Uusi ihastus, sellainen kelle et ole viel sanonut mitään tai minimissään pelkän tervehdyksen.
Ps. Tämä oli vastike tuohon ketjuun missä piti kertoa kaivattu kelle on jo puhunut jonkin verran.
Ketä kaipaat?
13
428
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kalastelet?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18030552E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aivan selvää kalastelua. Et kerro itsestäsi / tilanteestasi mitään ja kyselet vain yksityiskohtia.
- Anonyymi
En ole hyvä puhumaan vieraiden kanssa. Siksi en aseta turhia toiveita että olisimme joskus yhdessä sen naisen kanssa.
- Anonyymi
Kaupassa kun käyn niin yksi nainen tulee aina välillä mun taakse kassalla jos ollaan samassa kaupassa saa nähdä onko tänään hän kyllä käy harvoin kai
- Anonyymi
En onnistuisi ikinä ihastumaan sellaiseen, jonka kanssa en ole edes keskustellut. Kuulostaa oudolta touhulta tollanen.
En kaipaa ketään. Olen luopunut sellaisesta sitoutumisesta kokonaan, että piinaisin itseäni kaipailemalla ihmisiä. Jos joku haluaa elinpiirissäni näkyä ja kuulua, ilmaantukoon itse esiin ja näkyvilleni. Sitten voin kohdata, mutta perään en jää haikailemaan, kun selän kääntää.
Ja jos ei itse ilmesty taas esiin ja näkyvilleni, se oli siinä sitten. Perään en jää kaipailemaan.
- Anonyymi
Hei, sinä tuleva uusi ihastukseni ja toivottavasti myös rakkauteni. En ole vielä kertaakaan tavannut sinua etkä ole tullut vastaan minua missään. Tervehdin sinua jo etukäteen. Milloin astuisit näköpiiriini? Silloin voisin tervehtiä sinua sanoilla. Ehkä hei moi ja katseeni kertoisi sen, minkä tarvitseekin.
- Anonyymi
Anttia. J
Keväällä vai oliko se vielä talvea?, eräs pitkähkö hoikka pipopäinen nainen lähestyi jotenkin varsin kohdistetusti, älysin sen vasta jälkikäteen. En ole nähnyt sen jälkeen. En sanoisi kaipaavani mutta jäi muistiin.
- Anonyymi
No enpä enää kehtaa vinkua, vaikka mieli niin kovasti tekisi... Häntä.
- Sivusta.- Anonyymi
ja tassu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386