Viranomaiset Suomessa yrittivät tappaa minua.
Onko teillä käynyt koskaan niin, että kun sinulla on hätä ja olet hiukan kuin kuoleman kielissä, niin viranomaiset yrittävät viimeistellä homman?
Minulla on käynyt niin jo useasti ja syynä se, että tiedän heidän rikoksensa ja olen uhannut heidät käräyttää.
Eikö olekin outoa toimintaa Suomessa?
Olen jakanut tätä ja kertonut useasti ja asia on ihan totta, mutta kukaan ei tunnu välittävän.
Odota vaan kun joku joskus tajuaa ja kuulee avunhuutoni, he sanovat silloin: Herra jumala, mitä sinulle on tehty.......
Ja kyllä, oikein he silloin sanovat.
Ei muuta, ruokaa oli viikoksi ja kuudetta viikkoa ovat jo "auttajat" kiirehtineet asiani kanssa.
Vanhukset olisivat kuolleet, ja heitä on varmasti monta kuollutkin näiden viranomaisten käsissä......
Sellainen oikeusvaltio Suomi siis on, korruptio ja murhat piilossa järjestelmien sisällä.
Mutta jaksan silti vielä hymyillä.
:)
Nainen, minne tahtoisit matkustaa kanssani?
13
302
Vastaukset
- Anonyymi
"Lähde Lappiin kunnon sakkiin, siellä aidon tapaat ihmisen."
- Anonyymi
Tarttisin kyydin, lähtisin kyllä mielelläni jonnekin.
- Anonyymi
Eikö olekin nopeaa toimintaa Suomessa?
Oikein nopan toiminnan joukot, ihmisellä ruokaa viikoksi.......Odotetaan 4 viikkoa ennen kuin otetaan yhteyttä "oletko vielä elossa".
Varmistussoiton tekivät ja olivat niin huolissaan, että sopisivat tapaamisen 2 viikon päähän.
Senkin sitten perusivat vielä ja siirsivät varmuudeksi kauemmaksi, kai haluavat varmistaa että aika tekee tehtävänsä ja ihminen nääntyy hengiltä.
Taitaa olla talon tapa tms.
Taikka haluavat vain tappaa todistajat ja siten hävittää todisteet.
Ja tämä on muuten ihan totta.
Miksi olen yhä hengissä?
Psalmit 91
1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta........
:)- Anonyymi
Eikö ihmisellä pitäisi olla kaikki suoja……?
- Anonyymi
Kysyn vaan
- Anonyymi
Niin mitä mies niinkö tapahtui- sinne putkaanko yrittivät viikkotolkulla näännyttää, että ei tule maksalaatikkoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä mies niinkö tapahtui- sinne putkaanko yrittivät viikkotolkulla näännyttää, että ei tule maksalaatikkoa?
Olisikohan meno jo vihdoin riittävän parodista, että näin sitä johdatellaan ja tällä kertaa ihan realistisesti ns
- Anonyymi
"miten sulla nyt menee? miten voit?"
No kun melkein 3 vuotta yhteen menoon on asioita sabotoitu viranomaisten toimesta ja pidetty väkisin täällä keskellä ei mitään, niin kyllä sitä moni masentuu.
Ajatelkaa omalle kohdallenne, suljen teidät vaikka kellariin pariksi vuodeksi ja sitten tulen kyselemään taikka vittuilemaan "miten menee, miten voit?"
Samalla voisin avata oven taikka antaa jotain mitä hän tarvitsee, niin en annakaan.
Sitten voivottelen voi voi kun voisimme vain tehdä asialle jotain......
Ammatti auttajia, palkka juoksee mitään eivät osaa tai voi tehdä.
Asia on niin helppoa ratkaista, harmi että puhelinta kuunnellaan ja asiani on sabotoitu, etten pääsisi lähtemään täältä omin avuin pois.
Tätä tehtiin minulle ihan tahallaan ja tarkoituksella.
Kyllä todistustaakka on raskas kantaa, sinua yritetään tappaa ja estää lähtemästä liikkeelle taikka viemään asioita eteenpäin.
Sellaista tämä korruptio on.
On ihme että olen hengissä, olen saanut myrkytyksenkin täällä, joku taisi yrittää ampuakin tuossa yli vuosi sitten, sujahti luoti pään vierestä.
Sellaista se on kun tiedätte liikaa......
Asioitani käsitellään tahallaan väärin ja virheellisesti viranomaisten toimesta.
Sellaista se todistajan elämä.
Onneksi meillä valituilla on tuomiovalta.
On muuten mahtavat, super korkeat ja ruhtinaalliset tuomiot sitten heillä kärsittävänä.
:)- Anonyymi
Hommaa se preapaid liittymä ja vanha puhelin. pystyt sillä hakeen apua ettei kuunnella. Älä soita kodin piirissä. Tuollakin pääsee jo alkuun. Älä osta omalta paikkakunnalta sitä liittymää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa se preapaid liittymä ja vanha puhelin. pystyt sillä hakeen apua ettei kuunnella. Älä soita kodin piirissä. Tuollakin pääsee jo alkuun. Älä osta omalta paikkakunnalta sitä liittymää.
R kioskit on kyllä epäilyttäviä paikkoja tuntitolkulla totolappua täyttäviä ym
- Anonyymi
Elä valehtele. Eikö ne nyt ymmärrä mistä.olet kotoisin.
Eikö ne tiedä että normaali ommoo synnynkaupunkia ei saa pilata niitten joille se on verenperintöä?
Suomalainen ei puhu aina slangia, ei siirry venäjän.rajalle tai karkaa ruotsiin.
Suomi varmasti pysyy siistinä.heidän.mielestään.
Toki myös naisten vaikka vain puhtaitten naisten mielestä on.kiva että Savossa synnytään.kuitenniin.
Savossa tupakanhaju oli melko tavallista ennenmuinoin, ihmiset luulivat kovasti omasta verenperinnöstään ettei se nyt pahitteekskaan.ole. - Anonyymi
Miksikä sanotaan naista jolla on kuukautiset?
-Verenneito
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066