Terveyskeskuksen labraan jonottaminen

Anonyymi-ap

Mikä järki on pakottaa ihmiset varaamaan aika labraan, kun ne ajat ei pidä paikkaansa?? Olen odottanut nyt jo 25 minuuttia !!
Voisko labra vastata?

17

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä labra. Kuuluuko? Ei olla kiire ,olla kahvitauko.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­y­­m­f­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180321140

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onko täällä puolivillaisia ihmisiä?
      Ei kai labra nyt täällä vastaa.
      Tai jos juttu on tehty piruuttaan niin keksi sentään parempia aiheita.

    • Anonyymi

      Sairastumiset ja ensiaputapaukset sotkevat aikatauluja. Aika hyvin ne pitävät.

      • Anonyymi

        Diu diu pus pus 😘


    • Anonyymi

      Vanhoilla mulkvisteilla on hyvin aikaa odotella.

    • Anonyymi

      Joskus pääsen 5 minuuttia etuajassa, joskus 5 minuuttia "myöhässä". 15 vuotta sitten vanhaan tk:hin mentiin klo 7:n jälkeen aamulla, odotettiin ja odotettiin. 1 tai 2 tuntia oli ihan normi odotus. Nyt tuo varaaminen toimii kiitettävästi.

      • Anonyymi

        Äkissä tehdään sen verran paljon kusi ja huumenäytteitä labrassa ei ihme jos ajat myöhässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkissä tehdään sen verran paljon kusi ja huumenäytteitä labrassa ei ihme jos ajat myöhässä

        Käy sitten jossain muualla antamassa niitä hepatiitti näytteitäs nin et ruuhkauta koko paikkaa


      • Anonyymi

        15 vuotta sitten niinpä.
        Noita vastaanottoja ei ole tarkoitettu harvoin käyville kun minä siellä pistäännyin. Asia hoituu hyvin näille jotka siellä alvariinsa kulkee mutta minä en meinannut päästä etuovea pitemmälle kun en tiennyt mitä tehdä ja mihin mennä kun infokin oli pimeenä.


    • Anonyymi

      Tämäkin keskustelu luokkaa "viekää minut niuvaan", labra ei täällä varmaan ole vastailemassa sinulle eikä muille heillä on varmasti muuta tekemistä.

      • Anonyymi

        Kokkeli nokka kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkeli nokka kilahti

        Kato! kersa kommentoi...


    • Anonyymi

      Minulla on täysin päinvastainen kokemus eli aina kun olen varannut ajan Äken terppakeskuksen labraan, niin eipä ole tarvinnut odotella yhtään yli varatun ajan, päinvastoin joskus olen päässyt saman tien sisälle kun olen takamukseni odotushuoneen penkkiin laskenut.

    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti varatut ajat ovat jämptiä aikoja muutaman minuutin tarkkuudella. Joskus olen päässyt jopa 5 minuuttia etuajassa. Joskus 10 minuuttia myöhässä, mutta nämä ovat poikkeuksia. Meidän tulee ymmärtää, että päivystystapauksia ja varsinkin lapsia päästetään väliin. Silloin tulee muille viiveitä.

    • Anonyymi

      Toimii yhtä hyvin kuin tuo systeemi muutenkin. Eukot ravaa pitkin sairaalaa… palaveria taukoa ravausta valitusta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe