halua tutustua yhteenkään sellaiseen jonka nimen tiedän, niin hänen on vain hyväksyttävä se. Tiedän omat rajani ja mitä jaksan ja mitä en ja pidän huolen omasta jaksamisestani, ei sitä kukaan muu voi tehdä. Muutamat hyvin rankat viime vuodet ovat vieneet paljon voimia ja sekin vielä väsyttää. Nyt minulle tärkeintä on löytää uusi kumppani, koska läheisyyden tarve on valtava. Kymmenen vuotta ollut jo yksin ja nyt tuntuu ettei sitä jaksa enää ollenkaan! Pelkkälle ystävälle ei minulla ole mitään tarvetta!
Kun kerron etten
5
153
Vastaukset
- Anonyymi
Sekin rasittaa kun asumista häiritään ja aikaisemmin tapahtui todella kummallisia asioita, käytävällä huutelua muunmuassa!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sä voit ätmi vaihtaa niiden nimen jos nimet ei miellytä. Kun kanavoin tavaraa vaan tulee sekä merkitykset perästä
- Anonyymi
Sun kannattaisi jutella jollekin, tuo sun manifesti jota toitotat on tylsä eikä anna kenellekään mitään mielenkiintoista infoa.
Tiedetään jo että olet yksinäinen kyynikko joka toivoo jonkun tulevan tuomaan sisältöä elämäänsä.
Aloittaa vaikka lääkärin kans ja sitte terapeutin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4252502Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912256Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1341896- 981892
- 4581883
- 71484
- 2381114
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.161034Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41882No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk118771