Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä tiedän sen. En halua sinulle mitään pahaa mutta kuitenkin olen sinulle harmia aiheuttanut, siitä olen pahoillani.
Hyvästejä en pysty sanomaan, lähelle en uskalla päästää mutta etäällä pyrin pysymään. Tiedät että olet hirmuisen tärkeä tai ainakin aavistat sen. Kun mietit mitä ajattelen tiedät että vastaus löytyy katseesta. Aina.
Minun on aika
67
1964
Vastaukset
- Anonyymi
Selkärangattoman pelkurin ja vätyksen puhetta.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Voi ei- jättikö naisena esiintyvä gubbe ny jonkun ihmispolon palstalla?
- Anonyymi
Tämän tapahtumasarjan jälkeen? Mitähän tapahtui? Miksi en tiedä tästä mitään?
- Anonyymi
Hehkulta nalllelle
- Anonyymi
Koita löytää kavereita tai jotain harrastuksia. Sotket normaalien ihmisten palstakirjoittelua noilla harhoillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita löytää kavereita tai jotain harrastuksia. Sotket normaalien ihmisten palstakirjoittelua noilla harhoillasi.
Kiitos sivulliselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sivulliselle
Tään on sulta nallelle lehma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan normaali ihminen noteeraa tuota miehen keksimää narratiivia mitenkää
- Anonyymi
Tuo hirmuisen tärkeä paljastaa että olet ehkä nainen?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Voisitko hyvittää jotenkin, kun sitä harmia on tullut kohtuuttomasti?
Miksi et voisi kuulua? Mikä estää?- Anonyymi
Harmia on monenlaista ja esteet on molempien tiedossa. Voisin kuulua mutta en koe kuuluvani
- Anonyymi
Keneltä ja kenelle?
- Anonyymi
Naisoletetulta miesoletetulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisoletetulta miesoletetulle
Et sä mies miehenä kirjoittelemalla täältä huomiota saa näiltä misogyyneiltä. Harvemmin ainakaa tervett miehet näihin siinä mielessä haksahtaa ”hyvästi rakkaani suhteemme lakkasi nyt etenemästä” eh jee kuinka teennäistä draamaa he he
- Anonyymi
Olisi mukava tietää mikä tapahtuma estää sinua kuulumasta elämääni, mutta jos siltä tuntuu niin teet tietysti kuten itsestä tuntuu. En ajattele samoin.
- Anonyymi
Voisit myös näyttää että voin kuulua siihen koska en halua tunkeilla jos se ei ole toivottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit myös näyttää että voin kuulua siihen koska en halua tunkeilla jos se ei ole toivottua.
Äläkä sinäkään oleta palstan perusteella mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä sinäkään oleta palstan perusteella mitään.
Kyllä asiat oikeassa elämässä selvitetään, tänne vaan puretaan ajatuksiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä asiat oikeassa elämässä selvitetään, tänne vaan puretaan ajatuksiaan
Noin se juuri on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi koska en ole mies. t. 00:13
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit näyttää sille miehelle jota ajattelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voin yrittää tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että vain miehet voi näyttää? Aika suppea trolli olet mie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulumisesi elämääni on toivottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulumisesi elämääni on toivottua.
Ja tuon kun kerrot vielä sinne oikeaan osoitteeseen, niin.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuon kun kerrot vielä sinne oikeaan osoitteeseen, niin.......
Ei ole yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhteyttä.
Siinä tapauksessa kerro tänne tunnisteilla, josta hän sinut mahdollisesti hokaisi. Onnea etsintään! Tää poju lähtee saunomaan. 🚿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa kerro tänne tunnisteilla, josta hän sinut mahdollisesti hokaisi. Onnea etsintään! Tää poju lähtee saunomaan. 🚿
Sivusta hyökkää. Mikset ite kerro tunnisteita? Minulla on kyllä osoite ja kävin eilen klo 14.-15.00 kans saunas.En raski lämmittää saunaa kuin noin 3krt.kuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta hyökkää. Mikset ite kerro tunnisteita? Minulla on kyllä osoite ja kävin eilen klo 14.-15.00 kans saunas.En raski lämmittää saunaa kuin noin 3krt.kuu.
Minä olen laittanut tänne tunnisteilla sen verran hyvin, että minut varmastikin hän olisi huomannut, mikäli kävisi täällä. T. Saunapoju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä genitaalit.
- Anonyymi
Oletat. Siitä viasta et koskaan tule pääsemään eroon. Toisin kuin minä sinusta.
- Anonyymi
Aika ilkeä kommentti vaikkakin osittain tai kokonaan totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ilkeä kommentti vaikkakin osittain tai kokonaan totta
En tiiä onko provoilijauklo itse taas asialla vai kenelle joku kuvittelee mölisevänsä. Veikkaan ekaa ehkä kuiten
- Anonyymi
😢😢💔
- Anonyymi
Myöhäinen yö. Lapset nukkumaan nyt.
- Anonyymi
Kukaan joka on ollut tekemässä näitä vuosia minulle ja viemässä ja kiduttsmassa, ja pelastamalla itsensä minulla ja muita. Ei ole minulle tärkeä enkä minä heille. Hyvässä, pahassa tietysti minulle ja hyväksi muille. Muuta teiltä ole ikinä ollut, pahaa minulle ja hyvää teille. Toivottavasti saatte yhtä paljon pahaa mitä ootte tänne tuonut.
- Anonyymi
Tuommoiset ihmiset jotka hakkaa ihmistä koska tietävät että siitä tulee hyvää heille mutta tuhoa hskattsvalle ihmiselle ja asioille joita tekee, tai ei pysty antamaan itseään noille asioille ja omaan elämään. Niistä voi sanoa että he ovat oksettava, saastasia ja pahoja.
- Anonyymi
Varastaa ihmiseltä häntä itseään koska luulee että hyvät asiat ovat heidän aikaansaannoksiaan. Viedä ja tuhota jotta itse saa vaikka ei ole edes tehnyt töitä niiden asioiden eteen. On valinnut itse muuta ja haluaa enemmän itselle mitä voi noista saada. Esittää hyvää mutta haluaa enemmän mitä omasta voi saada. Ja niin alkaa varastaminen ja syöminen. Oksettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastaa ihmiseltä häntä itseään koska luulee että hyvät asiat ovat heidän aikaansaannoksiaan. Viedä ja tuhota jotta itse saa vaikka ei ole edes tehnyt töitä niiden asioiden eteen. On valinnut itse muuta ja haluaa enemmän itselle mitä voi noista saada. Esittää hyvää mutta haluaa enemmän mitä omasta voi saada. Ja niin alkaa varastaminen ja syöminen. Oksettavaa.
Suomeksi sanottuna maksavat itse tekemässä kiusaa ja varastavat muilta palkkioksi heidän työllään ansaitsemansa jutut. Oksettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeksi sanottuna maksavat itse tekemässä kiusaa ja varastavat muilta palkkioksi heidän työllään ansaitsemansa jutut. Oksettavaa.
Mitä sulta on varastettu? Kuulostaa ikävältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla, kerrotko vähän enemmän? Tarkoitatko kirjoituksia tänne vai millä tavalla tuo toteutuu sun mielestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla, kerrotko vähän enemmän? Tarkoitatko kirjoituksia tänne vai millä tavalla tuo toteutuu sun mielestä?
Älä nyt tekonäppärä jaksa johdatella sulle
vierasta trolliukkoa, olet raskas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt tekonäppärä jaksa johdatella sulle
vierasta trolliukkoa, olet raskasIhan kevytbetonii vaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulta on varastettu? Kuulostaa ikävältä.
Polkupyöriä. Pesäpallomaila. Pulvereita. Liimoja. Kaasuja.
- Anonyymi
Aivan provo aloitus.
- Anonyymi
Jep, alkaa olemaan jo aika vanhentunutta uskoa näihin vaikka kuinka uskois itseensä/asiaansa ns. Tietäjät tietää
- Anonyymi
Ooh, satusetä on kirjoittanut fantasiamaailmaan oikein tunteikkaan textin, kaikki mukaan jee kyykky, ylös ,hyppy
- Anonyymi
Risti askel hyppy ja taas ponchoa olkapäille ja vilttiin käpertyen kuunnellen celine dionia koska yyyyyy. Tämä stanan rekkamiehenpastillipatu on niin vtun syvällä naishahmoissa että pää räjähtää kun joutuu instituutioon jossa ei nettiin pääse
- Anonyymi
Kaukaa siis katselet vain? Tiiätkö, se ei ihan käy mulle.
- Anonyymi
Ei saa katsoa ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa katsoa ollenkaan?
Kuule. Tervetuloa lähemmäs katselemaan. Se on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kauniisti sanottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ejjop al jhj ock at sch el em isch thaaa
- Anonyymi
En taida olla kovinkaan tärkeä kun alat mua ärsyttään mua oikein kunnolla olisi mukavaa olla yhteydessä ettet mua ärsyttäisi taitaa olla sulle ihan mahdotonta olla nätisti
- Anonyymi
Kenelle menee...
- Anonyymi
Menee Sirkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee Sirkalle.
Ai SH:lle?
- Anonyymi
Ymmärrän, kaikki meni niin pieleen pahemman kerran. Mutta silti ajattelen yhä ettei välttämättä mahdollista löytää toista, jonka kanssa voisi oppia olemaan vapaa. Jostakin luonteen sattumasta tullut tuttuus kiihottaa enemmän kuin seksuaalinen uutuus. Se on jotain turtunutta, puutteellista tai arkaa mikä voi näyttää hyveeltä tai sitkeydeltä, muttei ole kumpaakaan, koska ei ole ollut valintasi. Se kuuluu sinuun ja toistuu yhä uudelleen raivatessasi tieltädi elämän sinulle tarjoamia mahdollisuuksia
- Anonyymi
Sivusta. En ole mikään kirjaviisas mutta kysyn ymmärsinkö oikein tämän juttus jos sanon lyhyesti ja ytimekkäästi näin:
" Joku tyyppi saa seksuaali sen nautinnon tutusta ja turvallisestavaikka muuten suhde olisiki paska. Vieraan seksuaalinen houkutus tällöin ei ole henkilölle kompastuskivi jättää huonoa suhdetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. En ole mikään kirjaviisas mutta kysyn ymmärsinkö oikein tämän juttus jos sanon lyhyesti ja ytimekkäästi näin:
" Joku tyyppi saa seksuaali sen nautinnon tutusta ja turvallisestavaikka muuten suhde olisiki paska. Vieraan seksuaalinen houkutus tällöin ei ole henkilölle kompastuskivi jättää huonoa suhdetta.Tuttu ja turvallinen suhde ei ole huono suhde.
- Anonyymi
Tämä meni naiselta miehelle ja arvostan kun moni paikkaillut minua vastauksissa :) t.ap
- Anonyymi
Ei sitten Sirkalle mennykään, vaikka joku niin oletti? T. Saunapoju
- Anonyymi
Nainen, älä unohda että eräs mies uskoo ja luo toivoa sinuun ja meihin!
- Anonyymi
Idjiothhh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1872032Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771301Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631058- 701053
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06151934Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50845- 101795
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi139781- 45780
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9728