaarantaa sieluni. Liika Onnellisuus ei koskaan ole hyväksi mutta tarvitsen todella vähän elämää tasapainottaakseni pimeyden epätoivoista viehätystä
- Anonyymi
😂😂😂😂😍😍😍😍puhut selkeesti musta! Totta! Mä haluan KAIKEN tai en mitään. Soita jo!
- Anonyymi
Taisi olla pelkkä tussahdus.
- Anonyymi
ei tarvii taivaan räjähtää eikä maan järistä.
en oo pohjaton kaivo. ai koska on riittävästi?
sit kun sanot palstan ulkopuolella. - Anonyymi
Kun näen, koen, tunnen ja ymmärrän sinun rakastavan minua, olet rakastanut riittävästi.
- Anonyymi
EI ENÄÄ RÄJÄHYKSIÄ :
13.4.1976 Lapualla oli elämässäni Ihan tarpeeksi asti , Patruuna Tehtaan räjähdys kosketti myös minua siinä kuoli kaksi Sukulaistani.
Ja jäi orvoksikin Lapsia.
Se oli niin kova , että se kuului 25 km päässä Lapualta Seinäjoelle.
Se Olli Rauhan ajan suurin onnettomuus Suomessa.
Kun Ukrainan ja Venäjän sota on jatkunut nyt toista vuotta.
EI ME räjäyyellä täällä mitään.
Vaan pitää Uskaltaa Miehen sanoa ÄÄNEEN Tunteensa eikä piipittää kuin hiiri!.
Ilmeistä eleistä ei osaa nainen niin tulkita miehen haluamalla tavalla!
Vaan tulkitsee ne väärin helposti.
Joka ei ole miehen kannalta Hyvä.
Siis pitää Uskaltaa kertoa Ääneen naiselle tunteensa!
Eikä sitten mököttää kun ei kuulu vasta kaikua naiselta.
Johon mies on Ihastunut tai , jopa Rakastunut!
Ja puhu selvästi eikä mitään mumisemalla .
Niin kun saa selvää saa naiselta johon on kiinnostusta ihastusta oikeat vastaukset.- Anonyymi
Pitäisi tietää kuka kysyy. Saa kyllä vastauksensa.
Jos sä tiedät kuka oon, laita viesti.
- Anonyymi
En tiedä kuka tän kirjoittanut mutta tältä musta tuntuu
- Anonyymi
Sorry käyn täällä tosi harvoin nykyisin. Elämä on tuolla netin ulopuolella ei netissä. Elämä on siellä missä toisen kädestä voi pitää kiinni ja halata, ei netissä. Elämä on täällä nyt ja tässä, silmästä silmään katseessa...
Minä- Anonyymi
Sellainen oliskin se mitä haluisin ja varmasti kaikki muutkin. Ei netti.
- Anonyymi
Odota nyt, että tavataan.
- Anonyymi
Hypi vaikka hyppynarua kuus minuuttia
- Anonyymi
Riittäisi kun kertoisit. Ei tarvitse mitään luonnomullistuksia järjestää.
- Anonyymi
Miten olet pohjattoman rakkautesi naiselle näyttänyt? Kerro yksi esimerkki. :)
- Anonyymi
😂 heh tosi kovaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882044Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771301Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631058- 701053
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06152950Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50845Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140795- 101795
- 45780
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9728