Tämä talo missä

Anonyymi-ap

asun varmistaa sen joka päivä, etten koskaan halua paljon nuorempaa edes ystäväksi! Toivottavasti työrauha vihdoinkin tulisi. On todella ahdistavaa jos ns. esitys vielä jatkuu. Sydänkohtaus tulossa jos se jatkuu!!

3

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ainakin haluaisin nuoremman naisen kainalooni hellittäväksi.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyllä sulle nyt nuorempi kumppani tulee, vaikka väkisin! Tulee sieltä sun yläkerrasta se ihan liian nuori mies ja vie sut vihille, halusit tai et.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      652
      27425
    2. MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa

Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall
      Maailman menoa
      202
      2352
    3. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      117
      1790
    4. Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut

Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest
      Salo
      3
      1726
    5. Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?

Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on
      Maailman menoa
      308
      1692
    6. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      30
      1468
    7. Onko kaivattusi

Millainen luonteeltaan?
      Ikävä
      69
      1420
    8. Mitä ajattelet

Kaivatustasi juuri nyt?
      Ikävä
      92
      1356
    9. Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o
      Ikävä
      11
      1346
    10. Miksi en antautunut sulle mies?

Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin
      Ikävä
      147
      1334
    Aihe