Täällä on paljon yksinäisiä, eronneita ja leskiä, kenelle onnen soisitte, kenestä tulisi hyviä pariskuntia
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tiedän en kerro.. Yksi kauan sit eronnut mies reilu 60v.
Voi kun toivoisin sille ihanuudelle rakkaan💞 - Anonyymi
Soittakaa yksinäiset mielellään alle 30 vuotiaat upeat naiset minulle. Jutellaan, syödään ja tutustutaan kunnolla. Voit olla yksinäinen eronnut tai karannut kaikki käy, olen avoin ja rehellinen.
Numero löytyy Fonectasta... - Anonyymi
Eronneen ja lesken ei kannata julkisesti rakkautta haluta tai ilmaista. Heti on rakkikoirat haukkumassa liian nopeasta uudesta suhteesta.
Kertokaa ensin, mikä on sopiva aika surra menehtynyttä puolisoa tai rikkoutunutta liittoa, ettette ole sitten haukkumassa - Anonyymi00006
Meillä Kyllikin kanssa rakkautta on riittänyt jo liki 60 vuotta.
- Anonyymi00007
Naapurin Reino on ihana.
Mie tuun joka kerta.🥰🥰🥰😍😍 - Anonyymi00008
Näin ihanan näyn.. Aikuinen nainen katseli pylly pitkällä maustehyllyä kaupassa. kävelin ohi... mikä näky! Kullini reagoi heti... Ensi kerralla menen kysymään mitä maustetta hän mahtaa etsiä. Miten typerää ettei voi mennä heti kysymään... Me ihmiset ollaan niin vitun urpoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101501Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja143703Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40581Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö205564Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540