Tämä se vasta on ilon päivä 🤪
Ei sitä ihan miten vain voi asioita hoitaa, etenkään tuolla tavalla. Muutenhan rapautuu lopullisesti usko valtion hommiin..
Tytti Yli-viikarille tyrmäys KHO:ssa
14
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tämä on varsinainen ilo uutinen.
- Anonyymi
Vuoden paras uutinen, viikari on melkoinen viikari.
varmaan joutuu huppari päässä kulkemaan kun kaikki nauravat turuilla ja toreilla.
kuka ottaa edes töihin noin maineensa menettänyttä turhaketta. - Anonyymi
Jo oli aikakin lopettaa tuon naisen työt ja jatkuvat oikeudenkäynnit. Meikäläiset jos ottaa kympinkin ylimääräistä jostain niin alkaa hillitön meteli ja tulee linnaa heti mutta nämä lyylit saa rellestää miten haluaa. Hienoa oikeuslaitos.
- Anonyymi
Juu, pisteet oikeuslaitokselle - ettei narskut ja muut pöpit tuhlaa veronmaksajien rahoja.
Kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä jotenkin, kun ovat ”urallaan” edenneet vähänkin. Pienikin määrä valtaa ja vastuuta sekoittaa ihmisen pään, ja todellisuudentaju hämärtyy.
Säälittävää porkkaa!
- Anonyymi
niin millä meriiteillä pääsi pääjohtajaksi,,,,meidän tämä oikeuskansleri nosti virkaan,,,hyväveliverkosto toimii,,,,,
- Anonyymi
Siinä olisi nykyisellä oikeuskanserilla mietinnän paikka, että mitä tuli tehtyä ?
- Anonyymi
Usko oikeuteen vahvistui.
Ei mitään asiaa enää valtion hommiin, tuskin kukaan yksityinenkään palkkaa moista luuseria. - Anonyymi
Joku narsisti/psykopaatti sopii hyvin Tutin puolisoksi. Kärsi narisevaa narskua päin yhteen 👏
- Anonyymi
Jos kaikki Suomalaiset joutuisivat oikeuteen, jotka ovat väärin käyttäneet lentopisteitä, niin olisihan jonoa oikeusistuimissa !?
- Anonyymi
Totta. Valtionhallinnossa on käytetty Finnairin lentopisteitä ( jotka kertyneet työmatkoista ) surutta yksityisiin lomamatkoihin ja viety jopa aviomies Brysseliin kokouksen ajaksi ( hotellin maksoi tietenkin työmatkalla olevan " pikkupomon " virasto = veronmaksajat ).
Toimintaa ei kukaan valvonut, joten kyllä näitä " Viikareita " löytyy jo vuosien takaa.
- Anonyymi
Ei auttanu runokirjat! Joo aivan oikea ratkaisu ei myöskään valitus lupaa korkeimmassa!
- Anonyymi
Tytti on loistava puoliso psykopaatille. Samikset, kaksoisliekit.
- Anonyymi
Vihdoin eukko saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Törkeää toimintaa Yli-Viikarilta.
Usko palasi Yli-Viikarin tuomion myötä oikeuslaitoksen toimintaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462408Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351362Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91232- 90972
- 47964
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i294932Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140893- 40794
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70708Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30675