ahdistaa yksin yössä

Anonyymi-ap

Ken voisi,
auttaa
He sanovat,
Jeesus, Saatana, Huumeet, Lääkkeet, Kiinalainen levä, Yksisarvishoito, Aswagandha, Irti päästäminen, Hyväksyminen...
He sanovat,
mutta ongelma on,
ette he eivät kuuntele.
Eivät enää osaa kuunnella,
eivät halua,
haluavat vain vastata.

Minä haluaisin olla sinun ystäväsi,
sinä sisimmältäsi oikeasti ihana ja kiva ihminen.
Minä tiedän,
että sinä olet oikeasti ihan paras.
Sinulle ei vain ole annettu mahdollisuutta eikä sinua ole kuunneltu.
Hei Ystäväni,
Ei minuakaaN!

Nuo hassut hölmöt ihmiset korvat lukossa kiireissään.

Pysähdy ja kuuntele

Pysähdy

...ja kuuntele.

Sinä olet hyvä lapsi, teit ihan oikein. Näin joku sanoi toiselle televisiossa. Se oli kauniisti sanottu.

3

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yösi ei ahdista kun et öitä valvo.Opetele päivä rytmi.Siihen menee 2 viikosta 4 viikoon.Joka ikinen aamu kello soi 6. Nouset ylös syöt aamiaisen.Et avaa netti et Tv.Aaamu toimet ja ulos kävelee.Osaat sen yksinkin. Lounaan syöt kello 12. Tee koti askareet. Painu ulos kello 14, Kirjastot,kauppa. Kotin takas tekee ruokaa jonka syöt kello 16-16.30.Tiskit,roskat ulos viellä samalla 1h.kävely.edelle netti katko ja tv uutiset vain kello 18 tai 19. suihuun ,kevyt ilta pala kello 20.Kirja käteen ja vuoteesen puhelin äänetön.Kaljat röökit pois.lopetukseen saa SV-läkeet.Etköhän elämässä kiini 1 kk.Nautit jo elämä,vaikka olisit yksin.Luonto ulkoilu,kävely tuo hyvän mielen ja mahtavat unen lahjat.Toisin kuin yö valvomiset ja mietimiset yksi ja puolen päivän nukkumiset.Joka kaupungin osassa on asukastalot,ymm johon voi yksinäinenkin mennä.Rohkeasti mukaan talotoimikunnat ja niiden kerhot.ymm

    • Anonyymi

      Kammottava oletus.
      En ole juonut 5 vuoteen alkoholia lainkaan. En ole koskaan tupakoinut. En ole koskaan käyttänyt huumeita. En käytä mitään lääkkeitä. Syön pääsääntöisesti luomua ja vanhaa kunnon ruokaa, kuten riistakeittoa. Minulla on todella vaikeita sairauksia, vaikea elämä takana myös paljolti itsestäni ja sinnikkyydestäni täysin riippumattomista syistä ja luontaisesti myöhäinen unirytmi ollut lapsesta saakka, koska kärsin terveydellisistä ongelmista, joiden takia vuorokausirytmini vaihtelee suuresti ja toisina päivinä olen tahtoni ja terveellisten elämäntapojeni ja intohimojeni vastaisesti sänkypotilas. Yhteiskunta ei auta juurikaan, koska minulla on luultavasti myös harvinainen sairaus, jonka jäljille ollaan vihdoin ja viimein ehkä pääsemässä, mutta ei ole varmaan, saanko neurologista diagnoosia, koska sairausryhmä on vielä niin tuntematon. Lisäksi on muutakin, paljon. Voisi puhua huonosta tuurista suorastaan. Tarinani on pitkä ja monivaiheinen.

      Et pysähtynyt. Et kysynyt. Et kuunnellut. Latelit totuuden. Minä pysähdyn ja nielen oman pahan ja entistä ahdistuneemman mieleni, koska minulle on tärkeää olla tuomitsematta ihmisiä, vaikka haluaisin ja kysyn sinulta: miten sinä voit? Oletko koskaan kyseenalaistanut sitä, miksi ajattelet noin yksinkertaisesti elämästä näin monimutkaisissa maailmassa, joka on täynnä erilaisia ihmiskohtaloita, geenejä, persoonallisuuksia, elämänolosuhteita? Hyvin kauheitakin asioita. Sellaisia, jotka muokkaavat mieltämme ja tietoisuuttamme toisiksi.

      Disney-version Pocahontasin sanoin: "Vaan katso joskus silmin muukalaisen. Onni uusi kohdallasi toteutuu"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe