Auttakaa rakkaat kyseistä ...
-------------------------------------------------------------------------------------
Mikä on se oikea ja normaali tapa hankkia nainen ja miten varmistetaan että se on ilmainen?
Sydäntä särkevää pohdintaa Pattayan rakkaalta.
9
191
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä voi aloittaa että se on hän, sekä jatkaa siitä että itse ei esiinny kahden viikon miljonäärinä, vaan omana itsenään ilman elvistelyjä ja pakollista alkoholia.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18028711L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei rakkautta voi "varmistaa" koskaan eikä mitenkään.
Asiat ja ihmiset muuttuu. Heikot jää kärsimään kitumaan ja valittamaan.
Itse olen eronnut sovussa ja alkanut etsimään uutta, sopivampaa, ja usein onnistunut mutta ei pysyvästi vieläkään.
Pettänyt en ole sitten 25 v iän jälkeen, eikä "maksukaatoja". No, kuinka sen ottaa? Jos tarjosin matkoja kai ne tavallaan oli Maksukaatojakin? Mutta seksi ei koskaan ollut ehtona matkoihin.
On minut jätettykin n 40% eroista. Kiitin ja lähdin sovussa. Suruajat ovat olleet 3kk - 6kk. Sitten, kun sydämmen arvet parani, taas uutta etsimään.- Anonyymi
Rakkaan ongelma onkin se, että hän luokittelee kaikki naiset maksullisiksi ja aina löytyy näkökulma maksullisuudelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaan ongelma onkin se, että hän luokittelee kaikki naiset maksullisiksi ja aina löytyy näkökulma maksullisuudelle.
Mikä mahtanee olla kustannus elättää roiskelåppåtisuista ryppyplåsiå.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jälleen kerran täydellisen väärässä.
En luokittele ketään naista h- kirjaimella alkavaksi, enkä ole koskaan ketään sillä nimellä kutsunut.
En luokittele tyttöystäviä enkä vaimoja maksullisiksi, vaikka he eivät kävisi palkkatöissä. Jokaisen sentin ovat ansainneet kotiäidin tai tyttöystävän roolissaan. En koe koskaan tulleeni huijatuksi tai painostetuksi antamaan rahaa, vaan olen tehnyt sen ihan vapaaehtoisesti.
Thaimaassa on sellainen kulttuuri että se maksaa jolla on, kun taas Suomessa se jolla on joutuu piilottelemaan varallisuuttaan, ettei koirat kuse kintuille, ole kadehtimassa tai kerjäämässä.
Jos rikas alkaa jakaa Suomessa varallisuuttaan, häntä kutsutaan hulluksi ja tyhmäksi, eikä suinkaan anteliaaksi. Se on myös loputon suo, sillä pian on kaikki haaskalinnut kimpussasi ja kaikki ovat sinulle vihaisia, kuka mistäkin syystä.
Se sanonta on keksitty Suomessa että "kell onni on se onnen kätkeköön".
Jokaikistä sponsoroimaani naista olen kohdellut kuin tyttöystävää, en ole kohdellut koskaan ketään kuin omaisuutta tai halpaa makkaraa, joka luonnevika tuntuu olevan joillakin katkeroituneilla persaukisilla suomalaismiehillä.
Pidän hauskimpina tapauksina pelinaisia, jotka ovat älykkäitä ja tietävät mistä narusta pitää vetää. Varsin pian he huomaavat että minä teen itse päätökseni, lähdenkö mukaan pelaamaan vai lopetetaanko pelailu.
Kunnon pelinainen ajattelee vain ja ainoastaan rahaa. Hän ei välitä tippaakaan mistään moraaleista tai kunnioista, hän tekee vain rahaa. Hän laittaa kaiken peliin kun palkkio on oikea, ei loukkaannu mistään vaan tulee yhtä reippaana ja hieman ovelampana seuraavalla kerralla.
Nuo mimmit tekeekin sitä rahaa. Yksi Chiang Main tyttö Pattayalla tekaisi puolimiljoonaa bahtia parissa kuukaudessa. Annoin hänelle lempinimen spermaimuri. Todella kaunis, pitkä thaikuksi ja osasi flirttailla niin että viidessä sekunnissa oli stondis vaikka kadulla, kun hänet tapasi.
Kun hän oli imaissut miehen kuiviin kolmessa minuutissa, niin merkkilaukku vaan heilahti ovenraossa kun hän jatkoi matkaansa 3000 bahtia rikkaampana.
Hän vei goukkarissa miehen kuin miehen ja heti hommiin, palasi takaisin ja hyppäsi seuraavan syliin suutelemaan kuin vastarakastunut teini. Ei haitannut millainen hampaaton pappa oli kyseessä, hänelle kävi kaikki ja niiltä hampaattomilta papoilta ei yleensä mitään tautia saa kun he eivät edes pysty kunnolla panemaan.
Lopulta en enää jaksanut hänen vauhtiaan, eikä minulla ollut hänelle käyttöä. Tykkäsin ottaa iisisti ja hengailla pidempiä aikoja yhdessä, kuin vain kassien imurointi tyhjäksi.
Niin monta baarityttöä olen vienyt matkoille pois Pattayalta etten jaksa kaikkia edes muistaa. Maine kiirii ja tytöt luotti minuun heti, vaikka eivät olisi henk koht aiemmin tavanneetkaan.
Päätin aina nätisti ne suhteet, joille ei näkynyt tulevaisuutta ja annoin hyvät sponssit.
Ei ole huonoja muistoja, ei ensimmäistäkään. Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jälleen kerran täydellisen väärässä.
En luokittele ketään naista h- kirjaimella alkavaksi, enkä ole koskaan ketään sillä nimellä kutsunut.
En luokittele tyttöystäviä enkä vaimoja maksullisiksi, vaikka he eivät kävisi palkkatöissä. Jokaisen sentin ovat ansainneet kotiäidin tai tyttöystävän roolissaan. En koe koskaan tulleeni huijatuksi tai painostetuksi antamaan rahaa, vaan olen tehnyt sen ihan vapaaehtoisesti.
Thaimaassa on sellainen kulttuuri että se maksaa jolla on, kun taas Suomessa se jolla on joutuu piilottelemaan varallisuuttaan, ettei koirat kuse kintuille, ole kadehtimassa tai kerjäämässä.
Jos rikas alkaa jakaa Suomessa varallisuuttaan, häntä kutsutaan hulluksi ja tyhmäksi, eikä suinkaan anteliaaksi. Se on myös loputon suo, sillä pian on kaikki haaskalinnut kimpussasi ja kaikki ovat sinulle vihaisia, kuka mistäkin syystä.
Se sanonta on keksitty Suomessa että "kell onni on se onnen kätkeköön".
Jokaikistä sponsoroimaani naista olen kohdellut kuin tyttöystävää, en ole kohdellut koskaan ketään kuin omaisuutta tai halpaa makkaraa, joka luonnevika tuntuu olevan joillakin katkeroituneilla persaukisilla suomalaismiehillä.
Pidän hauskimpina tapauksina pelinaisia, jotka ovat älykkäitä ja tietävät mistä narusta pitää vetää. Varsin pian he huomaavat että minä teen itse päätökseni, lähdenkö mukaan pelaamaan vai lopetetaanko pelailu.
Kunnon pelinainen ajattelee vain ja ainoastaan rahaa. Hän ei välitä tippaakaan mistään moraaleista tai kunnioista, hän tekee vain rahaa. Hän laittaa kaiken peliin kun palkkio on oikea, ei loukkaannu mistään vaan tulee yhtä reippaana ja hieman ovelampana seuraavalla kerralla.
Nuo mimmit tekeekin sitä rahaa. Yksi Chiang Main tyttö Pattayalla tekaisi puolimiljoonaa bahtia parissa kuukaudessa. Annoin hänelle lempinimen spermaimuri. Todella kaunis, pitkä thaikuksi ja osasi flirttailla niin että viidessä sekunnissa oli stondis vaikka kadulla, kun hänet tapasi.
Kun hän oli imaissut miehen kuiviin kolmessa minuutissa, niin merkkilaukku vaan heilahti ovenraossa kun hän jatkoi matkaansa 3000 bahtia rikkaampana.
Hän vei goukkarissa miehen kuin miehen ja heti hommiin, palasi takaisin ja hyppäsi seuraavan syliin suutelemaan kuin vastarakastunut teini. Ei haitannut millainen hampaaton pappa oli kyseessä, hänelle kävi kaikki ja niiltä hampaattomilta papoilta ei yleensä mitään tautia saa kun he eivät edes pysty kunnolla panemaan.
Lopulta en enää jaksanut hänen vauhtiaan, eikä minulla ollut hänelle käyttöä. Tykkäsin ottaa iisisti ja hengailla pidempiä aikoja yhdessä, kuin vain kassien imurointi tyhjäksi.
Niin monta baarityttöä olen vienyt matkoille pois Pattayalta etten jaksa kaikkia edes muistaa. Maine kiirii ja tytöt luotti minuun heti, vaikka eivät olisi henk koht aiemmin tavanneetkaan.
Päätin aina nätisti ne suhteet, joille ei näkynyt tulevaisuutta ja annoin hyvät sponssit.
Ei ole huonoja muistoja, ei ensimmäistäkään. Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt.
2010Katos taas kyrvånsyylåperseenreijållå oli tarve båblåå tuubåå minå, minå, MINÅÅÅåååÅÅÅÅ 🚜 🚜 🚜 🚜 🚜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos taas kyrvånsyylåperseenreijållå oli tarve båblåå tuubåå minå, minå, MINÅÅÅåååÅÅÅÅ 🚜 🚜 🚜 🚜 🚜
Itse kyrvånsyylå sai laakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos taas kyrvånsyylåperseenreijållå oli tarve båblåå tuubåå minå, minå, MINÅÅÅåååÅÅÅÅ 🚜 🚜 🚜 🚜 🚜
Esitit perättömän väitteen ja minä korjasin sen. Puhun toki omasta puolestani minä- muodossa, koska olen minä. Minulla ei ole sivupersoonia kuten sinulla.
En voi tietää toisten mielipiteitä enkä ajatuksia, jos se toinen ei kerro. On tuota elettyä elämää ihan itsellä niin ei tarvi toisten tarinoita välttämättä kertoa sen puolesta.
Sinähän osaat valittaa siitäkin jos kertoo mitä on kaverille tapahtunut tai mitä kaveri on kertonut. Valitat myös jos kertoo omista kokemuksista. Kolmas mistä valitat on tilastot ja Wikipedia. Sieltäkään ei saa katsoa.
Jos ei saa kertoa omasta kokemuksesta, toisten kokemuksesta eikä tilastoista tai lukemastaan niin mistäs täällä pitäisi kertoa ja jutella? Keskieläkkeistä ja Tapsan parturikäynneistä vai?
Minulla ei ole kumpaakaan. Ei keskieläkettä eikä tukkaa. En myöskään koe ongelmalliseksi viisumien hankintaa, joten en jaksa siitäkään messuta.
Minä en voi vaikuttaa Thaimaan liikenteeseen kuin omalta osaltani, niin en ala sitäkään suremaan. Olen suunnilleen perusterve, enkä aio alkaa tuntea siitä syyllisyyttä. En myöskään pyytele anteeksi että tulen hyvin toimeen, se vaan antaa vapautta toimia niinkuin haluaa, eikä niinkuin täytyy.
Älykkyys on sopeutumista uusiin olosuhteisiin. Jos maailma ympärillä muuttuu, ei siihen lääke ole valittaminen ja manaaminen, vaan pitää tehdä se minkä voit ja mennä eteenpäin niissä puitteissa.
Tuo kateus vie sinut ennenaikaiseen hautaan, se muuttaa elimistön kirjaimellisesti happamaksi, hampaat märkänee suuhun ja putoilee, jatkuvat tulehdukset riivaa, joka paikkaa kolottaa.
Olet elämäsi loppusuoralla, alamäki on selkeä, viikatemies on tavoittanut sinut enkä usko että mikään muutos enää paljoa voisi auttaa, kun olet selkeästi itsetuhoinen, pettynyt itseesi ja kaikkiin muihin varsinkin.
Asenteesi ja järjenkäyttösi ovat molemmat aivan kammottavan surkeita. Et edes tajua miten kuutamolla olet.
2010
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211