Olen nähnyt tuota vajakki porukkaa Pattayalla ja tiedän, että kaikki ei todellakaan olleet suuria rakennusliikeen myyjiä ja miljonäärejä. Pitkä-aikaiset asukit esim. eläkeläiset lähtee Suomeen sen kuuden kuukauden rajan sisällä. Ne, ei todellakaan ostele siellä naisia tai juuri muutakaan.
Sitten on nämä vajakit mitkä ei edes tiedä mitä ne on. Osa on välistä suomalainen ja välistä suuri matkaaja ja välistä Batmanni ja ties mitä, kun katsotaan, kun ne homoilee miesten ja lady poikien kanssa. Näkee, että ei tasan tarkkaan ole minkäänlaisia parisuhteita eikä lapsia jos isi tekee tuollaista.
Kyllä se on täällä Kampotissa monesti ihan sama. No, lady no problem. Paljon on yksinäisiä miehiä ja on naisia myös. Täällä on kiva asua ja elää. En sano, että Pattaya on kaikkien sellaisten paikka. No, ei ole. Se on kuin mikä tahansa isompi kaupunki.
Me eläkeläiset ollaan täällä ihan elämänlaadun vuoksi. Hintataso on edullinen ja eläkkeestä jää käteen ihan kivasti. Niin, poijat tsemppiä... se on huomenna se viimeinen ja toinen päivä tulee eläke.
Älä vänkää sitä hyvinvointi valtioa. Täällä on lämmin ja kiva elää eikö. Hintataso on hyvä ja vuokrat ei päätä huimaa. Syödä voi halvalla tai kalliisti. Liha ja kala ja vihannekset ja riisi ja hedelmät on todella halpoja. Maitotaloustuotteiden osalta hinta on liki sama, kuin Suomessa... no ei ihan.. mutta melkein.
Täällä ei myöskään stressi paina... kyllä se kaikki paska on siellä hyvinvointi valtiossa. Oliko se Markus myös Pattayalla... kyllä varmasti näkyy näkyy Thaimaan hintataso matkojen määräässä vai väittääkö joku.
Kyllä minä olen nähnyt tätä.
19
335
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monella pojalla soi jo ... https://youtu.be/nYbmM8ypyU0?si=GILznrQ_RPCmet8f
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18032074D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Opettele yhdyssanat, kirjoita vasta sitten.
- Anonyymi
Tapsan havainnot ja "näkemiset" ovat sitä samaa stooria kun "Senssu" kertoi kuulevansa "pattajan poikien" kovaäänistä kehuskelua ja rehvastelua panoistaan Pattayan lennolla.
Asian todenperässä on pari ongelmaa. Senssu ei ole koskaan lentänyt minnekään eikä Pattayan lentoja ole olemassakaan. Hän siis ei ole voinut kuulla eikä nähdä yhtään mitään.
Toisekseen en ole koskaan kuullut Bangkokin lennolla kenenkään kehuskelevan millään asialla kovaäänisesti. En ole edes törmännyt huonosti käyttäytyviin matkustajiin kuin kerran ja nekin oli venäläisiä jalkapallofaneja Aeroflotin lennolla.
Tapsalle terkkuja että en ole nähnyt koskaan Pattayalla suomalaista homppelipoikaa muuta kuin Antti Tuiskun musiikkivideolla ja sekin oli muistaakseni kuvattu Bangkokissa.
Tapsa on pesunkestävä puolisokea junttipoika Suomesta, joka etsi itselleen niin köyhän alueen, ettei kävisi ketään kateeksi. Kuin myös alter egonsa Saarikeijo.
"Täällä ei myöskään stressi paina..." toteaa Tapsa, ja samaan hengenvetoon odottelee kuumeisesti seuraavaa eläkettä taskut nurinpäin nälissään, aivan kuten Saarisuutarikin.
Siinä Tapsa on oikeassa että Pattayan talviasukit pitää matalaa profiilia. Johtuu pitkälti siitä että hurjastelut on hurjasteltu nuorempana, eikä jo nähdyt asiat ole enää ole niin jännää.
Kukapa kuuskymppinen tuolla painaa menemään pöydillä tanssien, kun ei sitä tee nuoremmatkaan. Äkkiseltään en muista koskaan tavanneeni Pattayalla suomalaista, joka olisi erityisen huonosti käyttäytynyt.
Kuullut olen ja lukenut joistakin tapauksista, joissa raha on loppunut ja sitten on pummattu ja hörpitty toisten piikkiin loppuloma, mutta sattuuhan sitä.
Yhden tarinan kuulin jossa keltanokka innostui niin paljon yöelämästä ekana iltana, että käytti koko lomakassansa. Kenties hänkin oppi jotakin.
Nuoremmat ovat löytäneet hyvin Pattayan ja he eivät ole mitään remuporukkaa, vaan asiallista ja aktiivista nuorisoa jotka hoitaa homman tyylillä ja menevät omia menojaan.
Ne pojat ei istu baarin nurkassa koko lomaa, eivät sikaile eivätkä käyttäydy huonosti. He ottaa veneen alleen ja lähtee saarille mukanaan eväät, morsian ja kitara. Taikka vuokraavat moottoripyörän ja lähtevät kiertämään maata.
Urheilullisia kundeja, jotka laskee sen plussaksi että hotellilla on kuntosali. Ne kundit on kuumaa kamaa tyttöjen keskuudessa. Pappojen vitjapallit ei enää neitokaisia kiihota.
Trimmatut jenkkikundit Thaimaan saarilla panee saaren kaikki turistityttöset moneen kertaan ennen kotimatkaa. Papoille ei ole sielläkään kysyntää.
Hyvä meininki ja se on luonnonlaki että nuoret leijonat syrjäyttää vanhat ja ajaa pois laumasta. Antakaa vaan palaa pojat, elämästä pitää ottaa ilo irti silloin kun sitä virtaa vielä piisaa!
2010- Anonyymi
Katsos vuoden yrittäjä on palannut jo palstalle, onko kukaan kaipaillut, mihinkään...
Mutta mukavaa että olet taas huomioinut minut, mikähän sinussa oikeasti on pielessä, harvoin näkee tuollaista, jos koskaan. Vai oikein pappojen vitjoista piti taas erikseen mainita, olet sinä jumalauta hullu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos vuoden yrittäjä on palannut jo palstalle, onko kukaan kaipaillut, mihinkään...
Mutta mukavaa että olet taas huomioinut minut, mikähän sinussa oikeasti on pielessä, harvoin näkee tuollaista, jos koskaan. Vai oikein pappojen vitjoista piti taas erikseen mainita, olet sinä jumalauta hullu.Pasanen hermostuu kun kukaan ei usko "erinomaiseen toimeentuloon" eikä Pasasen ilmaiseen rakkausavioliittoon. Täällähän sinä eri nimillä itket sitä kun et saa sitä ihokosketustasi enää vaan sinut on petetty ja kaikki rahat on viety, joita ei todellisuudessa koskaan ollutkaan.
Alamäkesi alkoi jo Suomessa kauan aikaa sitten, eikä se siitä miksikään muuttunut Thaimaahan paettuasi. Sama sairas nettiaddikti kyllisetä, joka puhuu ihan mitä sattuu päähän juolahtamaan. Nyt sinulla on alhainen verensokeri kun tämän kuun rahat loppui jo viikko sitten. Sen näkee suoraan siitä miten keskustelet.
Pattayalta olet etsinyt uutta omaishoitajaa ja vuosia, mutta ei sellaista sieltä ilmaiseksi saa, etkä sinä tuolla päällä etkä lompakolla ketään saa muutenkaan.
Siksipä hakeutuminen Hankasalmelle tukiasuntoon oli sinulta ensimmäinen järkevä päätös vuosikymmeniin. Onnittelut siitä! Meillä on mökki noin 80 km päässä Hankasalmelta, että voidaan joku kerta sitten murukaffetella ja tehdä voikkaleipiä terassilla, kun tavataan.
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen hermostuu kun kukaan ei usko "erinomaiseen toimeentuloon" eikä Pasasen ilmaiseen rakkausavioliittoon. Täällähän sinä eri nimillä itket sitä kun et saa sitä ihokosketustasi enää vaan sinut on petetty ja kaikki rahat on viety, joita ei todellisuudessa koskaan ollutkaan.
Alamäkesi alkoi jo Suomessa kauan aikaa sitten, eikä se siitä miksikään muuttunut Thaimaahan paettuasi. Sama sairas nettiaddikti kyllisetä, joka puhuu ihan mitä sattuu päähän juolahtamaan. Nyt sinulla on alhainen verensokeri kun tämän kuun rahat loppui jo viikko sitten. Sen näkee suoraan siitä miten keskustelet.
Pattayalta olet etsinyt uutta omaishoitajaa ja vuosia, mutta ei sellaista sieltä ilmaiseksi saa, etkä sinä tuolla päällä etkä lompakolla ketään saa muutenkaan.
Siksipä hakeutuminen Hankasalmelle tukiasuntoon oli sinulta ensimmäinen järkevä päätös vuosikymmeniin. Onnittelut siitä! Meillä on mökki noin 80 km päässä Hankasalmelta, että voidaan joku kerta sitten murukaffetella ja tehdä voikkaleipiä terassilla, kun tavataan.
laiffilaVoi voi sama paskanjauhaminen taas vauhdissa palstan heikoimmalla.
- Anonyymi
"Täällä on kiva asua ja elää."
Hyvä, että köyhälistö on tyytyväinen. - Anonyymi
Tapsa onkin viisas;
Kun Suomessa on alaluokkaa ja köyhä valtion raa'an verotuksen ym johdosta hän etsii uuden maan - Cambodian (käytän tuota Suomen kukkahattujen murjoman sijaan)- jossa on keski- tai yläluokkaa!
On helpompi noin nostaa profiilia kuin yrittää Suomessa samaa.
Duunarit ei koskaan nouse ojasta Suomessa, ei edes jkn Yliopiston läpi käyneet. Etenkin kun se "läpikäynti" oli idän ovesta sisään ja lännestä ulos :-)- Anonyymi
Huonosti menee Kamputsean keski- ja yläluokalla, jos kolme viikkoa kuukaudesta pihistellään ja neljäs nähdään nälkää. Kun ei vaan tule tarpeeksi louvoo. Viisumillakaan mitään käyttöä, kun ei kuitenkaan ole varaa vuokraläävästä mihinkään liikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti menee Kamputsean keski- ja yläluokalla, jos kolme viikkoa kuukaudesta pihistellään ja neljäs nähdään nälkää. Kun ei vaan tule tarpeeksi louvoo. Viisumillakaan mitään käyttöä, kun ei kuitenkaan ole varaa vuokraläävästä mihinkään liikkua.
Jos se Tapsan netto olisi oikeasti 1600 kuukaudessa ja vuokra 150 dollaria, niin aivan varmasti pärjäisi Kampotissa. Taitaa vaan olla niin että takuueläkkeellä on Tapsa salamatkalla 900 euroa kuussa ja viinaan menee siitäkin suurin osa.
Ei se muuten se raha aina loppu olisi.
1600 on 53 euroa päivässä. Ei ole Tapsalla sellaista budjettia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se Tapsan netto olisi oikeasti 1600 kuukaudessa ja vuokra 150 dollaria, niin aivan varmasti pärjäisi Kampotissa. Taitaa vaan olla niin että takuueläkkeellä on Tapsa salamatkalla 900 euroa kuussa ja viinaan menee siitäkin suurin osa.
Ei se muuten se raha aina loppu olisi.
1600 on 53 euroa päivässä. Ei ole Tapsalla sellaista budjettia.Olen ollut juomatta jo useamman kuukauden... olutta täällä juodaan... siihen ei saa edes menemään rahaa. Tuoppi 0,50 dollaria ja laatikko olutta 24 tölkki jotain 12,5 dollaria yleensä. . . . Mutta niistä saa voitti clipsejä ja niillä voi vaihtaa se uuteen yleensä 12,5 dollari senttiä eli 500 Realia... voittoja tulee joskus jopa yli puolet laatikosta... olut on halvempaa, kuin sooda ja vesi jopa. . . Tupakoi en ... sekin on täällä alle 0,50 dollaria aski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut juomatta jo useamman kuukauden... olutta täällä juodaan... siihen ei saa edes menemään rahaa. Tuoppi 0,50 dollaria ja laatikko olutta 24 tölkki jotain 12,5 dollaria yleensä. . . . Mutta niistä saa voitti clipsejä ja niillä voi vaihtaa se uuteen yleensä 12,5 dollari senttiä eli 500 Realia... voittoja tulee joskus jopa yli puolet laatikosta... olut on halvempaa, kuin sooda ja vesi jopa. . . Tupakoi en ... sekin on täällä alle 0,50 dollaria aski.
Sinulla on sama kirjoitustyyli kuin Pasasella ja sama ongelma rahan kanssa. Rahaa on molemmilla yllinkylln mutta se ei näy missään eikä riitä mihinkään. Jossakin kohtaa taskua on siis reikä.
- Anonyymi
Kuinkahan vaikea elämä näillä 2010 ja laiffilalla on, kun ovat kateellisia ja katkeria ihan suomalaista keskieläketurvaa nauttivasta hemmosta, joka on päättänyt elää maassa mihin varansa hyvin riittävät, vai onko nämä laiffila ja 2010 sama henkilö, jolla ei ole koskaan mahdollisuutta edes matkustaa thaimaahan viikoksi.
- Anonyymi
Usko pois että kukaan ei ole kateellinen eikä katkera keskieläketurvaa nauttivasta erakolle, mutta kukaan ei myöskään jaksa kuunnella olemattomilla asioilla kehuskelua eikä varsinkaan vittuilua siitä kuinka muut eivät saa säästettyä viikonkaan lomalle rahaa vaan ovat orjan hommissa Suomen valtiossa koska ovat niin tyhmiä ja Tapsa niin viisas.
Minä luokittelen tuollaisen lifestylen pakomatkaksi, vankeustuomioksi ja siltojen polttamiseksi kotimaahan. Jokin on mennyt pahasti pieleen, että tuollaiseen elämäntilanteeseen on joutunut ja vielä koettaa huijata itseään sekä muita että tuo on hienoa ja kivaa elämää tuo tuollainen.
Tuo olisi pahin painajaiseni joutua tuollaiseen tilanteeseen. Osaatko sinä Tapsan assistenttina toimiva Pasanen kertoa miksi Tapsan kuvat ovat netistä ja miksi sinä et niihin kuviin puutu laisinkaan? Kukahan siellä Kampotissa todellisuudessa lusii?
Voisin asua Kampotissa tietyillä ehdoilla. Siellä pitäisi olla komea talo, vaimo, lapset, kaverit, siskon perhe, lasten isovanhemmat, mökki rannalla, vene ja paljon tekemistä.
Erakoksi yksin lähes ilman rahaa? En koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois että kukaan ei ole kateellinen eikä katkera keskieläketurvaa nauttivasta erakolle, mutta kukaan ei myöskään jaksa kuunnella olemattomilla asioilla kehuskelua eikä varsinkaan vittuilua siitä kuinka muut eivät saa säästettyä viikonkaan lomalle rahaa vaan ovat orjan hommissa Suomen valtiossa koska ovat niin tyhmiä ja Tapsa niin viisas.
Minä luokittelen tuollaisen lifestylen pakomatkaksi, vankeustuomioksi ja siltojen polttamiseksi kotimaahan. Jokin on mennyt pahasti pieleen, että tuollaiseen elämäntilanteeseen on joutunut ja vielä koettaa huijata itseään sekä muita että tuo on hienoa ja kivaa elämää tuo tuollainen.
Tuo olisi pahin painajaiseni joutua tuollaiseen tilanteeseen. Osaatko sinä Tapsan assistenttina toimiva Pasanen kertoa miksi Tapsan kuvat ovat netistä ja miksi sinä et niihin kuviin puutu laisinkaan? Kukahan siellä Kampotissa todellisuudessa lusii?
Voisin asua Kampotissa tietyillä ehdoilla. Siellä pitäisi olla komea talo, vaimo, lapset, kaverit, siskon perhe, lasten isovanhemmat, mökki rannalla, vene ja paljon tekemistä.
Erakoksi yksin lähes ilman rahaa? En koskaan.§mikä vika on keskieläkkeessä, valtaosa suomen kansasta elää sillä, oletko itse parempi, kun suurin osa suomen kansasta, jos miksi sinä asetat omat elämän arvosi tärkeimmäksi
kuin Tapsa omansa, jos hän tykkää miten se vaikuttaa sinun elämääsi, suuntaan tai toiseen, olennaistahan asiassa on se että hän on valintansa tehnyt ja on ylpeä niistä, sekä se että hänelle on siihen taloudelliset resurssit, luulenpa että motiivisi on vain kateus, ei ehkä Tapsan olosuhteisiin vaan siihen että hänellä on siihen mahdollisuus, sinulla ei sitä mahdollisuutta ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
§mikä vika on keskieläkkeessä, valtaosa suomen kansasta elää sillä, oletko itse parempi, kun suurin osa suomen kansasta, jos miksi sinä asetat omat elämän arvosi tärkeimmäksi
kuin Tapsa omansa, jos hän tykkää miten se vaikuttaa sinun elämääsi, suuntaan tai toiseen, olennaistahan asiassa on se että hän on valintansa tehnyt ja on ylpeä niistä, sekä se että hänelle on siihen taloudelliset resurssit, luulenpa että motiivisi on vain kateus, ei ehkä Tapsan olosuhteisiin vaan siihen että hänellä on siihen mahdollisuus, sinulla ei sitä mahdollisuutta ole.Sinussa on sama ongelma kuin 2010 taloutesi ei ole kunnossa, ei ihminen joka on hoitanut asiansa kunnolla aijalle kattiloita itselleen tuntemattomien ihmisten päähän, eikä vetoa joka tilanteessa köyhyyteen, se alkaa paistamaan liian selkeästi kirjoitustesi takaa, ja harmi sinänsä ettei elämässäsi ole muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
§mikä vika on keskieläkkeessä, valtaosa suomen kansasta elää sillä, oletko itse parempi, kun suurin osa suomen kansasta, jos miksi sinä asetat omat elämän arvosi tärkeimmäksi
kuin Tapsa omansa, jos hän tykkää miten se vaikuttaa sinun elämääsi, suuntaan tai toiseen, olennaistahan asiassa on se että hän on valintansa tehnyt ja on ylpeä niistä, sekä se että hänelle on siihen taloudelliset resurssit, luulenpa että motiivisi on vain kateus, ei ehkä Tapsan olosuhteisiin vaan siihen että hänellä on siihen mahdollisuus, sinulla ei sitä mahdollisuutta ole.Nyt Pasanen käännät omat puheesi tulemaan minun suusta.
Sinähän tässä sitä jankkaat että keskieläke on niin pieni ettei se riitä mihinkään ja kerrot tarinoita joissa melkein kaikki yrittäjät pyörittävät 800 euron liikevaihtoa kuukausitasolla. Minulla jää käteen hyvässä kuussa 8000 euroa niin miksi kummassa minä olisin kateellinen keskieläkeläiselle? Olet valehdellut olevasi itse kelpo eläkkeellä Thaimaassa ja juuri sinä puhut halveksivaan sävyyn duunareista, yrittäjistä ja maanviljelijöistä, enkä minä. Naureskelet heidän pikku palkalleen.
Oudosti jätät Tapsan tapauksessa mainitsematta että jatkuvasti jauhamasi keskieläke ei riitä Thaimaassa oleskelulupaan ilman thaivaimoa.
Oudosti jätät Tapsan tapauksessa mainitsematta että hänen kuvansa ovat netistä, mutta muiden kuvat katselet suurennuslasien kanssa.
Minulla on mahdollisuus tehdä mitä ikinä haluan, mutta minulla on velvollisuuksia saattaa lapset maailmaan ja omaan elämäänsä ja meillä ei vaimon kanssa ole pienintäkään halua eikä hinkua muuttaa koskaan Thaimaahan eikä Kampottiin. Meidän elämä on Suomessa ja täällä ne on ne kaverit ja sukulaiset, koulut ja duunit, mökit, autot ja talot.
Olisin pähkähullu jos jättäisin erittäin hyvän duunin johon olen vuosia kouluttautunut ja vuosikymmenien kokemuksen hankkinut. Puoli miljoonaa teen vielä hilloa lähivuosina ja sitten aletaan miettiä mitäs sitten, kun lapset on lentäneet pesästä.
Suunnitelmissa on ostaa vanhempieni talo pois, kun he siirtyvät palvelutaloon. +80 heillä ikää ja portaiden kiipeäminen ei enää onnistu. Hoitaja käy kaksi kertaa viikossa.
Me muutetaan siihen sitten eläkkeellä. On mökki myös merenrannalla saunoineen ja vanhahko mutta kiva moottoripursi.
Se on meidän elämä ja suunnitelma. Ennemmin tappaisin itseni kuin muuttaisin yksin jonnekin eristyksiin. Sinä esität olevasi erinomaisella eläkkeellä ja naurat köyhille, mutta rahaa sinulla ei silti koskaan ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Pasanen käännät omat puheesi tulemaan minun suusta.
Sinähän tässä sitä jankkaat että keskieläke on niin pieni ettei se riitä mihinkään ja kerrot tarinoita joissa melkein kaikki yrittäjät pyörittävät 800 euron liikevaihtoa kuukausitasolla. Minulla jää käteen hyvässä kuussa 8000 euroa niin miksi kummassa minä olisin kateellinen keskieläkeläiselle? Olet valehdellut olevasi itse kelpo eläkkeellä Thaimaassa ja juuri sinä puhut halveksivaan sävyyn duunareista, yrittäjistä ja maanviljelijöistä, enkä minä. Naureskelet heidän pikku palkalleen.
Oudosti jätät Tapsan tapauksessa mainitsematta että jatkuvasti jauhamasi keskieläke ei riitä Thaimaassa oleskelulupaan ilman thaivaimoa.
Oudosti jätät Tapsan tapauksessa mainitsematta että hänen kuvansa ovat netistä, mutta muiden kuvat katselet suurennuslasien kanssa.
Minulla on mahdollisuus tehdä mitä ikinä haluan, mutta minulla on velvollisuuksia saattaa lapset maailmaan ja omaan elämäänsä ja meillä ei vaimon kanssa ole pienintäkään halua eikä hinkua muuttaa koskaan Thaimaahan eikä Kampottiin. Meidän elämä on Suomessa ja täällä ne on ne kaverit ja sukulaiset, koulut ja duunit, mökit, autot ja talot.
Olisin pähkähullu jos jättäisin erittäin hyvän duunin johon olen vuosia kouluttautunut ja vuosikymmenien kokemuksen hankkinut. Puoli miljoonaa teen vielä hilloa lähivuosina ja sitten aletaan miettiä mitäs sitten, kun lapset on lentäneet pesästä.
Suunnitelmissa on ostaa vanhempieni talo pois, kun he siirtyvät palvelutaloon. 80 heillä ikää ja portaiden kiipeäminen ei enää onnistu. Hoitaja käy kaksi kertaa viikossa.
Me muutetaan siihen sitten eläkkeellä. On mökki myös merenrannalla saunoineen ja vanhahko mutta kiva moottoripursi.
Se on meidän elämä ja suunnitelma. Ennemmin tappaisin itseni kuin muuttaisin yksin jonnekin eristyksiin. Sinä esität olevasi erinomaisella eläkkeellä ja naurat köyhille, mutta rahaa sinulla ei silti koskaan ole.Kuten taisin mainita sinulla ja 2010 on iso ongelma talouden kanssa, se hallitsee selvästi sinua vaikka sinun pitäisi hallita sitä, muuten et toistaisi tuota samaa teemaasi joka päivä, minun ei ole koskaan tarvinnut miettiä toimeentuloani, olen ollut aina työsuhteessa, ei minusta olisi vuodesta toiseen miettimään miten pärjään, ei todellakaan, 80 luvulla minulla oli pieni palkka, mutta silläkin pärjäsin mainiosti, mutta kun perhettä tuli vuonna 1990 oli pakko keksiä muuta, silloin ei enää tulot riittäneen kun vaimo oli kotona, ja vain minä kävin töissä..
Minulla ei ole osaa eikä arpaa tuon 800 euroon, se tieto on peräisin ihan asiantuntijalta, sinun ja 2010 asiantuntijuuden olen laittanut kauan sitten jo roskikseen, 2010 on monenmonta kertaa ,mokannut, ja olet todella tyhmä jos et huomaa että minä pesen 4/0 2010 yrittäjä tietämyksestä, vaikka en varsinainen yrittäjä edes koskaan ole ollut...
Mutta sinun surkein esityksesi, joka vei täysin uskottavuutesi, aivan kaikesta on nämä photomuokkaukset, tervepäinen ihminen ei sellaisia harrasta, ja vielä kertomasi mukaan olet dippi-inssi, just just...
Enkä ole valehdellut olevani kelpoeläkkeellä thaimaassa, vaan olen usko poika hyvä että olin melkein 10 vuotta yli 8000 euron palkalla data-analyytikkona yliopistolla, ja jäin pois sairauteni takia vuonna 2006, jolloin eläkkeeseeni laskettiin mukaan tulevat vuodet siihen asti kun täytän 65 vuotta, jolloin eläkkeeni nousi melkein nelinkertaiseksi...
Ja muutenkin juttusi on huuhaata, ei fazer ole niin tyhmä että maksaisi apumiehelle tuollaisia liksoja, vaikka olisit kuinka pätevä, sinulla ei ole mitään sosiaaliturvaa, sinut voidaan ulkoistaa heti kun jengiä täytyy saneerata, sinä lähdet aina ekana...
Asiassa on toinenkin ongelma, jos sinulla on vain yksi toimeksiantaja, verottajalla on mahdollisuus purkaa yhtiörakenne, ja sinulla ja toimeksiantajalle se tulee helvetin kalliiksi, siis todella kalliiksi, verohallinto on näitä purkutoimia tehnyt aina silloin tällöin...
Kerroit että fazer maksaa sinulle jopa 8.000 euroa kuukaudessa, ei varmasti maksa, koska sillä rahalla he palkkaavat ammattiihmisen työsuhteeseen, fazerin ainoa tavoite on saada teetettyä apuhommat mahdollisimman halvalla, sinut voidaan korvata helposti...
Toki he voivat maksaa sinulle 8000 euroa kuukaudessa mutta sinä maksat alv, omat pidätyksesi, vakuutusmaksusi, ja muutkin sivukulut, siitä jää noin 4500 euroa kuukaudessa sinulle käteen, tosin sinulla on muitakin kuluja, ne auton osamaksut, äläkä missään tapauksessa kerro täällä että sinulla ei ole vuokrattuna työtiloja toimeksiantajasi ulkopuolelta jos ei ole, sinä et silloin verottajan silmissä yrittäjä...
verottaja purkaa yrityksiä, jos kolme asiaa tuoteutuu
1. sinulla ei ole omia toimitiloja,
2. sinulla ei ole liiketaloudellista riskiä, joka on yksi yrittäjyyden suurempia vaatimuksia.
3. ja toimeksiantajia on vain yksi tai voi olla useampikin mutta jos ne kaikki ovat samassa konsernissa... tämä riittää purkamaan yhtiörakenteesi, ja se tulee sinulle hyvin kalliiksi, tosin isot yritykset tietävät tämän ja osaavat sitä varoa, mutta aivan sama mitä apumiehelle käy...
joten se siitä
By NumBall HHN 62v.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185533MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192866- 152839
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6142110Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1421935Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421365Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077