Minun on aika

Anonyymi-ap

Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä tiedän sen. En halua sinulle mitään pahaa mutta kuitenkin olen sinulle harmia aiheuttanut, siitä olen pahoillani.

Hyvästejä en pysty sanomaan, lähelle en uskalla päästää mutta etäällä pyrin pysymään. Tiedät että olet hirmuisen tärkeä tai ainakin aavistat sen. Kun mietit mitä ajattelen tiedät että vastaus löytyy katseesta. Aina.

67

1964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selkärangattoman pelkurin ja vätyksen puhetta.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Voi ei- jättikö naisena esiintyvä gubbe ny jonkun ihmispolon palstalla?

• Anonyymi

Tämän tapahtumasarjan jälkeen? Mitähän tapahtui? Miksi en tiedä tästä mitään?

• Anonyymi

Hehkulta nalllelle

• Anonyymi

Koita löytää kavereita tai jotain harrastuksia. Sotket normaalien ihmisten palstakirjoittelua noilla harhoillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita löytää kavereita tai jotain harrastuksia. Sotket normaalien ihmisten palstakirjoittelua noilla harhoillasi.

Kiitos sivulliselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sivulliselle

Tään on sulta nallelle lehma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan normaali ihminen noteeraa tuota miehen keksimää narratiivia mitenkää

• Anonyymi

Tuo hirmuisen tärkeä paljastaa että olet ehkä nainen?

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Voisitko hyvittää jotenkin, kun sitä harmia on tullut kohtuuttomasti?

Miksi et voisi kuulua? Mikä estää?

• Anonyymi

Harmia on monenlaista ja esteet on molempien tiedossa. Voisin kuulua mutta en koe kuuluvani

• Anonyymi

Keneltä ja kenelle?

• Anonyymi

Naisoletetulta miesoletetulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisoletetulta miesoletetulle

Et sä mies miehenä kirjoittelemalla täältä huomiota saa näiltä misogyyneiltä. Harvemmin ainakaa tervett miehet näihin siinä mielessä haksahtaa ”hyvästi rakkaani suhteemme lakkasi nyt etenemästä” eh jee kuinka teennäistä draamaa he he

• Anonyymi

Olisi mukava tietää mikä tapahtuma estää sinua kuulumasta elämääni, mutta jos siltä tuntuu niin teet tietysti kuten itsestä tuntuu. En ajattele samoin.

• Anonyymi

Voisit myös näyttää että voin kuulua siihen koska en halua tunkeilla jos se ei ole toivottua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit myös näyttää että voin kuulua siihen koska en halua tunkeilla jos se ei ole toivottua.

Äläkä sinäkään oleta palstan perusteella mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläkä sinäkään oleta palstan perusteella mitään.

Kyllä asiat oikeassa elämässä selvitetään, tänne vaan puretaan ajatuksiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä asiat oikeassa elämässä selvitetään, tänne vaan puretaan ajatuksiaan

Noin se juuri on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi koska en ole mies. t. 00:13

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit näyttää sille miehelle jota ajattelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen voin yrittää tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että vain miehet voi näyttää? Aika suppea trolli olet mie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulumisesi elämääni on toivottua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulumisesi elämääni on toivottua.

Ja tuon kun kerrot vielä sinne oikeaan osoitteeseen, niin.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuon kun kerrot vielä sinne oikeaan osoitteeseen, niin.......

Ei ole yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yhteyttä.

Siinä tapauksessa kerro tänne tunnisteilla, josta hän sinut mahdollisesti hokaisi. Onnea etsintään! Tää poju lähtee saunomaan. 🚿

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa kerro tänne tunnisteilla, josta hän sinut mahdollisesti hokaisi. Onnea etsintään! Tää poju lähtee saunomaan. 🚿

Sivusta hyökkää. Mikset ite kerro tunnisteita? Minulla on kyllä osoite ja kävin eilen klo 14.-15.00 kans saunas.En raski lämmittää saunaa kuin noin 3krt.kuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta hyökkää. Mikset ite kerro tunnisteita? Minulla on kyllä osoite ja kävin eilen klo 14.-15.00 kans saunas.En raski lämmittää saunaa kuin noin 3krt.kuu.

Minä olen laittanut tänne tunnisteilla sen verran hyvin, että minut varmastikin hän olisi huomannut, mikäli kävisi täällä. T. Saunapoju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä genitaalit.

• Anonyymi

Oletat. Siitä viasta et koskaan tule pääsemään eroon. Toisin kuin minä sinusta.

• Anonyymi

Aika ilkeä kommentti vaikkakin osittain tai kokonaan totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ilkeä kommentti vaikkakin osittain tai kokonaan totta

En tiiä onko provoilijauklo itse taas asialla vai kenelle joku kuvittelee mölisevänsä. Veikkaan ekaa ehkä kuiten

• Anonyymi

😢😢💔

• Anonyymi

Myöhäinen yö. Lapset nukkumaan nyt.

• Anonyymi

Kukaan joka on ollut tekemässä näitä vuosia minulle ja viemässä ja kiduttsmassa, ja pelastamalla itsensä minulla ja muita. Ei ole minulle tärkeä enkä minä heille. Hyvässä, pahassa tietysti minulle ja hyväksi muille. Muuta teiltä ole ikinä ollut, pahaa minulle ja hyvää teille. Toivottavasti saatte yhtä paljon pahaa mitä ootte tänne tuonut.

• Anonyymi

Tuommoiset ihmiset jotka hakkaa ihmistä koska tietävät että siitä tulee hyvää heille mutta tuhoa hskattsvalle ihmiselle ja asioille joita tekee, tai ei pysty antamaan itseään noille asioille ja omaan elämään. Niistä voi sanoa että he ovat oksettava, saastasia ja pahoja.

• Anonyymi

Varastaa ihmiseltä häntä itseään koska luulee että hyvät asiat ovat heidän aikaansaannoksiaan. Viedä ja tuhota jotta itse saa vaikka ei ole edes tehnyt töitä niiden asioiden eteen. On valinnut itse muuta ja haluaa enemmän itselle mitä voi noista saada. Esittää hyvää mutta haluaa enemmän mitä omasta voi saada. Ja niin alkaa varastaminen ja syöminen. Oksettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varastaa ihmiseltä häntä itseään koska luulee että hyvät asiat ovat heidän aikaansaannoksiaan. Viedä ja tuhota jotta itse saa vaikka ei ole edes tehnyt töitä niiden asioiden eteen. On valinnut itse muuta ja haluaa enemmän itselle mitä voi noista saada. Esittää hyvää mutta haluaa enemmän mitä omasta voi saada. Ja niin alkaa varastaminen ja syöminen. Oksettavaa.

Suomeksi sanottuna maksavat itse tekemässä kiusaa ja varastavat muilta palkkioksi heidän työllään ansaitsemansa jutut. Oksettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomeksi sanottuna maksavat itse tekemässä kiusaa ja varastavat muilta palkkioksi heidän työllään ansaitsemansa jutut. Oksettavaa.

Mitä sulta on varastettu? Kuulostaa ikävältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla, kerrotko vähän enemmän? Tarkoitatko kirjoituksia tänne vai millä tavalla tuo toteutuu sun mielestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla, kerrotko vähän enemmän? Tarkoitatko kirjoituksia tänne vai millä tavalla tuo toteutuu sun mielestä?

Älä nyt tekonäppärä jaksa johdatella sulle
        vierasta trolliukkoa, olet raskas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tekonäppärä jaksa johdatella sulle
        vierasta trolliukkoa, olet raskas

Ihan kevytbetonii vaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sulta on varastettu? Kuulostaa ikävältä.

Polkupyöriä. Pesäpallomaila. Pulvereita. Liimoja. Kaasuja.

• Anonyymi

Aivan provo aloitus.

• Anonyymi

Jep, alkaa olemaan jo aika vanhentunutta uskoa näihin vaikka kuinka uskois itseensä/asiaansa ns. Tietäjät tietää

• Anonyymi

Ooh, satusetä on kirjoittanut fantasiamaailmaan oikein tunteikkaan textin, kaikki mukaan jee kyykky, ylös ,hyppy

• Anonyymi

Risti askel hyppy ja taas ponchoa olkapäille ja vilttiin käpertyen kuunnellen celine dionia koska yyyyyy. Tämä stanan rekkamiehenpastillipatu on niin vtun syvällä naishahmoissa että pää räjähtää kun joutuu instituutioon jossa ei nettiin pääse

• Anonyymi

Kaukaa siis katselet vain? Tiiätkö, se ei ihan käy mulle.

• Anonyymi

Ei saa katsoa ollenkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa katsoa ollenkaan?

Kuule. Tervetuloa lähemmäs katselemaan. Se on parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa kauniisti sanottu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ejjop al jhj ock at sch el em isch thaaa

• Anonyymi

En taida olla kovinkaan tärkeä kun alat mua ärsyttään mua oikein kunnolla olisi mukavaa olla yhteydessä ettet mua ärsyttäisi taitaa olla sulle ihan mahdotonta olla nätisti

• Anonyymi

Kenelle menee...

• Anonyymi

Menee Sirkalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menee Sirkalle.

Ai SH:lle?

• Anonyymi

Ymmärrän, kaikki meni niin pieleen pahemman kerran. Mutta silti ajattelen yhä ettei välttämättä mahdollista löytää toista, jonka kanssa voisi oppia olemaan vapaa. Jostakin luonteen sattumasta tullut tuttuus kiihottaa enemmän kuin seksuaalinen uutuus. Se on jotain turtunutta, puutteellista tai arkaa mikä voi näyttää hyveeltä tai sitkeydeltä, muttei ole kumpaakaan, koska ei ole ollut valintasi. Se kuuluu sinuun ja toistuu yhä uudelleen raivatessasi tieltädi elämän sinulle tarjoamia mahdollisuuksia

• Anonyymi

• Anonyymi

Sivusta. En ole mikään kirjaviisas mutta kysyn ymmärsinkö oikein tämän juttus jos sanon lyhyesti ja ytimekkäästi näin:
        " Joku tyyppi saa seksuaali sen nautinnon tutusta ja turvallisestavaikka muuten suhde olisiki paska. Vieraan seksuaalinen houkutus tällöin ei ole henkilölle kompastuskivi jättää huonoa suhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. En ole mikään kirjaviisas mutta kysyn ymmärsinkö oikein tämän juttus jos sanon lyhyesti ja ytimekkäästi näin:
        " Joku tyyppi saa seksuaali sen nautinnon tutusta ja turvallisestavaikka muuten suhde olisiki paska. Vieraan seksuaalinen houkutus tällöin ei ole henkilölle kompastuskivi jättää huonoa suhdetta.

Tuttu ja turvallinen suhde ei ole huono suhde.

• Anonyymi

Tämä meni naiselta miehelle ja arvostan kun moni paikkaillut minua vastauksissa :) t.ap

• Anonyymi

Ei sitten Sirkalle mennykään, vaikka joku niin oletti? T. Saunapoju

• Anonyymi

Nainen, älä unohda että eräs mies uskoo ja luo toivoa sinuun ja meihin!

• Anonyymi

Idjiothhh

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      187
      2032
    2. Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod
      Maailman menoa
      177
      1301
    3. Onko tämä yksipuolista?

Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä
      Ikävä
      63
      1058
    4. Mistä et pidä kaivattusi ulkonäössä

Tai luonteessa ?
      Ikävä
      70
      1053
    5. Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää

Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06
      Maailman menoa
      151
      934
    6. Hän, kaivattuni

varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me
      Ikävä
      50
      845
    7. Kaverini kaipaa

Sun kosketusta, kovasti...! :D
      Ikävä
      101
      795
    8. Amnesty nillittää rajojen sulusta

Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi
      Maailman menoa
      139
      781
    9. Onko kaivattusi

seksikäs? Miten on?
      Ikävä
      45
      780
    10. Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!

Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      728
    Aihe