Muutaman kuukauden päästä täytän 18v ja en ole ikinä pelannu jalkapalloa joukkueessa. Minun iässäni on varmasti vaikeaa aloittaa ja päästä johonkin kilpailukykyiseen joukkueeseen? Ennen pelasin jääkiekkoa 5-6 vuotta, mutta nyt on pohjakunto alhainen. Aloitin aikaisin keväällä potkimaan kavereiden kans palloa ja hakeen kuntoa sitä kautta, jos tilaisuus tulisi jonnekkin joukkueeseen. Jalista oon pelannu vaan pihapeleinä, mutta en ikinä joukkueessa. Tiedän, että kilpailu on kovaa joukkueissa ja pitää olla hyvä pohja kaikilla osa-alueilla. Itellä on parannettavaa jokaisella osa-alueella, mutta olen tiedostanut tämän ja harjoittelen miltei joka päivä kentillä.
Jos tiedätte jotain Turun seudulla olevia joukkueita jotka mahdollisesti hakevat 87 ikäluokan pelaajaa, niin kertokaa. Uskon, että mikään ei ole ongelma jos vaan riittää innokkuutta ja halua.
Mihin joukkueeseen?
3
652
Vastaukset
- SportFreak
Suosittelisin että kyselet seuroilta sielläpäin ikäluokista. Jos ei löydy juuri -87 (pitäis löytyä) niin -86 testaamaan miten vauhti riittää.
- minä minä
kun itse aloitin joskus vuosi sitten, en tiennyt futiksesta mitää vaankuin että pitää yrittää tehdä maali toiseen maaliin. Ja en koskaan aikaisemmin ollut harrastanut mitään urheilullista, mutta sitä kuntoa tulee siinä harjoituksissa ja tietoa/taitoa mukana. Ei muuta kuin harkoitteleman. Ja joukkue valin riippuu missä päin asut?
- Anonyymi
Hei oon ite 20v tyttö alotin jalkapallon 18v ja asun itekki myös turun seuvulla pääsin mukaan joukkueesee ja aa että o hyvä joukkue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27110092K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165799Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695326PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824959Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot113221Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe42608- 2122499
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3732125- 251991