Kansallinen häpeä : KOKOMUS.

Anonyymi-ap

Kokmus on murtanut SUOMIKUVA maailmalla.

26

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rasismia ihmetellään ympäri Eurooppaa.

      • Anonyymi

        Miten noin pitkälle on voitu mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noin pitkälle on voitu mennä?

        Pres Sale vaikenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten noin pitkälle on voitu mennä?

        Kun tarpeeksi kovin kuvittelee asioita, voi kuvitella vaikka mitä vaan :)


      • Anonyymi

        Saksassakin kysyttiin? Orpo muunsi totuutta.


      • Anonyymi

        Hirvettä


    • Anonyymi

      ORPO on airuena.

    • Kokoomus näyttää olevan ainoa tai lähes ainoa puolue jolla on ideaa siitä, miten meidän on mahdollista päästä normaali tilaan, jossa tulot kattavat menot reilusti!

      Tuo sosialisti Lyylien parku kertoo vain sen, miten hukassa he ovat!

      • Anonyymi

        Tutustu Kokoomuksen ja Suomen historiaan hallitusten osalta. Harhasi, luulosi ja kuplasi puhkeaa melko näyttäväsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu Kokoomuksen ja Suomen historiaan hallitusten osalta. Harhasi, luulosi ja kuplasi puhkeaa melko näyttäväsi.

        Kokoomus on aina ollut menestyksen puolella! Noin se on ollut ja on edelleen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kokoomus on aina ollut menestyksen puolella! Noin se on ollut ja on edelleen!

        Nuoko .Älä naurata.

        Nuo vie vaikka lapselta tikkarin. Ne ei kuule ajattele muuta ku omaa mnapaansa ja sitä mitä yhteikunnasta on irti otettvissa. Yhteisestä hyvästä ei ole tietoakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoko .Älä naurata.

        Nuo vie vaikka lapselta tikkarin. Ne ei kuule ajattele muuta ku omaa mnapaansa ja sitä mitä yhteikunnasta on irti otettvissa. Yhteisestä hyvästä ei ole tietoakaan.

        Kyllä jokaisen pitää se oma hyvänsä järjestää ellei ole sairas tai kyvytön. Se on ainoa tie hyvinvointiin! Vai haluatko sinä loisia muiden ansioilla?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kokoomus on aina ollut menestyksen puolella! Noin se on ollut ja on edelleen!

        Siis lasket työttömyyden ja valtionvelan kasvut menestykseksi?

        Tutustu nyt tuohon Kokoomuksen historiaan Suomen hallituksissa jos kapasiteettisi siihen riittää ja etenkin sen ymmärtämiseen. Sinulla on melkoisia vajanaisuuksia ja uskomuksia.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kokoomus on aina ollut menestyksen puolella! Noin se on ollut ja on edelleen!

        Parasta extyökkäriä. Kokoomus on aina ollut menestyksen puolella. Pitää paikkansa koska kokoomus kyykyttää menestymättömiä ihmisiä sen kun kerkiää. Kerrankin olen extyökkrin kanssa samaa mieltä. Jatka hyvä tomppeli samalla tiellä niin kokoomuslainen arvomaailma paljastuu lopullisesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis lasket työttömyyden ja valtionvelan kasvut menestykseksi?

        Tutustu nyt tuohon Kokoomuksen historiaan Suomen hallituksissa jos kapasiteettisi siihen riittää ja etenkin sen ymmärtämiseen. Sinulla on melkoisia vajanaisuuksia ja uskomuksia.

        Työttömyyden suurin syy on ay mafia joka ei vastaa siitä mitä se vaatii muilta. Se on vienyt kilpailukykyä suuresti ja se taas vie työpaikkoja!

        Valtion velka taas kasvaa vasemmiston tuhlailevaisuuden vuoksi ja osin siinä on tuo työttömyyskin osasyyllisenä. Vasuri vaan vaatii vaikka ei kykene tuottamaan ja valitettavasti oikeisto on liikaa suostunut vasureiden vaatimuksiin eikä ole niille opettanut laskuoppia miten menot pitää sovittaa tuloihin!

        Kyllä nuo vajavaisuudet ovat sinun kaistallasi, ette tuota mitään mutta tuhlaatte toisen kaistan tuotoksenkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta extyökkäriä. Kokoomus on aina ollut menestyksen puolella. Pitää paikkansa koska kokoomus kyykyttää menestymättömiä ihmisiä sen kun kerkiää. Kerrankin olen extyökkrin kanssa samaa mieltä. Jatka hyvä tomppeli samalla tiellä niin kokoomuslainen arvomaailma paljastuu lopullisesti

        Ketään ei kyykytetä vaan pyritään mahdollisuuksien mukaan saamaan mukaan talouden rattaisiin. Ay mafia vaan on monesti siinä ollut esteenä, palkkaa kun ei pidä maksaa enempää kuin sitä ansaitaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Työttömyyden suurin syy on ay mafia joka ei vastaa siitä mitä se vaatii muilta. Se on vienyt kilpailukykyä suuresti ja se taas vie työpaikkoja!

        Valtion velka taas kasvaa vasemmiston tuhlailevaisuuden vuoksi ja osin siinä on tuo työttömyyskin osasyyllisenä. Vasuri vaan vaatii vaikka ei kykene tuottamaan ja valitettavasti oikeisto on liikaa suostunut vasureiden vaatimuksiin eikä ole niille opettanut laskuoppia miten menot pitää sovittaa tuloihin!

        Kyllä nuo vajavaisuudet ovat sinun kaistallasi, ette tuota mitään mutta tuhlaatte toisen kaistan tuotoksenkin!

        Siis tutustu nyt Kokoomuksen ja Suomen historiaan. Kun hyvinvointia rakennetiin ja miten ne hallitukset missä Kokoomus pääsi vaikuttamaan nosti työttömyyttä ja valtionvelkaa. Mikä tässä nyt voi olla sinulle niin vaikeaa kun kaikki löytyy historiasta ja faktoista?

        Mutta jos haluat niin nolaa itsesi kunnolla ja tuo tyhmyytesi esiin. Valinta on sinun. Kaikki mitä kirjoitat ja luulet jää kaikkien nähtäviksi. Kertoo palstojen seuraajille sinun ymmärryksesi tason.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Työttömyyden suurin syy on ay mafia joka ei vastaa siitä mitä se vaatii muilta. Se on vienyt kilpailukykyä suuresti ja se taas vie työpaikkoja!

        Valtion velka taas kasvaa vasemmiston tuhlailevaisuuden vuoksi ja osin siinä on tuo työttömyyskin osasyyllisenä. Vasuri vaan vaatii vaikka ei kykene tuottamaan ja valitettavasti oikeisto on liikaa suostunut vasureiden vaatimuksiin eikä ole niille opettanut laskuoppia miten menot pitää sovittaa tuloihin!

        Kyllä nuo vajavaisuudet ovat sinun kaistallasi, ette tuota mitään mutta tuhlaatte toisen kaistan tuotoksenkin!

        Että tuollaista? Jos paljonkin sinun kaltaisia niin alkaa aukeamaan mistä ymmärryksestä Kokoomus äänensä saa. Voi teitä reppanoita. Mutta jos ei itse osaa ajatella niin minkä sille voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tutustu nyt Kokoomuksen ja Suomen historiaan. Kun hyvinvointia rakennetiin ja miten ne hallitukset missä Kokoomus pääsi vaikuttamaan nosti työttömyyttä ja valtionvelkaa. Mikä tässä nyt voi olla sinulle niin vaikeaa kun kaikki löytyy historiasta ja faktoista?

        Mutta jos haluat niin nolaa itsesi kunnolla ja tuo tyhmyytesi esiin. Valinta on sinun. Kaikki mitä kirjoitat ja luulet jää kaikkien nähtäviksi. Kertoo palstojen seuraajille sinun ymmärryksesi tason.

        Kun hyvinvointia rakennettiin mainitsemanasi aikana niin Oikeisto ja Kokoomus sen osana rahoittivat koko homman sillä vasureilla ei ollut siihen taitoa.

        Kokoomus on jälkeen vain korjaillut vasureiden mokia ja se on valitettavasti maksanut suuria summia! Vasuri kun ei osaa laskea ja luottaa siihen, että kyllä oikeisto yrityksineen ne aina maksaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että tuollaista? Jos paljonkin sinun kaltaisia niin alkaa aukeamaan mistä ymmärryksestä Kokoomus äänensä saa. Voi teitä reppanoita. Mutta jos ei itse osaa ajatella niin minkä sille voi.

        Jos useampi ymmärtäisi asiat todella kuten ne ovat, niin korjaaminenkin tulisi helpommaksi. Lyyli tyyliin ei kuitenkaan ymmärtäminen näytä kuuluvan!


    • Anonyymi

      Kokoomus ja persut asialla yhdessä.

    • Anonyymi

      Kokoomuslainen ylimielisyys ja tyhmyys on jo vientituote

      • Tyhmyyshän se onkin outo juttu! Kokoomuslaisethan noin keskimäärin tyhminäkin ovat yleensä sitä paremmin voivaa ja omillaan toimeen tulevaa kansanosaa, joten ala sinäkin tyhmäksi niin elämäsikin paranee!


    • Anonyymi

      EMÄTYHMÄ DEMARI?

    • Anonyymi

      Maailman paskin puolue.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe