Sain 2000-luvun alkupuolella häädön maksamattomien vuokrien takia

Anonyymi-ap

paloin työssäni loppuun ja masennuksen johdosta asiat jäivät hoitamatta, ei siinä mitään. Nuolin haavoja, maksoin velat ja jatkoin elämää. Olisiko minun mahdollista saada tilattua jostain dokumentit, joista tämä häätö ja sen syy käy ilmi? Nyt vuosien jälkeen eräs henkilö on alkanut levittämään minusta perätöntä tietoa ja näillä dokumenteilla pystyisin todistamaan hänen väitteensä vääriksi. Kiitos asiallista vastauksista. Ja tsemppiä kaikille ulosoton kanssa kärvisteville.

9

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita tuomion antaneeseen käräjäoikeuteen ja kysy.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­­y­m­­f­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18028691C

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Valtionkansliasta ne saa ilmaiseksi. Tarkista kirjoitusvirheet.

      • Anonyymi

        Mikähän se sellainen valtionkanslia on? Valtioneuvoston kanslia on kyllä olemassa, mutta ei sieltä kopiota vanhasta häätötuomiosta saa...
        Ratkaisun antaneen käräjäoikeuden kansliasta kyllä, mutta 20 vuotta vanhasta paperiasiakirjasta voi muutaman euron kopiomaksu mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se sellainen valtionkanslia on? Valtioneuvoston kanslia on kyllä olemassa, mutta ei sieltä kopiota vanhasta häätötuomiosta saa...
        Ratkaisun antaneen käräjäoikeuden kansliasta kyllä, mutta 20 vuotta vanhasta paperiasiakirjasta voi muutaman euron kopiomaksu mennä.

        Valtionkanslia on paikka joka auttaa ihmisiä erilaisissa virallisissa ongelmissa. Sieltä voi pyytää myös papereita ja todistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtionkanslia on paikka joka auttaa ihmisiä erilaisissa virallisissa ongelmissa. Sieltä voi pyytää myös papereita ja todistuksia.

        Voisitko antaa minulle jotkin sellaiset yhteystiedot tähän "valtionkansliaan", josta voisin vaikka pyytää jotain Pirkanmaan käräjäoikeuden ratkaisua? Tai jos se auttaa virallisissa ongelmissa, niin mistä yhteystiedoista voisin kysyä "valtionkanslian" neuvoa vaikka suunnittelemani kilparadan ympäristölupaprosessissa?
        Voitko auttaa löytämään tämän "valtionkanslian"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko antaa minulle jotkin sellaiset yhteystiedot tähän "valtionkansliaan", josta voisin vaikka pyytää jotain Pirkanmaan käräjäoikeuden ratkaisua? Tai jos se auttaa virallisissa ongelmissa, niin mistä yhteystiedoista voisin kysyä "valtionkanslian" neuvoa vaikka suunnittelemani kilparadan ympäristölupaprosessissa?
        Voitko auttaa löytämään tämän "valtionkanslian"?

        Kyllä se osoite on yleisessä tiedossa. Jos et osaa googlata, mene kunnankirjastoon kysymään kirjastovirkailijalta apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko antaa minulle jotkin sellaiset yhteystiedot tähän "valtionkansliaan", josta voisin vaikka pyytää jotain Pirkanmaan käräjäoikeuden ratkaisua? Tai jos se auttaa virallisissa ongelmissa, niin mistä yhteystiedoista voisin kysyä "valtionkanslian" neuvoa vaikka suunnittelemani kilparadan ympäristölupaprosessissa?
        Voitko auttaa löytämään tämän "valtionkanslian"?

        Olisit voinut aivan suoraan kertoa, että täyttä soopaa. Ei mitään valtionkansliaa ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se osoite on yleisessä tiedossa. Jos et osaa googlata, mene kunnankirjastoon kysymään kirjastovirkailijalta apua.

        Älä nyt ole ilkeä.
        Googlella ei löydy "valtionkansliaa". Yritin kyllä.
        Asun maalla, olen huonoliikkeinen ja lähin kunnankirjasto on kaukana.

        Ole hyvä ja kerro minulle mistä yhteystiedosta voin kysyä asiakirjoja tai neuvoa virallisissa ongelmissa "valtionkansliasta".

        Vai oletko joku Lawetti, joka suoltaa tänne mitä sattuu, ja pitää googlea jumalana?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1610
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1428
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1341
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      39
      1061
    Aihe