Kun ei sitä vastakaikua tule. Voi hyvin ja vietä kaunis elämä.
Ajattelin jos antaisin jo olla
35
644
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta tuntuu juuri tuolta. Että haluaisin luovuttaa. Ei hänellä varmasti ole samalla tavalla romanttisia haaveita yhteiselosta. Tämä rakkaus pilasi jo elämäni. Pitäisi vaan osata kokonaan irrottautua ja se tuntuu vaikealta. En ole ennen tuntenut näin.
- Anonyymi
Eiköhän sen ole pilannut joku muu asia kuin rakkaus
- Anonyymi
Miten se pilasi elämäsi? Itse en sanoisi niin. Olen vain surullinen nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä harrastat sellaisia näsäviisaita kommentteja kysymättä koskaan mitään. Et sinä tunne tuota ihmistä. Et sinä voi kysymättä tietää miksi hän sanoo niin. Olet rasittava rakkikoira etkä mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se pilasi elämäsi? Itse en sanoisi niin. Olen vain surullinen nyt.
Koska en saanut hänen kanssaan suhdetta, niin siinä oli vain se ikävä-puoli. Jos vain osaisi kokonaan pyyhkiä pois elämästä, niin ei olisi aina jotain häneltä vailla. Olen viallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jotkut pällipäät sen teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jotkut pällipäät sen teki.
Mitä ne pällipäät sit teki? Muistikirja on hollilla kerro kerro - sivun etsivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en saanut hänen kanssaan suhdetta, niin siinä oli vain se ikävä-puoli. Jos vain osaisi kokonaan pyyhkiä pois elämästä, niin ei olisi aina jotain häneltä vailla. Olen viallinen.
En ole sinun elämässäsi fyysisesti, enkä ole tulossa siihen koskaan.
Et voi saada suhdetta kanssani, koska asia on näin, että sinussa on kaikki asiat pielessä.
Et kykene korjaamaan käytöstäsi, kuka uskaltaisi sinuun tutustua?
Lisäksi sinun kirjoitukset palstalla, ne ovat aivan järkyttää luettavaa!
Miksi sinä ylipäänsä roikut täällä palstalla ja kiusaat ihmisiä?
Elä omaa elämääsi ja käyttäydy kuten normaalit ihmiset.
En voi koskaan olla tekemisissä kanssasi, en antaa läheisyyttä, en ymmärtää sinua ajatusmaailmaasi ja syitäsi tämän suuntaiseen käyttäytymiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun elämässäsi fyysisesti, enkä ole tulossa siihen koskaan.
Et voi saada suhdetta kanssani, koska asia on näin, että sinussa on kaikki asiat pielessä.
Et kykene korjaamaan käytöstäsi, kuka uskaltaisi sinuun tutustua?
Lisäksi sinun kirjoitukset palstalla, ne ovat aivan järkyttää luettavaa!
Miksi sinä ylipäänsä roikut täällä palstalla ja kiusaat ihmisiä?
Elä omaa elämääsi ja käyttäydy kuten normaalit ihmiset.
En voi koskaan olla tekemisissä kanssasi, en antaa läheisyyttä, en ymmärtää sinua ajatusmaailmaasi ja syitäsi tämän suuntaiseen käyttäytymiseen.Sivusta kysyy. Anteeksi, miten tiedät kelle vastaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kysyy. Anteeksi, miten tiedät kelle vastaat?
Hänkin oli sivusta. Aloittaja vasta tuli palstalle tänään nyt!
- Anonyymi
Ei kyllä yleensä kannata tähän aikaa tehdä suuria päätöksiä. Mä ainakin meen nukkumaan nukkumatin kainaloon. Hyvä yötä ja kaunista loppuelämää sinullekin.
- Anonyymi
Ei ei hän on elämän suola. Vastakaiulla tai ilman. Ja ei, en aio tungetella tai häiritä tai vaatia mitään tai manipuloida mitään.
- Anonyymi
Se kaikupohja kannattaa suunnata oikeaan suuntaan saadakseen siitä parhaiten irti haluamansa tason. Mikä kellekin sopii. Riippuu huoneesta ja sen kulmista. Pätee myös ihmisiin. Kaiku vastaa elementeistä riippuen joko hyvin tai sitten vääristäen. Miten sinä sijoitat omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kaikupohja kannattaa suunnata oikeaan suuntaan saadakseen siitä parhaiten irti haluamansa tason. Mikä kellekin sopii. Riippuu huoneesta ja sen kulmista. Pätee myös ihmisiin. Kaiku vastaa elementeistä riippuen joko hyvin tai sitten vääristäen. Miten sinä sijoitat omasi?
En ymmärrä. En halua arvailla mitään. Hänestä. Saa sitä tykätä kenestä haluaa. Yksipuolisestikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. En halua arvailla mitään. Hänestä. Saa sitä tykätä kenestä haluaa. Yksipuolisestikin.
Niin niinku minäkin. Yksipuolisesti. T. Tuo kaikupohjan kirjoittaja
- Anonyymi
Vastailija oli sivusta. Hirmu huonokäytöksistä porukkaa kun esittävät muita Älä usko häntä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niinku minäkin. Yksipuolisesti. T. Tuo kaikupohjan kirjoittaja
Kaikupohjan kirjottaja oli sivusta. Häntä ei saa sekoittaa aloittajaan. Se on tärkeää!
- Anonyymi
Ai ei tule vastakaikua???
Sieltäpäin ei tule vastakaikua , ei sitten millään.
Jäin odottamaan miehen vastausta. En ole sitä vielä kuullut irl:ssa.- Anonyymi
Odottele. Tääkin mies odottelee naiselta jotain merkkiä. Sitä kai meistä enin osa täällä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottele. Tääkin mies odottelee naiselta jotain merkkiä. Sitä kai meistä enin osa täällä tekee.
Merkkiä odotellessa muttei kiireellä. 🐯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkkiä odotellessa muttei kiireellä. 🐯
Tällä miehellä ei ole ollut kiire. Naisella alkaa olla, jos meinaa jotain hyvääkin jättää jälkeensä tai saada aikaan hyvää.
- Anonyymi
Että ei ole enää aikaa kohta selvittää mitään mihinkään hyvään suuntaan, kehittävään, rakentavaan tai edes jättämään hyvän mielen.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole mies. Milloin te Iahopäät ymmärrätte että miehet ei tällaisia tänne kirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä genitaalit.
- Anonyymi
Tämä kaikki riippuu tilanteesta. Jotkut tilanteet ovat sellaisia, joissa kärsivällisyys oikeasti voi ratkaista asian parempaan suuntaan ja aika toimii mahdollistajana. Joissakin tilanteissa taas kärsivällisyydestä ei ole mitään hyötyä (jos siis tunteet eivät ole molemminpuolisia).
- Anonyymi
YES! Timantit on ikuisia.
- Anonyymi
En lue näitä kommentteja. En jaksa. Jokaisessa vastasi joku minua esittäen En lue enää.
- Anonyymi
En vain osaa enkä ymmärrä. Sinun ei tarvitse sietää minun vajavaisuuksiani yhtään jos et tahdo. Voit hylätä minut jos koet että se on sinun parhaaksesi. En halua olla este sille että saat hyviä asioita elämääsi. Pärjään kyllä vaikka olen aika yksin maailmassa. Tiedoksi naiselle.
- Anonyymi
Kiitti
Tuo oli kauniisti sanottu
Ettet vainoaisi
Terv Ainoaisi - Anonyymi
Johanna Kurkela - Kuolevainen.
Miehelle lähelle. - Anonyymi
En lue teitä enää. Ottakaa noi sivulliset. Ne on vammmmaisia, koska ne esittää olevansa jokaisen teksitin takana. Itse olisin tarkka ettei muiden tekstejä luulla minuksi. En ole vaammmainen kuten keskiverto palstanaiset. Olkaa siis varovaisia.
- Anonyymi
Sivusta vain. Eipä tällaisiin ole uskominen kovin heppoisin perustein. Itse olen kokenut kaikenlaista ikävää, silloin tällaisiin aistinvaraisiin tilanteisiin ei uskalla edes tarttua, saatikka uskoa.
En lämpene enää ajatuksille/ mielikuville, jotka syntyy tyhjästä, ilman sanoja. Itse en ole aloitteellinen, joten keinot on aika vähissä, kun uskokin on jo jossain muualla kuin omassa päässä.- Anonyymi
En minä jaksa näitä enää lukea. Kirjoittakaa yksinkertaiset tästä lähtien itse omat aloituksensa. Minä lopetin nyt. Jätän palstamiehet vammmaisille palstanaisille. Olin liian hyvää tälle palstalle. Hyvästi!
- Anonyymi
Olisiko kannattanut törmätä ja puhua hänelle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191