Ajattelin että vihaat ja halveksit

Anonyymi-ap

Mua ja siksi olen ollut kylmä

60

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata aina ajatella kaikista kaikkein pahinta. No mitäs nyt? Epäluulo maksoi sulle rakkauden verran. En tiedä onko se sinulle halpa vai kallis.

• Anonyymi

Mitä luulet olen vielä tässä

• Anonyymi

Riippuu kans paljon siitä, kenestä on kyse? Jos on halpa niin voi olla jopa saama puolella silloin, koska laistoi selkeän kulun ilman hyvää itseltään.

• Anonyymi

Mistä moinen ajatus? Loukkasitko jotain ihmistä? Ja siksi se ajattelisi sinusta noin? Jos loukkasit, niin nythän loukkaat lisää olemalla kylmä. Jos et loukannut, niin kysy, miten asiat ovat.

• Anonyymi

No en vihaa enkä halveksi. Vihainen kyllä olen ollut. Se on eri asia.

• Anonyymi

Mikä on mielestäsi sallittua jos on vihainen? Mitä saa tehdä ja sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on mielestäsi sallittua jos on vihainen? Mitä saa tehdä ja sanoa?

Se on paljon vähemmän kuin silloin jos vihaa. Laitan muutaman esimerkin:
        - lähde menemään, en halua nähdä sinua
        - ole hiljaa, en halua kuulla sinua tai sinusta
        - olet ruma, tyhmä, haiseva jne. henkilöön käyvät loukkaukset

Toisen tekoja saa moittia ja käytöstä. Henkilöön menevät kommentit huono. Jos käskee lähteä, ei pidä yllättyä yhtään jos toinen lähtee oikeasti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pieraise viljat? Tähän tunnelmaan on ehkä hyvä päättää tämä sinun trollimiehen ketjun kommentointi tämän aloituksen osalta

• Anonyymi

En tiedä kenelle tämä on, mutta minä en vihaan enkä halveksi ketään.

• Anonyymi

siie en vihaa

• Anonyymi

Jos olet hän, nainen, niin rakastan sinua nyt enemmän kuin koskaan. Ymmärrän kyllä, että ajattelet noin. Ne yhteenotot 😓

• Anonyymi

En ole ap, mutta yhteenotot oli tuttua. Voi niitä aikoja.

• Anonyymi

Se että lähtee menee on helppo valinta, se että jäis on vaikee. Mut ite jäisin aina jos rakastan toista.

• Anonyymi

Jos toinen ois sulle ilkeä ja vittumainen? Ni sä jäisit?

• Anonyymi

Enhän vaan rakastan (häntä).

• Anonyymi

Tein väärin, olin sekaisin ja typerä.

• Anonyymi

Oisko sunkin aika vaihtaa ympyröitä.

• Anonyymi

Joooooo millä rahalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joooooo millä rahalla?

Hassua miten kääntyikin rahakeskusteluksi. Sijainti tai tuttava piiri vaihtuu kyl rahalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua miten kääntyikin rahakeskusteluksi. Sijainti tai tuttava piiri vaihtuu kyl rahalla.

Päättäkää nyt jäänkö vai en?

• Anonyymi

Kenelle sä ihan aikuisten oikeasti kuvittelet miks puhuvasi alentuvasti, kun vastailet tälle mies trollille? Oletko kovinkin ylpeä itestäs istuntojen jälkeen vai pitääko elämys aina uusia ns? 🤭🤭

• Vihaa ja kaunaa on ihan turha kantaa.

• Anonyymi

Joissain tapauksissa viha potkii eteenpäin eli on tervettä. Viha on irtiottoa itselle tuhoisasta tilanteesta.
        Viha kuluttaa mutta näköjään rakkauskin näivettää.
        Tähän rakkausnäivetykseen ei enään Energyjuomat auta. Varsinkin kun naapuri ei anna jumalauta nukkua!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joissain tapauksissa viha potkii eteenpäin eli on tervettä. Viha on irtiottoa itselle tuhoisasta tilanteesta.
        Viha kuluttaa mutta näköjään rakkauskin näivettää.
        Tähän rakkausnäivetykseen ei enään Energyjuomat auta. Varsinkin kun naapuri ei anna jumalauta nukkua!!

Toi loppukaneetti tuntuu olevan vars nykyisin niin totta!
        Pitäis olla yöeläjille omat kerrostalot. Ne haluu, että muutkin on hereillä.
        Jos nitä pitäis päivisin hereillä, nii ne sais tuta omaa "lääkettään"!

• Anonyymi

En kyllä ainakaan vihaisi ja halveksisi naista, jonka oma haluaisin vieläkin olla kaikesta huolimatta. Hän kyllä todennäköisesti vihaa ja halveksii minua.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

🤭🤭🤭 good energy level? Sivusta

• Anonyymi

Mä nyt ajatellut se olit sinä joka kirjoittine kaikki ne haukkuma viestit kun myönsit ajatelleesi musta pahaa aluksi. Eipähän siinä.

• Anonyymi

Pahuutta ja rumuutta vain

• Anonyymi

En ole vihannut enkä halveksinut. Usko pois. Kaipaa ketä haluat. Saat vihata ja halveksia minua jos se helpottaa. Toimit yleensä sovittelevasti, siksi en usko sinun olevan kaunainen luonne. Ajattelen kuitenkin edelleen pääosin hyvää. Tämä ei ole vaihtokauppaa.

• Anonyymi

Älä ole niin varma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole niin varma

Saat vapaasti vihata ja halveksia, jos se helpottaa. Sinun valintasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat vapaasti vihata ja halveksia, jos se helpottaa. Sinun valintasi.

Oletko koskaan miettinyt vihan olevan itseään kohtaan?Tarkoitan toisessa ihmisessä, en sinun omaasi.
        Ihminen taistelee tunnetta vastaan järjellä..Ei täten pysty heittäytymään.
        Tuosta tulee fyysiset oireet kuten sydämmen tykytykset ja muljahtelut, pahaolo, paniikki, mikä taas lyö lisää löylyä itse vihalle ja jäädyttää!

• Anonyymi

Rakkaus on aina vaihtokauppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt vihan olevan itseään kohtaan?Tarkoitan toisessa ihmisessä, en sinun omaasi.
        Ihminen taistelee tunnetta vastaan järjellä..Ei täten pysty heittäytymään.
        Tuosta tulee fyysiset oireet kuten sydämmen tykytykset ja muljahtelut, pahaolo, paniikki, mikä taas lyö lisää löylyä itse vihalle ja jäädyttää!

Eikä tule XD et ilmeisesti osaa hallita mieltäsi ja kehoasi? Totta jos ylireagoi ni kah, noinhan siinä varmaankin käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole niin varma

"Tämä ei ole vaihtokauppa" ja " älä ole niin varma"
        Päätösvaltahan kuuluu ainoastaan sille, joka on se ainoa ja alkuperäinen asianomainen. Ei muille, vaikka niin luulevat.

• Anonyymi

Olen tuntenut rakkautta pitkään häntä kohtaan. Petyin omissa odotuksissani, koska hän oli niin välinpitämätön minua kohtaan. Se sattui ja sai minut surulliseksi. Surullisuuden tunteet ja huomiontarve ilmenevät joskus vihastumisena häntä kohtaan. I'm so sorry. Ei tämä ole helppoa.

• Anonyymi

On tullut mietittyä että miksi kiinnostuneen oloiset miehet vaikuttavat aina kiukustuvan kuin tyhjästä minulle.. jopa kesken keskustelun eisttävän asiansa ärsyyntyneenä ja sähistrn ja kohta ovat taas aivan kuin ei mitään tai ovat hetken todella välinpitämättömiä. En tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tullut mietittyä että miksi kiinnostuneen oloiset miehet vaikuttavat aina kiukustuvan kuin tyhjästä minulle.. jopa kesken keskustelun eisttävän asiansa ärsyyntyneenä ja sähistrn ja kohta ovat taas aivan kuin ei mitään tai ovat hetken todella välinpitämättömiä. En tajua.

Kiitos naista huonosti esittävä mies insightista, mutta eikö se ole tyypillistä joillekin, että jos ei tule katetta kiinnostukselle alkaa pitkän naaman näyttäminen tai jopa puheet selän takana ym sellaisen osoittava käytös, että oikea visio oli tästä sankarista eikä se tällä hetkellä suinkaan parane

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos naista huonosti esittävä mies insightista, mutta eikö se ole tyypillistä joillekin, että jos ei tule katetta kiinnostukselle alkaa pitkän naaman näyttäminen tai jopa puheet selän takana ym sellaisen osoittava käytös, että oikea visio oli tästä sankarista eikä se tällä hetkellä suinkaan parane

Ei. Ei päde jokaisen kohdalla. Mulla ei eikä mun kellään tutulla oo mitään tuollaista ikinä. Jotkut ovat sen verran inside etteivät pysty yksin ajattelee tai tekee mitään vaan aina pitää olla niiden muidenkin mielipide. Meillä ei ole sellaista. Osataan ajatella yksin ja yhdessä.

• Anonyymi

Itse itseäsi vihaat ja luulet että muutkin. 💕

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi

Colt miehen makuun

• Anonyymi

”Kyllä Kake vielä Formiin vaihtaa, siitä on jo selvät merkit”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Kyllä Kake vielä Formiin vaihtaa, siitä on jo selvät merkit”

Alkaako työaika siitä, kun se formi on päällä vai paljon ennenkin tätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako työaika siitä, kun se formi on päällä vai paljon ennenkin tätä?

Näköjään alkoi jo pari tuntia sitten, jos oikein katsoin. Sivusta

• Anonyymi

Et siis ajatellut ansaitsevasi vihaani. En kylläkään vihannut mutta tuo saa ajattelemaan ettei käsityksesi ihmisistä ole kovinkaan hyvä. Etteivät näe tarkoitusiasi. Mikä olisi ollut tunteesi jos olisin vihannut oikeutetusti. Tunnetko muuten omia aikeitasikaan kovin hyvin. Loukkaannut kovin helposti etsiessäsi yhteyttä. Oman itsen hyväksymisen voi sekoittaa tunteeseen toista kohtaan. Olet varmaan ollut pikkuvanha lapsi ja nyt lapsellinen aikuinen. Hyvässä ja pahassa. Itse en enää oikein tiedä mihin lopettaa tai miten jatkaa. Lopetan silloin kun ei pitäisi. Jatkan, kun minun pitäisi lopettaa. On väsymystä mutta on myös uhmaa. Tuo määrittelee kaiken näinä päivinä. Varastaen uneni mutta palauttaen sieluni. On ongelmia joihin ei ole näköpiirissä ratkaisua. Myös sitä kun ystävistä tulee vihollisia, hiljaisia, pidättyväisiä. Vielä en ole nähnyt vihollisen muuttuvan ystäväksi. Toivoa ei näytä olevan. Mutta toiveikas teeskentely täyttää tehtävänsä.

• Anonyymi

Pälä pälä pää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pälä pälä pää

Joo on kyllä aika pälä pälä päätä todellakin tämä palstamiehen setti taaskin. Skarppi huamaa

• Anonyymi

Ei tunnen vetoa sinuun. Kukapa ei tuntisi.

• Anonyymi

Tulet näkemään asian laidan hyvin konkreettisesti

• Anonyymi

Kenelle sä mielestäs täällä niinku puhut? Kysymys on relevantti koska tämän palstan provoäijän ollessa viestin tosiasiallinen vastaanottaja kirjoittelisi tuntuu varsin epärealistiselta sitä taustaa vasten. Toki voit huudella täällä tuuleen, mutta ei se konkretisoidu dialogiksi tai viestinnäksi itse kohteen kanssa ja varmaan ihan hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sä mielestäs täällä niinku puhut? Kysymys on relevantti koska tämän palstan provoäijän ollessa viestin tosiasiallinen vastaanottaja kirjoittelisi tuntuu varsin epärealistiselta sitä taustaa vasten. Toki voit huudella täällä tuuleen, mutta ei se konkretisoidu dialogiksi tai viestinnäksi itse kohteen kanssa ja varmaan ihan hyvä

Eikös ne aina konkretisoidu. Meillä päin ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet sen nähtävästi, aloittajan, koska noinkin paatoksella suhtaudut yhteen ainoaan lauseeseen. Mitäpä hyödyit tuosta hyökkäyksestä? :)) sivusta tulin toteamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet sen nähtävästi, aloittajan, koska noinkin paatoksella suhtaudut yhteen ainoaan lauseeseen. Mitäpä hyödyit tuosta hyökkäyksestä? :)) sivusta tulin toteamaan

Sinun ätmin pölinät ei oikein lähde, mutta on huomattu, että mikä tahansa huomio kelpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne aina konkretisoidu. Meillä päin ainakin

Jaa jaa, juu juu🤭

• Anonyymi

Aloittajan kuvaamat tuntemukset tulee helposti itsellä pintaan, kun epäily toiseen herää.

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Ei ainakaan mulla tuu mitään tuollaista. Ei oo ollu kenenkään kanssa ongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja
      Maailman menoa
      433
      2792
    2. Koska olet viimeksi nähnyt

ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?
      Ikävä
      114
      1976
    3. Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.

Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k
      Maailman menoa
      512
      1774
    4. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      150
      1552
    5. Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,

-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla
      Koti ja rakentaminen
      63
      1463
    6. Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."

Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost
      Tv-sarjat
      11
      1388
    7. Sä oot mun toinen puolikas

Missä oot? Tuu jo..
      Ikävä
      58
      1265
    8. Tankkausasema

Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia
      Oulainen
      12
      982
    9. Ei tämä alun perin näin pitänyt mennä

Emme voi olla enää edes kavereita.
      Ikävä
      41
      954
    10. Miten ois horoskooppiketju?

Ei ole hetkeen ollu!! Mikä on sinun skooppi? Entä ikävöimäsi?
      Ikävä
      59
      866
    Aihe