Miettikää mieluummin kuka teidät voisi korjata.
Lopettakaa se syyllisen etsiminen
16
300
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin kun on täysin hakoteillä, aivan väärä henkilö.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180310719
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tartteeko syyllistä aina etsiäkään? Ei mun mielestä. Ja itse itsensä korjaa joko omin voimin tai sitten yhdessä jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Oisko Marcus Junius Brutus? 🤔
- Anonyymi
On sitäkin tullut ajateltua.
Tässä ei se Herra auta. Vaikka kuinka uskoisi.
- Anonyymi
En ole niin ajatellutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole niin ajatellutkaan.
Älä esiinny aloittajana.
Ja mua ei tarvii korjata. Ja kyllä meillä on eri kirjaimet kun nää usein mainitut tiedossa.
- Anonyymi
Se ainakin on selvää, ettei rakkaudettomuus paranna.
- Anonyymi
Mitäpä vikaa oli kommentissani, jossa kysyin, kuka syyttää sydänsuruista??
- Anonyymi
Kuka? Voisi korjata? Siis joku toinen ihminen? Kun tosiasia on se että kobib älyktöitö ihmisiä on kovin vähän
- Anonyymi
Mä olen aina ollut sitä mieltä, että syyllisten etsiminen on turhaa. Syiden etsiminen sen sijaan usein kannattaa, mutta ei sekään aina. Toisinaan asiat vain ovat.
Minua taas ei kukaan pysty korjaamaan ja sitä on ihan turha edes yrittää. Mussa ei ole mitään sellaista, joka olisi korjattavissa.- Anonyymi
Hyvä että ymmärrät
- Anonyymi
Ei kukaan muu kuin sinä itse pysty sinua korjaamaan. Toki se joku toinen voi olla pieni osa sitä prosessia.
- Anonyymi
Kuka voisi korjata. Ei ole yhtään ihmistä, jota rakastan joka olisi halukas,olemaan kanssani.
Selän kääntäminen ei todellakaan korjaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043