Kuluu aikaa, etten juuri ajattele muuta kuin ikävöin tasaisesti. Mitä muuta luulet minun tekevän?
Mutta sitten patterit tyhjenevät ja janoan rakkautta.
Patterit myös täyttyvät, ja tunnen suurta tarvetta rakastaa sinua. Se tarve on ehkä jopa voimakkampi kuin rakkauden jano. Olet rakastettava. Tunnen suurta halua tehdä hyvää juuri sinulle.
Tunnetko niinä hetkinä sen hehkun sydämessäsi, kun rakastan sinua tulisesti?
Nainen, tunnetko niinä hetkinä kun rakastan
41
780
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas, rakas, rakas…
Nyt se laturi takas!! - Anonyymi
Tulisia hetkiä tunnen välillä ikävöidessä.
- Anonyymi
Milloin ikävöit? Joka viikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu hetkestä ja tilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sinä ikävöit minua? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko sanoa että rakastat minua? Tuntuisi kivalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sinä ikävöit minua? :)
Kova ikävä tulee viikon parin välein. Sellainen raskaan luokan ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko sanoa että rakastat minua? Tuntuisi kivalta.
Sitä naista, häntä oikeaa rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova ikävä tulee viikon parin välein. Sellainen raskaan luokan ikävä.
Minullakin joka viikko. Melkein päivittäin mietin. Itse olit niin komea kun vielä nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä naista, häntä oikeaa rakastan.
Mutta minähän olen se oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin joka viikko. Melkein päivittäin mietin. Itse olit niin komea kun vielä nähtiin.
Ja voi että miten komeita kuvia on. <3
- Anonyymi
Taidat lähettää rakkausaaltoja aina välillä?
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Niin teen ja tunnen sinut vahvasti välillä.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teen ja tunnen sinut vahvasti välillä.
sivustaMinäkin tunnen sinut vahvasti. Olen ollut niin onnellinen jo pidemmän aikaa. Mutta nyt on surun aika, sydämeni vuotaa verta. Ei liity sinuun.
- Anonyymi
Jos multa kysytään niin lähettelen kyllä hänelle!
- Anonyymi
Eipä tähän voi muuta sanoa kuin kauniisti kirjoitettu.
Joku sivusta - Anonyymi
Kunpa tuntisinkin...
- Anonyymi
Sitäkö se onkin?
Sydän hakee välillä rytmiään. - Anonyymi
Todennäköisesti minä kuvittelen omassa päässä tuntevani hänet jopa fyysisesti tähän viereen. Epäilen, että sinulla sama homma.
- Anonyymi
Kuvittelen usein hänet vierelleni, ja sinne, missä hän on. Yhdessä kävelyä myös.
- Anonyymi
Minulla on samat hommat tunnen usein niin.
- Anonyymi
Voisitko lähettää lohdutusta? Olen niin surullinen.
- Anonyymi
Jaa mitäkö luulen hänen tekevän muuta. No jos joku nyt rakastas mua salaisesti, ni oisin ihmeissäni. Miks kukaan tekis niin? Ei tee. Täytys olla melko outo tapaus, joten aattelisin et hän par aikaa leikittelee joogamatolla ja on tyyni ku pytyllinen viiliä. Heittäs välii kärrynpyörän.
- Anonyymi
Lämmittää sydäntäni tietää, että olen ansainnut tällaisia ajatuksia ja huolehtimista, mutta kehotan sinua jättämään ne sivuun. Olen väärä olento väärässä tulevaisuudessa. Jos sellainen asia kuin kohtalo on olemassa, tämä oli minun kohtaloni. Mutta kohtaloa tärkeämpää on tarkoitus, jotain kiistatta olemassa olevaa. Ja minun tarkoitukseni on huolehtia siitä, että saavutat oikean pisteen ajassa ja tilassa jatkaaksesi elämääsi.
- Anonyymi
Olet siis minun kohtaloni?
- Anonyymi
Ai sitäkö nämä lämpöaallot ovatkin? Voisitko ajatella vähän lievemmän inhoan tätä aaltoilevaa hikoilua🥵
- Anonyymi
Sivusta kohtalon toveri. Ai sinäkin?Nyljen kohta nahkani tuon kuuman aallokon vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kohtalon toveri. Ai sinäkin?Nyljen kohta nahkani tuon kuuman aallokon vuoksi.
Kyllä vain. Ei ole helppoa naisen elämä, ei. Myötätuntoni sinulle🧡
- Anonyymi
Sulla sais olla loppuelämäsi vaihdevuodet, mitä kovemmat sen parempi.
- Anonyymi
Kiinnostelee kuka ne patterit täyttää ja miten, jos se ei kerran ole hän...
Mut ei kuulu toisaalta mulle. Oonhan mäkin oppinut täyttämään patterini toisaalla. - Anonyymi
kyllä tunnen. aivan, kuin koskettaisit mua joka puolelta ja saan myös mielikuvia hyvin tuhmia sellaisia. huomenna nähdään pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Ei taideta nähdä, joten...
- Anonyymi
Tuo höpö höpö aloitus ei ole miehen käsialaa .
- Anonyymi
Ei taida olla, mutta onko sillä mitään merkitystä muille kuin heille, joita tää koskee? Sivusta
- Anonyymi
Toivon, että tunnen tuon joskus oikeassa elämässäkin, aidosti, ja saan rakastaa sinua takaisin. Että saan olla silloin lähelläsi ja pitää sinua hyvänä, kun rakkautta eniten janoat. Lämmittää sydäntäsi niinäkin hetkinä, kun et huomaa lämpöä erityisesti kaipaavasi. Ja olla kädenojennuksen päässä silloin, kun sinulla on tarve antaa rakkautta.
Kaipaan sinua. Uskon edelleen siihen, että jonain päivänä... - Anonyymi
Toki toki! Ihan oikeasti tunnen yhden hänen tunnetilat ja kaiken muunkin sitä kestänyt jo monta vuotta! En ole mt-potilas enkä tarvii lääkitystä.
Jotkut tuntevat vaikka olisvat toinen toispuolella maailmaa.- Anonyymi
Onko todella näin,,?
- Anonyymi
Tietystikin. Ei vaan tuu pattereita pahemmin käytettyyn kun tuo uuni ja ilmalämpöpumppu riittää pitämään lämpimänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859