Muutaman kuukauden päästä täytän 18v ja en ole ikinä pelannu jalkapalloa joukkueessa. Minun iässäni on varmasti vaikeaa aloittaa ja päästä johonkin kilpailukykyiseen joukkueeseen? Ennen pelasin jääkiekkoa 5-6 vuotta, mutta nyt on pohjakunto alhainen. Aloitin aikaisin keväällä potkimaan kavereiden kans palloa ja hakeen kuntoa sitä kautta, jos tilaisuus tulisi jonnekkin joukkueeseen. Jalista oon pelannu vaan pihapeleinä, mutta en ikinä joukkueessa. Tiedän, että kilpailu on kovaa joukkueissa ja pitää olla hyvä pohja kaikilla osa-alueilla. Itellä on parannettavaa jokaisella osa-alueella, mutta olen tiedostanut tämän ja harjoittelen miltei joka päivä kentillä.
Jos tiedätte jotain Turun seudulla olevia joukkueita jotka mahdollisesti hakevat 87 ikäluokan pelaajaa, niin kertokaa. Uskon, että mikään ei ole ongelma jos vaan riittää innokkuutta ja halua.
Mihin joukkueeseen?
3
657
Vastaukset
- SportFreak
Suosittelisin että kyselet seuroilta sielläpäin ikäluokista. Jos ei löydy juuri -87 (pitäis löytyä) niin -86 testaamaan miten vauhti riittää.
- minä minä
kun itse aloitin joskus vuosi sitten, en tiennyt futiksesta mitää vaankuin että pitää yrittää tehdä maali toiseen maaliin. Ja en koskaan aikaisemmin ollut harrastanut mitään urheilullista, mutta sitä kuntoa tulee siinä harjoituksissa ja tietoa/taitoa mukana. Ei muuta kuin harkoitteleman. Ja joukkue valin riippuu missä päin asut?
- Anonyymi
Hei oon ite 20v tyttö alotin jalkapallon 18v ja asun itekki myös turun seuvulla pääsin mukaan joukkueesee ja aa että o hyvä joukkue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911