Toivottavasti ei käyttäydy tällä kertaa väkivaltaisesti miehiä kohtaan.
Sofia aikoo humaltua tänäänkin
12
302
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa alkoholisoitua nainen.
- Anonyymi
Soffelia voisin astua kakkoseen.
- Anonyymi
Niko kertoi että Sofian persoona on muuttunut siitä mitä oli kun he olivat yhdessä, oli ollut silloinkin kova biletämään ja on ehkä jo jättänyt jälkensä häneen käytökseen. Niin ja vertasi Mervi ja Matti Nykäsen silloiseen käytökseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niko kertoi että Sofian persoona on muuttunut siitä mitä oli kun he olivat yhdessä, oli ollut silloinkin kova biletämään ja on ehkä jo jättänyt jälkensä häneen käytökseen. Niin ja vertasi Mervi ja Matti Nykäsen silloiseen käytökseen.
Teepussit ovat tehneet tehtävänsä Sofian kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teepussit ovat tehneet tehtävänsä Sofian kohdalla.
Voi kyllä vetää kunnon känniputken v*******n kun Nikon piti olla niin lojaali ja empaattinen ihminen ja kirjoittikin totuuden sen oikeasta luonteesta 😬.
- Anonyymi
Martina humaltui ylipolven saappaissa ja nakumekossa ja kieku karaokea.
- Anonyymi
Et ole äidinkielen opettaja.
- Anonyymi
Ei kuulemma kiekunut vain kehuttiin et hyvin lauloi ja mistä tiedät että oli humaltunut 🤔 ? Et huomannut vissiin ollenkaan et tää ketju koski Sofiaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole äidinkielen opettaja.
Ylipolven saapas 😂 .
- Anonyymi
Sofia on mukiinmenevä nainen 🥃
- Anonyymi
Ylipolven saapas...
- Anonyymi
Toivottavasti Erna Huskolla on vartija mukana, jos Sofia on tapansa mukaan päihtynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1511630Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla181136Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881080- 421047
- 66881
- 107846
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45798Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113784Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183778Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68761