Mikä järki on pakottaa ihmiset varaamaan aika labraan, kun ne ajat ei pidä paikkaansa?? Olen odottanut nyt jo 25 minuuttia !!
Voisko labra vastata?
Terveyskeskuksen labraan jonottaminen
14
585
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä labra. Kuuluuko? Ei olla kiire ,olla kahvitauko.
- Anonyymi
Onko täällä puolivillaisia ihmisiä?
Ei kai labra nyt täällä vastaa.
Tai jos juttu on tehty piruuttaan niin keksi sentään parempia aiheita. - Anonyymi
Sairastumiset ja ensiaputapaukset sotkevat aikatauluja. Aika hyvin ne pitävät.
- Anonyymi
Diu diu pus pus 😘
- Anonyymi
Vanhoilla mulkvisteilla on hyvin aikaa odotella.
- Anonyymi
Joskus pääsen 5 minuuttia etuajassa, joskus 5 minuuttia "myöhässä". 15 vuotta sitten vanhaan tk:hin mentiin klo 7:n jälkeen aamulla, odotettiin ja odotettiin. 1 tai 2 tuntia oli ihan normi odotus. Nyt tuo varaaminen toimii kiitettävästi.
- Anonyymi
Äkissä tehdään sen verran paljon kusi ja huumenäytteitä labrassa ei ihme jos ajat myöhässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkissä tehdään sen verran paljon kusi ja huumenäytteitä labrassa ei ihme jos ajat myöhässä
Käy sitten jossain muualla antamassa niitä hepatiitti näytteitäs nin et ruuhkauta koko paikkaa
- Anonyymi
15 vuotta sitten niinpä.
Noita vastaanottoja ei ole tarkoitettu harvoin käyville kun minä siellä pistäännyin. Asia hoituu hyvin näille jotka siellä alvariinsa kulkee mutta minä en meinannut päästä etuovea pitemmälle kun en tiennyt mitä tehdä ja mihin mennä kun infokin oli pimeenä.
- Anonyymi
Tämäkin keskustelu luokkaa "viekää minut niuvaan", labra ei täällä varmaan ole vastailemassa sinulle eikä muille heillä on varmasti muuta tekemistä.
- Anonyymi
Kokkeli nokka kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkeli nokka kilahti
Kato! kersa kommentoi...
- Anonyymi
Minulla on täysin päinvastainen kokemus eli aina kun olen varannut ajan Äken terppakeskuksen labraan, niin eipä ole tarvinnut odotella yhtään yli varatun ajan, päinvastoin joskus olen päässyt saman tien sisälle kun olen takamukseni odotushuoneen penkkiin laskenut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4042550Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1011791Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k4881552Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost101260Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1401235- 521167
Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla491094- 38867
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia12842- 59826