ahdistaa yksin yössä

Anonyymi-ap

Ken voisi,
auttaa
He sanovat,
Jeesus, Saatana, Huumeet, Lääkkeet, Kiinalainen levä, Yksisarvishoito, Aswagandha, Irti päästäminen, Hyväksyminen...
He sanovat,
mutta ongelma on,
ette he eivät kuuntele.
Eivät enää osaa kuunnella,
eivät halua,
haluavat vain vastata.

Minä haluaisin olla sinun ystäväsi,
sinä sisimmältäsi oikeasti ihana ja kiva ihminen.
Minä tiedän,
että sinä olet oikeasti ihan paras.
Sinulle ei vain ole annettu mahdollisuutta eikä sinua ole kuunneltu.
Hei Ystäväni,
Ei minuakaaN!

Nuo hassut hölmöt ihmiset korvat lukossa kiireissään.

Pysähdy ja kuuntele

Pysähdy

...ja kuuntele.

Sinä olet hyvä lapsi, teit ihan oikein. Näin joku sanoi toiselle televisiossa. Se oli kauniisti sanottu.

3

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yösi ei ahdista kun et öitä valvo.Opetele päivä rytmi.Siihen menee 2 viikosta 4 viikoon.Joka ikinen aamu kello soi 6. Nouset ylös syöt aamiaisen.Et avaa netti et Tv.Aaamu toimet ja ulos kävelee.Osaat sen yksinkin. Lounaan syöt kello 12. Tee koti askareet. Painu ulos kello 14, Kirjastot,kauppa. Kotin takas tekee ruokaa jonka syöt kello 16-16.30.Tiskit,roskat ulos viellä samalla 1h.kävely.edelle netti katko ja tv uutiset vain kello 18 tai 19. suihuun ,kevyt ilta pala kello 20.Kirja käteen ja vuoteesen puhelin äänetön.Kaljat röökit pois.lopetukseen saa SV-läkeet.Etköhän elämässä kiini 1 kk.Nautit jo elämä,vaikka olisit yksin.Luonto ulkoilu,kävely tuo hyvän mielen ja mahtavat unen lahjat.Toisin kuin yö valvomiset ja mietimiset yksi ja puolen päivän nukkumiset.Joka kaupungin osassa on asukastalot,ymm johon voi yksinäinenkin mennä.Rohkeasti mukaan talotoimikunnat ja niiden kerhot.ymm

• Anonyymi

Kammottava oletus.
      En ole juonut 5 vuoteen alkoholia lainkaan. En ole koskaan tupakoinut. En ole koskaan käyttänyt huumeita. En käytä mitään lääkkeitä. Syön pääsääntöisesti luomua ja vanhaa kunnon ruokaa, kuten riistakeittoa. Minulla on todella vaikeita sairauksia, vaikea elämä takana myös paljolti itsestäni ja sinnikkyydestäni täysin riippumattomista syistä ja luontaisesti myöhäinen unirytmi ollut lapsesta saakka, koska kärsin terveydellisistä ongelmista, joiden takia vuorokausirytmini vaihtelee suuresti ja toisina päivinä olen tahtoni ja terveellisten elämäntapojeni ja intohimojeni vastaisesti sänkypotilas. Yhteiskunta ei auta juurikaan, koska minulla on luultavasti myös harvinainen sairaus, jonka jäljille ollaan vihdoin ja viimein ehkä pääsemässä, mutta ei ole varmaan, saanko neurologista diagnoosia, koska sairausryhmä on vielä niin tuntematon. Lisäksi on muutakin, paljon. Voisi puhua huonosta tuurista suorastaan. Tarinani on pitkä ja monivaiheinen.

Et pysähtynyt. Et kysynyt. Et kuunnellut. Latelit totuuden. Minä pysähdyn ja nielen oman pahan ja entistä ahdistuneemman mieleni, koska minulle on tärkeää olla tuomitsematta ihmisiä, vaikka haluaisin ja kysyn sinulta: miten sinä voit? Oletko koskaan kyseenalaistanut sitä, miksi ajattelet noin yksinkertaisesti elämästä näin monimutkaisissa maailmassa, joka on täynnä erilaisia ihmiskohtaloita, geenejä, persoonallisuuksia, elämänolosuhteita? Hyvin kauheitakin asioita. Sellaisia, jotka muokkaavat mieltämme ja tietoisuuttamme toisiksi.

Disney-version Pocahontasin sanoin: "Vaan katso joskus silmin muukalaisen. Onni uusi kohdallasi toteutuu"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe