Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en voi tehdä mitään asian hyväksi. Tällainen pohdinta.
Kehitä vaan lisää teoriaa. Siinähän se aika kuluu..
Oikeasti nainen, ei millään pahalla
62
2812
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin et voi tehdä mitään asian hyväksi? Miten niin tiesit jo etukäteen etkä silti tehnyt mitään? Ei sua ainakaan oma-aloitteisuudesta voi syyttää!
- Anonyymi
Ei kun mä näin että hän on jotenkin takalukossa jo valmiiksi kaiken kanssa. Enhän mä voi väkisin mitään tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun mä näin että hän on jotenkin takalukossa jo valmiiksi kaiken kanssa. Enhän mä voi väkisin mitään tehdä.
Olisit puhunut asiasta hänelle etkä palstalle. Olisit näyttänyt että sinulla on tunteita. Sillä ne lukot avataan eikä valittamalla täällä tyhjyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit puhunut asiasta hänelle etkä palstalle. Olisit näyttänyt että sinulla on tunteita. Sillä ne lukot avataan eikä valittamalla täällä tyhjyyteen.
Liian myöhäistä. Hän pakeni sitä kaikkea johonkin, mikä luultavasti oli valhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian myöhäistä. Hän pakeni sitä kaikkea johonkin, mikä luultavasti oli valhe.
ei ole paennut lopullisesti vaikka valheita löytyi. pahoja valheita.
- Anonyymi
Surkimus. Antaa vain tapahtua 😁
- Anonyymi
Kehittele sinä lisää rooleja, niillähän ne on asiat ennenkin ratkenneet!!! Öitä.
- Anonyymi
Mitä ihmeen rooleja?
- Anonyymi
Jep kun vastailee itse itselleen mielikuvitushahmojensa kera niin voi päättää raaman jyrkkyydet😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep kun vastailee itse itselleen mielikuvitushahmojensa kera niin voi päättää raaman jyrkkyydet😂
Nii.
- Anonyymi
Ei ole minun vikani että tavoitin silmistäsi jo aikojen alussa sen puolustelevan kylmyyden mikä tulee toivonsa menettämisen päätöksen tehneen silmiin.
- Anonyymi
Avaa vähän, kun ei me miehet oikeasti tajuta puoliakaan näistä. Siis toivo mennyt minkä suhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa vähän, kun ei me miehet oikeasti tajuta puoliakaan näistä. Siis toivo mennyt minkä suhteen?
Miehethän näitä kirjoittaa. Mitä vastauksia siis etsit?
- Anonyymi
Tiedän ja olen myös kokenut.
Miten ei voi ihminen tajuta, kuinka mahdottoman eteen toisen näin laittaa?
Jokainen ilme ja reaktio on paha enne, rikos ja merkki huonoudesta.
Mitä nämä oikein siltä toiselta edes toivoo, kun mitään tilaisuutta hyvyyteen eivät kuitenkaan anna?
En ymmärrä enkä ymmärtänyt. - Anonyymi
Hei ehkä tuo kylmyys näyttäytyi sen vuoksi sinulle?
Koska nainen näki lävitsesi heti ensihetkestä, joskus vain huomaa toisessa ihmisessä / vieraassa ihmisessä jotain outoa.
Josta päättelee sitten kaikenlaista.
Valhe jota en heti ymmärtänyt mutta myöhemmin ymmärsin, että sinusta ei olisi ollut
oikein mihinkään.
Mistään rajoitteista ei ollut kysymys, koska sinulla ei ole sellaisia ollut koskaan esteenä
minkäänlaiselle toiminnalle.
Et mielestäni välitä muista ihmisistä ja siitä, että miltä heistä tuntuu.
Silloin olit samanlainen tismalleen kuin tänä päivänäkin.
Ikääntyminen on tehnyt tehtävänsä, monet kokemukset muokanneet sinua huonoon suuntaan.
Pelkäät jotain väistämätöntä, joka on tulossa myös sinun elämääsi jonain päivänä.
Olet aina suunnitellut asioita etukäteen, ja laskelmoinut asioita itsesi eduksi.
Emme ole millään tavalla samanlaisia ihmisiä, vaikka näin luuletkin!
Jokainen ihminen täällä löytää, kuitenkin ratkaisun vaikeaankin asiaan ajan kanssa asioita pohtiessa.
Ratkaisu ei ole aina toinen ihminen, toiselta ihmiseltä avun pyytäminen omaan elämään.
Koska jokainen ihminen pärjää ihan itsekseen sairauksienkin kulkiessa elämässä.
Pärjää varmasti jos vain haluaa näin.
- Anonyymi
Mikä on kauan aikaa sitten? Vuosia?
Tein silloin minkä parhaaksi juuri silloin näin. Kuuluu kai niihin elämä oppeihin minkä takia me täällä ollaan. Joku tarkoitus kuitenkin kai kaikella? - Anonyymi
Kun kahden kanssa pelaa, ei saa lopulta kumpaakaan ja joutuu lähtemään häntä koipien välissä pois ja välit jäätyy kummankin kanssa.
- Anonyymi
Niinpä miehelle/miehille/naisille/naiselle tiedoksi että nainen sen vaistoaa jos pelaat kahden tai jopa useamman kanssa!
- Anonyymi
Joskus vois selvittää pelaako oikeesti kahden kanssa.
Enneku päättelee niin. - Anonyymi
No mutta ei siinä pidä syyllisiä ettii. Antaa olla jatkas hitto vie elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä miehelle/miehille/naisille/naiselle tiedoksi että nainen sen vaistoaa jos pelaat kahden tai jopa useamman kanssa!
Nimenomaan näin.... Itse potkin mieheni toisen syliin, kun hän alkoi sekoilemaan. Sitten hän marisi, että hän menee sinne, koska ajan hänet sinne. No ei minulla ollut mitään mielenkiintoa enää, vaikka meillä siis pitkä suhde ennen tuota sotkua olikin. Enää en näitä kauaa tunnustele, kun tuntuu sille, että mies tapailee muita, niin vetäydyn ja olen sen jälkeen linjalla "kylläpä sataa ja paistaa ja huomenna varmaan tuuleekin". Hymyilen, mutta en päästä lähelle. Kyllä ne siitä ajan myötä ymmärtää häipyä ja olla palaamatta.
Katkeruutta tai ei, mutta jos ei niin paljoa kiinnosta, että lopettais muiden tapailun, niin tapailkoon sitten niitä muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta ei siinä pidä syyllisiä ettii. Antaa olla jatkas hitto vie elämäänsä.
Miten se näkyy, ettei nainen jatka elämäänsä?
- Anonyymi
Avaamalla suusi olisit tehnyt paljonkin. Tai vastaamalla viestiin.
- Anonyymi
Sivusta? Viesti ei välttämättä saapunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta? Viesti ei välttämättä saapunut.
No saapui ne muutkin viestit. Ihan sama siitä on jo aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saapui ne muutkin viestit. Ihan sama siitä on jo aikaa.
Ei mullekaan ole tullut enää mitään viestiä minnekään, joten en tiedä, missä vika.
- Anonyymi
Oletko typerä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko typerä?
Miksi olisin typerä?
- Anonyymi
Tämähän kuulostaa ihan rakkaalta mieheltä ❤️
- Anonyymi
Mukavaa päivää. Lähden tästä töihin. Jatkakaa!
- Anonyymi
Itsellä taas on elämä pysähtynyt kun on jähmetetty ja jätetty siihen. En työtä pysty tällaisessa kunnossa tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä taas on elämä pysähtynyt kun on jähmetetty ja jätetty siihen. En työtä pysty tällaisessa kunnossa tekemään.
Todella ikävä kuulla. Silloin täytyy keskittyä toipumiseen ja hyviin asioihin elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sulla vuosien tauko ollut silloinkin ollut työnteosta kun tavattiin? Mitä uutta?
Jatka samaa paskaa. Paska.
- Anonyymi
No laitatko vaikka viestin siellä missä ennenkin. Keskustellaan tästä fiaskosta lisää.
- Anonyymi
Kenelle puhut? Ja mistä?
- Anonyymi
Koko homma meni jotenkin näin: kohdattiin, flirttailtiin, pelleiltiin. Olit varattu, eli mitään ei voinut tulla. Ja minä menin ja sinäkin menit.
- Anonyymi
Kuinka monta vuotta aiot vielä kirjoitella täällä?
- Anonyymi
Yksin täällä olen. Typeryyden määrä on ääretön.
- Anonyymi
Teorioita. 😂 En tainnut hirveästi miettiä mitään miten tässä käy. Kerrotko mullekin?
- Anonyymi
Ehkä teoriajakso on nyt päättynyt. Jää nähtäväksi tulee praxis eli käytäntö.
Omassa päässään voi rakennella kaikenlaista. Ollaan varmaan molemmat nyt hukuttu siihen.
Todellisuus on toinen asia, sitä ei kukaan voi lopulta hallita - Anonyymi
Yritän vain elää ilman että tarvitsee olla kynnysmatto tai paheksuvien katseiden alla. Rakentaa elämää joka näyttää omalle. Hitaasti mutta varmasti. Jonnekin on kumartettava ja nieltävä katkeruutta ilman sitä ei pois pääse. Yritä saada itseäsi pysymään tasaisena ja hyväntuulisena. Tee töitä itsesi eteen, kun tulee mahdollisuus ettei tarvitse "taistella vastaan". Niin on jo helpottavaa. Aika auttaa ja positiiviset asiat. Vähän joka suuntaan on monesti parempi kuin isoa jonnekin ja välttää niitä kateellisuus ja vihaiskuja. Kyllä se helpottaa.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Miksi olet voin tiedätnötön ja valheellinen ihminen ?
- Anonyymi
Tuohan on ihan normaalia, normaaleissa tilanteissa.
Et voi rakentaa mitään jos olet vainon kohde. Sitten jos jotain pystyykin tekeen niin manipuloidaan sanomalla:
"Katsokaa, tuoko hymyilevä ilopilleri on muka uhri! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on ihan normaalia, normaaleissa tilanteissa.
Et voi rakentaa mitään jos olet vainon kohde. Sitten jos jotain pystyykin tekeen niin manipuloidaan sanomalla:
"Katsokaa, tuoko hymyilevä ilopilleri on muka uhri!Siihen on monia syitä miksi ei voi päästää itseä jamaan josta on hyvin vaikea nousta ylös.
Kyseessä ei ole ollut suhde sanan merkityksessä, juttu on paisunut aivan naurettaviin äärimittoihin.
Eikä tilannetta tee helpommaksi se, että tapauksen toinen osapuoli ehkä luulee että minulla ja hänellä on vielä mahdollisuus johonkin.
Onkin aivan liian vaikeaa ja lisäksi täysin tarpeetonta alkaa tonkimaan tapahtumia joista on aikaa todella merkittävän kauan.
Miten nämä typerät kuvitelmat kahden ihmisen yhteen sopivuudesta saataisiin loppumaan?
Jos joskus oli jotain pientä kiinnostusta, sitä ei ole ollut olemassa enää aikoihin.
Vain vahva psyyke pitää elämää yllä, vaikka se ei olisikaan niin erityistä joka päivä.
Olen kuitenkin oppinut, että voin jatkaa tästä yksinkin ja selvitä.
Oman henkilökohtaisen elämän jatkaminen ei tarkoita sitä, että rinnalle on pakko löytää joku toinen mies.
Elämää voi ja täytyykin jatkaa muilla tavoin on jokaisen ihmisen omissa käsissä se, että
mitä uusia asioita elämään tulee.
Kehenkään ei ole hyvä jäädä roikkumaan ja jäädä palstalle piruilemaan kohtaamisesta joka ei mennytkään ihan putkeen.
Kukaan ei voi myöskään päättää toisen ihmisen asioista, elämänkulusta täällä.
Jokaisella ihmisellä on vain tämä yksi elämä:
Eläkää se mahdollisimman hyvin, esimerkillisesti muille ihmisille huolimatta siitä vaikka ette pitäisikään kaikista ihmisistä.
Kukaan täällä tuskin haluaa ja kokee suurta onnellisuutta siitä, että joutuu muistelemaan mennyttä kohtaamista ja menneitä asioita päässänsä pitämään.
Ja kaikkia asioita ei voida eikä pystytä koskaan selvittämään, koska liian sotkuiseksi kaikki meni.
Jos tunnette sympatiaa häntä kohtaan osoittakaa ja auttakaa voidessanne näin tehdä?
Minä en voi enkä ole tähän oikea nainen.
- Anonyymi
Vaaka on sarjapettäjä. Oli sitten mies tai nainen.
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
On niin paha mieli tästä kaikesta. En ymmärrä mitä oot ikinä musta nähnytkään. Oon ihan täynnä vikoja.
- Anonyymi
Te ns parisuhdeeromustisperhedraamailija tyypit. Etteks vois laittaa näihin teiän alotuksiin ihan selkeetä merkintää ettei muiden tarvii ajatella et mahtaako tämä olla teiän sotaa vai jotain muuta.
- Anonyymi
Pyörähdin dramaattisesti lukitulla ovella.
Valoista huolimatta jätin tuuletusikkunasta huutelun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörähdin dramaattisesti lukitulla ovella.
Valoista huolimatta jätin tuuletusikkunasta huutelunMillon?
- Anonyymi
Joskus kun näin sinut etäältä, kädet taskuissa, tuon vanhan tutun kävelysi, tunsin vahvan kiintymyksen ja katumuksen sekoituksen. Annoin anteeksi, sata kertaa, enkä koskaan minkään muun kuin tämän perusteella: katseen, eleen, pään tietyn kallistuksen perusteella. Ja eikö se ole aina se sopimaton asia, mikä ei aivan toimi, se oudosti rakkain.
- Anonyymi
Tiedän, mutta se antoi minulle kuitenkin mahdollisuuden tehdä sitä, mitä olen aina halunnut eniten, elää ajattelematta. Kun yleensä miettii asioita kuten näkeekö kuvion koska on tuijottanut liian kauan vaan koska se on siellä.
- Anonyymi
No en kehitä mitään. Pidä sinä nyt tunkkis. Itse sotkit asias ja alotit ihan kaiken. Joten kiitä ittees. Ei tarvi nähä enkä tue sua enää millään tavalla. Onko asia selvä?
- Anonyymi
Tue?
Kuks sua mihinkään tarvii.
- Anonyymi
Idiot Ilkimys
- Anonyymi
Ei nykyään ole enää naisia ja miehiä. On vain Muun sukupuoleisia. Tästä johtuu se ihmisten piilevä tarve lipittää maitoa kuin muun vasikka.
- Anonyymi
Valinta on tehty ja siihen tyydyttävä kyllä vielä saan jonkun kauniin ja nuoren naisen pidän häntä kukkaa kämmenellä toivottavasti ei ole nenäkäs ja itsekäs niin kuin moni nainen on kerran tapasin naisen sänkyssä oltiin monet kerrat sitten se alkoi pompottaan hae kaupasta maitoa minä sanoin että terve ja moi ja häivyin jos muija ei saa kaupasta itse haettua maitoa niin antaa olla
- Anonyymi
Olen pahoillani, että tilanne meni, niinkuin meni. Et ole täysin tietoinen kaikesta mitä tapahtui. Tunsin oloni nurkkaan ahdistetuksi, ja minuun kohdistettiin kostotoimenpiteitä, kuten myös henkilöön joka tuki minua. En voinut ottaa riskiä siihen, että kiusaaminen jatkuisi ja ehkä laajenisi sinuun. Merkkejä oli jo ilmassa. Halusin elää rauhallisesti ja hiljaisesti. Olen pahoillani, kun katoamisellani loukkasin. Haluan sinulle hyvää. Ole onnellinen.
- Anonyymi
En ole onnellinen. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole onnellinen. Sivusta.
En voi sille mitään.
- Anonyymi
No sit se on näin jos et tee asioille mitään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882084Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1781324- 701083
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631078Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06157983Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50865- 101815
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140805- 45790
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9734