Purkkarin vetolaitteen kauluskumin vaihto

Anonyymi-ap

Tuon kai voisi tehdä itsekin, mutta vakuutus taitaa vaatia ammattilaisen asennusta - olisiko joku hyvä firma jota suosittelisitte joka kelpaisi vakuutusyhtiölle. Vene Puotilassa nostettuna ja käsittäisin että on helpointa vaihtaa siellä.

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Firmat, ainakaan tunnetummat, tuskin tulevat veneelle tuota tekemään, vaan vene pitää tuoda heidän halliinsa.

Minkä ikäinen tuo on? Itsellä 2005 eikä ole aikeissa vaihtaa. Missä tilanteessa vakuutusyhtiö tuon vaihdosta ja varsinkin vaihtotavasta olisi kiinnostunut? Yhtään venettä ei ole uponnut tuon pettämiseen.

Moni tuttu on vaihtanut itse. Vielä useampi ei ole koskaan vaihtanut. Yksi tuttu oli venevakuutustarkastaja. Olivat yrittäneet rikkoa muutamaa vaihdettua ikivanhaa kumia. Eivät onnistuneet.

• Anonyymi

"Yhtään venettä ei ole uponnut tuon pettämiseen."
        Tarkoitat varmaan, ettet itse tiedä yhtään uppoamista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yhtään venettä ei ole uponnut tuon pettämiseen."
        Tarkoitat varmaan, ettet itse tiedä yhtään uppoamista?

Noita on etsitty kissojen ja koirien kanssa eri foorumeilla 30 vuoden ajan. Yksi uponnut on löytynyt. Se oli pienehkö kölitön katamaraani, jonka ankkuri petti ja vetolaite hakkasi pohjaan ja lopulta koko moottorin kiinnitys petti. Ei ollut Suomessa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­N­y­m­­f­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18032235o

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Millä perusteella olet tilintekovelvollinen vak.yhtiölle tuosta toimenpiteestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3612
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3375
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2641
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2328
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1297
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1118
    Aihe