Milloin alkaa olla ns hoikassa kunnossa

Anonyymi-ap

Moikka, elikkäs siis kysymyksenä tosiaan se, että milloin ihminen on laiha? Itse tällä hetkellä 170 ja 49 kiloa enkä omaan silmään erityisen hoikalta nöytä, sellainen perus tyyppi. Kuitenkin nyt ihan uudetkin tapaamani ihmiset kauhistelevat, miten laiha olen, mitä pidän erittäin hämmentävänä. Ehkä jos olisin edes alipainon puolella kunnolla (tyyliin 43 kg). Mikä on ollut teidän paino, pituus, bmi, kun ulkomuotoanne on alettu kuvata laihaksi?

5

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" Alat olla ns. hoikassa kunnossa " ?
      Itse olin nuorena 170 senttiä pitkä ja painoin 54 kiloa.
      Tiedätkö mitä ? Olin aivan liian laiha, tiedostin sen itsekin, kenenkään ei tarvinnut edes sanoa siitä.
      No nyt, 30 vuotta myöhemmin painan kyllä sadan kilon verran, edelleen saman pituisena, olen silti ihan tyytyväinen itseeni ja elämääni.

Jos et itse näe omaa kehoasi terveellä tavalla, kuuntele muita, he kertovat asian oikean laidan. Mutta siitä ei kannata myöskään loukkaantua.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­y­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18029085L

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olet alipainoinen bmi :n mukaan. Mutta jos haluat laihduttaa niin oma on valintasi. Näköjään sulle ei merkkaa kun monet sanoo sua laihaksi. No aroreksia kun on niin eihän muiden sanoilla ole merkitystä. Laihduta toki jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Kääntäisin tuohon, että älä laihduta jos vaikka siltä tuntuu.
        Tulee olemaan ehkä vakaviakin terveysriskejä, jos alkaa uhmata omaa kehoaan väärällä tavalla.
        Suurin osa ihmisistä haluaa kuitenkin loppujen lopuksi pysyä terveenä.
        Pyydä ja yritä saada ennemmin apua omaan mielenkulkuusi, jokuhan on pielessä, kun alkaa pelata yleisterveydelle haitallisesti.
        Mikä mielessä on pielessä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe