Muutaman kuukauden päästä täytän 18v ja en ole ikinä pelannu jalkapalloa joukkueessa. Minun iässäni on varmasti vaikeaa aloittaa ja päästä johonkin kilpailukykyiseen joukkueeseen? Ennen pelasin jääkiekkoa 5-6 vuotta, mutta nyt on pohjakunto alhainen. Aloitin aikaisin keväällä potkimaan kavereiden kans palloa ja hakeen kuntoa sitä kautta, jos tilaisuus tulisi jonnekkin joukkueeseen. Jalista oon pelannu vaan pihapeleinä, mutta en ikinä joukkueessa. Tiedän, että kilpailu on kovaa joukkueissa ja pitää olla hyvä pohja kaikilla osa-alueilla. Itellä on parannettavaa jokaisella osa-alueella, mutta olen tiedostanut tämän ja harjoittelen miltei joka päivä kentillä.
Jos tiedätte jotain Turun seudulla olevia joukkueita jotka mahdollisesti hakevat 87 ikäluokan pelaajaa, niin kertokaa. Uskon, että mikään ei ole ongelma jos vaan riittää innokkuutta ja halua.
Mihin joukkueeseen?
3
638
Vastaukset
- SportFreak
Suosittelisin että kyselet seuroilta sielläpäin ikäluokista. Jos ei löydy juuri -87 (pitäis löytyä) niin -86 testaamaan miten vauhti riittää.
- minä minä
kun itse aloitin joskus vuosi sitten, en tiennyt futiksesta mitää vaankuin että pitää yrittää tehdä maali toiseen maaliin. Ja en koskaan aikaisemmin ollut harrastanut mitään urheilullista, mutta sitä kuntoa tulee siinä harjoituksissa ja tietoa/taitoa mukana. Ei muuta kuin harkoitteleman. Ja joukkue valin riippuu missä päin asut?
- Anonyymi
Hei oon ite 20v tyttö alotin jalkapallon 18v ja asun itekki myös turun seuvulla pääsin mukaan joukkueesee ja aa että o hyvä joukkue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624759- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803240
- 481741