6tpi bimetal puukkosahanterä 230mm pitkä, paljon käyttöä. Katkon myös lautoja ja lankkuja jos rakennukseen. Kun tylsä jonka huomaa selvästi.
Laitoin ruuvipenkkiin kiinni ja teroitin 2mm katkaisulaikan kärjellä kulmahiomakoneella, 1-2 minuuttia ja terä niin hyvässä kunnossa että voi sahata.
Proxxonilla ja pienellä kivellä, laikalla varmaan vielä tarkemman saisi.
Myös isolla hampailla olevia hcs teriä S1531L useita kertoja teroittanut, minuutti tallissa. Terä takaisin hyvässä kunnossa.
Pienillä hampailla olevia teriä on vaikeampi teroittaa.
puukkosahanterät
Anonyymi-ap
5
440
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vinkistä!
- Anonyymi
Teroittaa en osaa, muta töistä keräsin päästä vääntyneitä pitkiä teriä, jotka oli hylätty roskiin. Katkaisin ne noin reiluun 10 sentin pituuteen ja olen sahaillut niillä kaikenlaista, oksia, juuria, betonilautoja, mahdollisesti naulaisia puita.
- Anonyymi
Keitän kahvia, jos juon syön myös pullaa.
Kun pöntöllä pyyhin hyvin koska jarruraidat.
Jos kirjoitan, niin tajunnanvirtaa.- Anonyymi
Pökäle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh734094Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli853365Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit983158Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.393034- 1013022
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412674Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2432545Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832452Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2152426Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922309