ja meistä voisi tulla pari, vai odotanko turhaan. Sano se täällä, ettei tarvitse taas hävetä.
Voisiko olla, että jokin muuttuu
26
645
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse hävetä,päättele itse tästä.
- Anonyymi
Tänne kaikkien nähtäväksi ei kannata kaikkea kirjoitella .
- Anonyymi
Eikä kannata myöskään väittää näistä miehen trollauksista vahvoja väitteitä ettei syyllisty kunnianloukkaukseen..
- Anonyymi
Kuka kysyy ja keneltä. Minä en ala rakastella koko palstan kanssa!
- Anonyymi
Ja vieläpä palstalla?
- Anonyymi
On se aloittajamies huomattu, että suhtaudut juuri noin intensiivisesti tähän keskustelupalstaan. Mahdatko olla ainoa joka ei ihan kykene erottamaan todellisuutta fiktiosta? Tuskinpa vaan täällä nämä sketsihahmot vetää hampaat kenossa
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Mistähän minä sen tietäisin. Eikait se minun päätettävissä oleva asia ole.
- Anonyymi
Elämä on pelkkää muutosta.
- Anonyymi
Jatkuvaa muutosta huonompaan. Osuit oikeaan.
- Anonyymi
Mikäli olisit hän ja sinulla olisi tunteita tännekin suuntaan...
Kyllä muuttuu, olen sen niin monta kertaa sanonut jo täälläkin, että se lienee selvää... - Anonyymi
Kysy mieluummiin miksi meistä ei muka voisi tulla paria
- Anonyymi
Kuinkahan niin TAAS? Milloinkas sä viimeksi oot tuon sit ilmaissut?
- Anonyymi
Meistä tulee pari. Kysymys on vain milloin.
- Anonyymi
Tulevaisuus näyttää. Toiveissa tietysti on, viimeinen ponnistus tällä kertaa ja 100% kaikki pelissä. En pakita enää. Lupaan ✋❤️
- Anonyymi
Lupaisin samoin. Isoista säädöistä ei ole kiinni onnistumisemme.
- Anonyymi
Jos olet J nainen, niin turhaan yrität.Et kiinnosta,vaikka oisit viimeinen nainen tässä maailmassa.
- Anonyymi
Se on niin kuin Jani Wickholm laulaa: kaikki muuttuu, mutta antaa sen muuttua.
- Anonyymi
Noin se on ja se on hyvä että se on niin.
- Anonyymi
Eipä voi tulla pari täällä kommunikohan kanssa.
- Anonyymi
Mutta kaverina voi olla.
- Anonyymi
Toissa iltapäivänä olis ollut mahdollisuus kommunikoida. Miksi jänistit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaverina voi olla.
Eip.
- Anonyymi
Kaikki muuttuu. Kokoajan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018030254cq
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856