Pasanen kävi Pattayalla hädissään etsimässä uutta omaishoitajaa mukaan Hankasalmelle, kun hampaaton mummo ei halua lähteä Thaimaasta Hankasalmelle mummonmökkin asumaan. Huonosti kävi, ei hurmannut Pasanen ilmaiseksi ketään tuuhealla tukallaan pienessä vuokrahuoneessaan yksin ryypätessään.
Lopuksi Pasanen sai ripulin ja epäili tulleensa myrkytetyksi ja kaiken lisäksi Thaimaasta oli maito loppu, kun sitä ei seven elevenin hyllyssä näkynyt.
Ripulin pitkittyessä Pasanen keksi että Thaimaassa on alettu nyt sarjamyrkyttämään falangeja. Sillähän ei tietenkään ollut asiaan osuutta että Pasanen söi pilaantunutta ruokaa.
Hei kaikki lukuisat Pattayan rakkaani, onko teillä mitä mielessä 24/7? Minulla Pasanen 24/.
Anonyymi-ap
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ikävä asia kun yksinäinen sairastuu paranoidiseen skitsofreniaan ja alkaa kuvittelemaan kaikenlaista.
- Anonyymi
Vielä ikävämpää että tervepäinen ❤ lähtee siitä tarinoimaan 24/7 koko loppuelämänsä.
Kumpi sairaampi? Tarinoita tehtailevat minun mielestäni on osoitus... 🚜 🚜 🚜 🚜
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856