Saat mut aina vaan jotenkin sekaisin
Ensiks en ajattele edes sua
ja sit kun nään sut en muuta haluu
ja se halu vaan yltyy ja yltyy
Oot kun jotain kryptoniittia mulle
Anteeksi nainen että käyttäydyin typerästi
52
1735
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa vaaralliselta jos niin on.
- Anonyymi
Niinpä... on vaan niin himottava 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä... on vaan niin himottava 🤪
Sekö sulla on mielessä koko ajan
- Anonyymi
Hauska, tuo omatkin muistot näkemisestä mieleen. Olin ihan kipsissä.
- Anonyymi
Missähän näit näin himottavan tapauksen?
- Anonyymi
En missään sitä haluu niin moni muukin et anti olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos vain yksi voi saada hänet? Tämä sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olis syytä kysyä häneltä itseltään mitä hän haluaa
- Anonyymi
Toivottavasti kohde edes tietää. Muuten menee viesti hukkaan..
- Anonyymi
Se menee hukkaan muutenkin mua kiinnostaa aidosti häntä ei kiinnosta pätkääkään
- Anonyymi
Mihin tarkoitukseen sä olet taas kohdetta ehtimässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mitään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä tiedät et ei kiinnosta pätkääkään? jos et ole itse ottanut mitenkään puheeks, et onko toinen sinkku (tai oletko itse)tai mistä vois ymmärtää et oot aidosti kiinnostunut, etkä vain ystävällinen mitä olet kaikille ihmisille.. itse haluaisin ottaa puheeksi, mutta vielä en uskalla. haluaisin vain niin paljon suudella häntä ja tää ikävöinti ei auta asiaa.
- Anonyymi
Siksikö välttelet?
- Anonyymi
Joo, muutun aina ujoksi hänen edessään. Tunnen vaan niin suurta vetovoimaa häneen. Ja se kauneus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, muutun aina ujoksi hänen edessään. Tunnen vaan niin suurta vetovoimaa häneen. Ja se kauneus...
Mulle käy samoin miehen suhteen. Ujous ja välttely. - Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minäkin tunnen erästä miestä kohtaan ja hän on hyvin komea silmissäni. Ne pitkät katseet.. Haluaisin tutustua paremmin mutta vaikea uskoa että hän samaa haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minäkin tunnen erästä miestä kohtaan ja hän on hyvin komea silmissäni. Ne pitkät katseet.. Haluaisin tutustua paremmin mutta vaikea uskoa että hän samaa haluaisi.
Missäs tätä miestä olet katsellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tätä miestä olet katsellut?
Töissä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä..
Miksi uskot ettei halua tutustua?
- Anonyymi
Luulo ei ole tiedon väärti.
Kysy, älä oleta.
Tuskin on suoraan sen sanonu IRL. - Anonyymi
Jos se noin menee niin unohda. Haluan olla paljon enemmän sille kenet omakseni huolin.
- Anonyymi
Mies, tuo himojensa orja, kurja. 😎
- Anonyymi
Kyllä siellä himojen alla on myös kaunista välittämistä, hellyyttä ja huolenpitoa. Ne himot vaan ovat päällimmäisenä ja näkyvät ensin. Pitää olla kärsivällisyyttä, että näkee niiden alle. Tietenkin himot hieman laantuvat ensihuuman jälkeen, mutta se mitä niiden alla on, on aitoa välittämistä. Naiset vaan jotenkin tuomitsevat miehen seksuaalisen halun: "Hyi, inhottava mies, sillä on vaan yks asia mielessä." Se on naisten omaa ahdasmielisyyttä vaan sellainen.
- Anonyymi
Minua ei haittaisi yhtään vaikka mies käyttäytyisi typerästi, omasta mielestään.
Kunhan edes huomiosi yleensä jotenkin.
Nyt vaan saa arvailla onko tunteita.
Kyllä sitä huomiota muilta miehiltä saa jos haluaa, mutta siitä yhdestä joka jotain merkitsee on niin vaikeaa saada selvää kun vain ohikiitävän hetken ajan nähdään. 🥺
☀️- Anonyymi
Missä näet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näet?
Töissä
- Anonyymi
Haluan kyllä sen originaalin kappaleen. En mitään korviketta, jos mahdollista. Vaikka ei silläkään enää takuuta lie, niinkuin ei minullakaan. Hyvin kaikki silti toimii vielä 😉
Ja miehesTä kyse.
☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä
mäkin näen töissä miestä ja saa sekasin pään, et aina ei keksi järkevää sanottavaa. menee lukkoon ja jään vaan niihin silmiin. aiemmin sano et ois ollu huolissaan musta, mut tiiä sitten tarkottiko sillä mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä
Ja minäki nään töissä, mutta ne näkemiset voi laskea yhdellä kädellä.
Sivusta
- Anonyymi
Oisko syyt vie siu opetel hallitteen ihtiäs
- Anonyymi
Liikenteessä yleensä, ostoksilla, ym. Ainakin joskus luulen näkeväni 🙄 yleensä pyörin täällä omalla puolella kaupunkia. Kerran tai pari kuussa käyn keskustassa asioilla.
No, en tiedä tuleeko kolmatta kertaa koskaan.. jos ei niin ei.
Ehkä sitten joskus hairahdun johonkin korvikkeeseen kun luovun toivosta tämän yhden suhteen 😏 - Anonyymi
En muista kirjoitinko tän itse vai jäljitteleekö "tekoäly" tyyliäni. Vai jäljittelenkö minä jo tekoälyä, miten hän ajattelee että haluaa minun kirjoittava että minä haluan hänen kirjoittavan minuna 😉
- Anonyymi
Turhaan yrität taas "tunnistelija" sotkee aloituksiani. Sua ärsyttää kun kaipaat samaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan yrität taas "tunnistelija" sotkee aloituksiani. Sua ärsyttää kun kaipaat samaa naista.
T. Aloittaja. Ps et pysty ikinä kopioimaan mun kirjoitustyyliä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla älytön äly
- Anonyymi
En haluis ku vaan ja ainoastaan sut ja se ei muutu koska sä menit mun sydämeen. ♡
- Anonyymi
Niin hän varmasti haluu jonkun jota rakastaa mutten se minä oo vaan joku muu mut ei mahda minkään t. Aloittaja
- Anonyymi
menikö tämä naiselle? itse haluan myös tämän miehen. moneen vuoteen tuntenut tällaista vetoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menikö tämä naiselle? itse haluan myös tämän miehen. moneen vuoteen tuntenut tällaista vetoa
Tuo meni naiselle tuo minkä kirjoitin t. Aloittaja
Myös Koko ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Millä tavoin olit mielestäsi typerä, sanoitko jotain?
- Anonyymi
Miksi et vain laittaisi hänelle viestiä..
- Anonyymi
Ei olla tekemissä nykyisin niin en nolaa itteeni enempää tarpeeks noloa jo tää palstaikävöinti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla tekemissä nykyisin niin en nolaa itteeni enempää tarpeeks noloa jo tää palstaikävöinti
Ei oo noloa, tiedä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kautta juttelitte? Mikset laittaisi viestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo noloa, tiedä se.
No on se. Nolompaa kuin se, että ottaisi yhteyttä.
SivustA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöä se on ja romanttista.
- Anonyymi
Ei se Tiina teitä epätoivoisia pojankloppeja himoitse.
- Anonyymi
Tiina oot niin kaunis🌹
- Anonyymi
Olisihan se kamalaa joutua jonkun trollin kanssa treffeille, vaan sen takia että joku ei uskalla tunnisteita laittaa 🥺 sitten joutuisi olemaan sen väärään kanssa ties kuinka kauan, mitä kauheaa joutuisi kokemaan 😳😱😢 ajatelkaa hyvät ihmiset!!
pelokas pieni nAinen - Anonyymi
Maailma ei saa olla työpaikan kokoinen.
Ihastuminen voi johtaa söhellykseen ja nolouteen.
Tiedän vain 2 avioon päättynyttä suhdetta, siis vain 2 vakavia rakkaustapauksia.
Muuta sutinaa on ihmisillä ollut. Uudet tulokkaat, uudet kierrokset. Uusi jahti.
Onneksi toimitilan oven ulkopuolella on elämää. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4332802Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1141976Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5161790Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1501562Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla691486Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111398- 581275
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia12982- 41954
- 59866