Elisalta tilattu uusi sim-kortti mutta tuli sittenkin vanhanmallinen sim-kortt??

Anonyymi-ap

Puhelut toimivat text-viestit,kuvaviestit,nettiä en tarvitse ollenkaan. Siihen käytän muita puhelimia ,kaikki pääsevät läpi minun puhelimeen lääkäri vain ei ,estojakaan ei puhelimeen laitettu tavavallisella vanhanajan lanka puhelimella ei pääse 1116117 numeroon minun puhelimella pääsee ,soittiko lääkäri lankapuhelimesta vai älypuhelimesta 4g puhelimella ei pääse enään 3g puhelimeen joka on siirtynyt 2g liittymäksi .Elisalta tuli ilmoitus 3g loppuu viikolla 39 mikä on tarkka päivä ,tunnit,minuutit testata joko 3g loppunut ja siirtynyt käyttämään 2g liittymää 🤔😬.

4

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilattu elisalta uusi sim-kortti mutta tuliko sitten vanha sim-kortt= Luulin nyt 2g liitymään siirtyin 1 pykälä oli puhelimessani radio rupesi rätisemään .7 viivaa tuli antennin viereen tosin liikehuoneisto tuossa vierellä aukaistiin siellä 3g vielä se vaikutti minun puhelimeen pitää mennä kauvemmaksi vaikuttaako se puhelimeeni ,muuttuuko 6 pykälää vain 1 pykäläsi??????🤔🙄.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­­m­­f­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tilattu elisalta uusi sim-kortti mutta taisi tulla vahanmallinen Sim-kortt= Nyt on 2g verkossa klo:8.54 pykälät 6 kpl ääni puhelin saapuminen 10s,text viesti 30s,kuvaviestit 1min ,ennen puhelu 3s, text-viesti 10s, kuva viesti20s. Kelpaa minulle ei tarvitse vaihtaa puhelinta pitää testata puhelun ääni kauvempaa soitettuna kuinka kauvon viipyy matkalla ,isä vielä käy töissä metsässä puhelu päästä läpi sinne työtapaturma puhelin vaihtamaan joutuisi 3g merkin kohdalla lukee nyt pikkuE tämän näköinen e kirjain pienen kokoisena .Pitää soittaa isälle testata kuuluvuus pitääkö puhelinta vaihtaa ,ja kaverille kanssa 67 km päässä asuupi 🤔🙄.

      • Anonyymi

        "G-tunnus tai E-tunnus tarkoittaa, että puhelin käyttää datansiirtoon GSM- verkkoa ja tarkemmin siellä GPRS-tekniikkaa (pakettikytkentäinen verkko, mitä datan siirto nykyään on). E tarkoittaa tarkemmin EDGE tekniikkaa GSM-verkossa Nopeus on maksimissaankin vain muutaman sata kilobittiä sekunnissa."

        yhteisö .telia .fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe