Toyotan merkkihuolto Kuopion Autokauppa möhli taas huollossa.
Työn jälki ihan OK, mutta se ajankäyttö!
Huoltoajan voi varata netissä. 15.000 km huollon ohjeellinen aika 1 tunti. Ilmoitin, että odotan. Saman toistin tiskillä.
Huoltoaika oli 9.00-10.00. Auto oli paikalla ja avaimet tiskilä ko 8.50.
Auto luovutettiin klo 10.45.
Siis 45 minuutta myöhässä. Ihmettelin ääneen. "Oisko pojat menneet kahville välissä." Toinen selitys: "Saattoi edellinen auto olla myöhässä." Oisko ja Saattoi eivät selityksinä vakuutaneet. Paljon parempi ilmaus olisi ollut Anteeksi tai Pahoittelemme viivästymistä.
Pilkahdus myötätuntoa tai jonkinlainen hyvitys olisi tehnyt terää.
Kun viivästys ei ollut kohdallani ensimmäinen. Edellisellä autolla se oli vain 28 minuuttia siinä helpossa ensihuollossa, jossa ei mitään korjattavaa ilmennyt. Kuten ei nytkään.
Mielenkiintoisia nuo puolen tunnin tai kolmen vartin kahvitauot.
Hidasteleva autohuolto - Toyotan merkkihuolto Kuopiossa
Anonyymi-ap
4
348
Vastaukset
- Anonyymi
Tänne palstalle eivät enää nykyään eksy muut kuin älykkyydeltään vähemmälle jääneet kaikesta valittajat.
- Anonyymi
kaikenlaisia kermatakamuksia...
- Anonyymi
Toyotat on laadukkaita ja luotettavia
- Anonyymi
Kiireellä voi pilata monta helpolta kuulostavaa hommaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798