Persujen ministeriltä kysyttiin bensan hinnasta kolme kertaa – Vastasi kolme kertaa ohi kysymyksen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2dc38a79-246e-4f35-aa57-fd1e38967a97
Tässä sitä nyt teille muka on sitä bensan hinnan alennusta
15
450
Vastaukset
- Anonyymi
Persuista ei löydy selkärankaa vastata lupauksistaan, vaan tärkeintä on päästä ministeri Audin penkille keräämään etuja pääomilta ja EK:lta.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
En minä ole pyytänyt laskemaan bensan hintaa. Mulle passaa mikä hinta tahansa.
- Anonyymi
Onko nyt asiat paremmin kuin sannan aikana.
- Anonyymi
Ei asiat ole mihinkään muuttuneet. oletko tosiaan niin vähäjärkinen että kuvittelet homman kääntyvän sillä päivämäärällä kun uusi hallitus astuu hommiin. Tässä menee kuule vielä vuosia ennenkuin edellisten virheet on korjattu. Siihen ei enää kaivattaisi vähä- älyisten vassarien jarrutusta. Älysitkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asiat ole mihinkään muuttuneet. oletko tosiaan niin vähäjärkinen että kuvittelet homman kääntyvän sillä päivämäärällä kun uusi hallitus astuu hommiin. Tässä menee kuule vielä vuosia ennenkuin edellisten virheet on korjattu. Siihen ei enää kaivattaisi vähä- älyisten vassarien jarrutusta. Älysitkö?
,,,aivan, edellisten kokoomushallitusten virheet.
- Anonyymi
Sanna sai jo puna/viherfasisteineen maan konkkaan, mistä kärsii myös tuppukylämme terveyspalvelut. Ollaan iloisia shampanja sosialisti Sannasta.
- Anonyymi
Yleislakko myös Kiuruvedelle ja kapitalistit kyykkyyn.
- Anonyymi
Purra nostaa kuulemma bensan hinnan kuuteen euroon litralta, kun silloin häntä vastaan tulisi vain tuttuja.
- Anonyymi
Ajatelkaa jos olisi maa, minne voi tulla lähes kuka tahansa. Hänelle annetaan rahaa ja asunto elämiseen. Hänen ei tarvitse tehdä töitä.
Hänen lapsensa saa alistaa ja hakata uuden kotimaan lapsia koulussa. Saa myös ottaa hänen vaatteet. Ja maa antaa tämän tapahtua. Eikö olisi outo?- Anonyymi
Missä se tuollainen maa on? Ei ainakaan Suomi. On sulla kuvitelmat.
- Anonyymi
Vaikea laskea hintaa, kun bensaa ei vaan saa. Kiitos EU:n pakotteiden, joita Suomikin niin intomielin noudattaa, vaikka sahaa omaa oksaansa täysillä. Eivät päättäjät edes tajua, mihin tilanteeseen ovat Suomen ajaneet. Vika on täysin Suomen päätäjien, entisten ja nykyisten, on menty jo yli kaksikymmentä vuotta vikasuuntaan. Ne päättäjät, jotka ajoivat Suomen EU:uun ja euroon, pitäisi laittaa tilille Suomen surkeasta tilanteesta ja syytteeseen maanpetturuudesta. Samoin nämä, jotka veivät Suomen Natoon ja myivät Suomen itsenäisyyden USA:lle.
- Anonyymi
Olisko sitten ollut parempi jos itsenäisyys olisi myyty venäjälle?
- Anonyymi
Perussuomalaisten bensalupaukset kumisevat tyhjyyttä
Sinäkö uskoit valheita??
Perussuomalaisten bensalupaukset kumisevat tyhjyyttään: ”On viilattu äänestäjiä linssiin”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c6b78b03-a153-4c67-bdaa-48505306f12e - Anonyymi
Petossuomalaiset ovat sisäinen uhka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892