ennenkuin lataaminen ja vety valtaa alaa.
omistaako joku mallin joko vw,skoda,seat tai audi merkkisiä autoja jossa kestävä bensa tai diesel moottori?
eikös se öljynsyönti tuho ole liki kaikissa moottoreissa?
https://moottorihiomo.fi/oljynkulutus/
Kerkesikö VW rakentamaan ollenkaan kestävää polttomoottoria?
16
416
Vastaukset
- Anonyymi
kulutuspommit liikenteessä
- Anonyymi
Vety valtaa alaa? Etkö ole huomannut että autotehtaat siirtyvät sähköautoihin, eivät utopistiseen vetyyn?
- Anonyymi
Viime vuosituhannella oli aika kestäviä 1.9TDI, sekä myös 1.8 ja 1.8t bensakoneet.
- Anonyymi
Viime vuosituhannesta alkaa vaan olla aikaa kulunut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuosituhannesta alkaa vaan olla aikaa kulunut...
Alkaa olla mutta ei oikein tuoreempaakaan esimerkkiä tullut mieleen. Ja on noita vielä liikenteessä nykyäänkin.
- Anonyymi
VW:n moottoriset autot ovat olleet meillä ehkä eniten työ- ja työsuhdekäytössä ostettuja autoja ja se kertoo niiden luotettavuudesta ja mukavuudesta.
- Anonyymi
se kertoo että vakuutus maksaa tehdasviat? mm öljynsyönti ja dsg?
- Anonyymi
Kenties 2-3 vuotta käytettävät liisarit yrityskäytössä, eivät tee autosta kestävää.
Puhuttiin pommeista, jotka näitä edullisesti ostavat saavat.
Mukavia autoja sinänsä ajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties 2-3 vuotta käytettävät liisarit yrityskäytössä, eivät tee autosta kestävää.
Puhuttiin pommeista, jotka näitä edullisesti ostavat saavat.
Mukavia autoja sinänsä ajaa.Kovasti noita on taksikäytössä ollut ja ajettu 350-550 tkm. Mielestäni ihan kelpo moottoreita siinä suhteessa. Tosin omapoika ei muista kuin kohu uutiset ja yksittäiset kouhu uutiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti noita on taksikäytössä ollut ja ajettu 350-550 tkm. Mielestäni ihan kelpo moottoreita siinä suhteessa. Tosin omapoika ei muista kuin kohu uutiset ja yksittäiset kouhu uutiset.
luitko ollenkaan moottorihiomon asiaa?
huijarikonserni VW
- Anonyymi
Realiteettejä: kysyntä laskee ja valtion tuki riittämätön
Volkswagen AG is curbing the production of electric vehicle models at two German plants due to declining European demand and shrinking government subsidies.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-09-26/volkswagen-cuts-ev-production-at-german-sites-as-demand-craters#xj4y7vzkg - Anonyymi
Volkswagen tekee Cumminsin ja MerCruiserin merimoottorit, nehän eivät tietenkään kestä toyotistien mielestä kotilaituria pitemmälle.
- Anonyymi
Voiko olla niin että muutama erä tehdään tehtaalla tahallaan sontaa?
Jälkimarkkinat tuo sen kassan?- Anonyymi
Juu ja sinun juttusi on täyttä sairasta provoa.
- Anonyymi
Mikäköhän olisi aloittajan mielestä kestävä moottori?
Ei taida sanat riittää sitä kertomaan? - Anonyymi
VW- ag konsernin autot on keksitty sen takia, että Autokorjaamoille riittää töitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391