Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään

Juhlan kunniaksi piti vähän ottaa 0,5% autolla lähdin ajamaan kapealta maantie tuntui ,onneksi ketään ei tullut vastaan 🤥 alkometriä kaupasta löytyä meinannut hävitin viime keralla ,näytti että tokmannilla olisi 0,18 näyttää jo 2h mennyt jo on 1,0% konttaus kunnossa olen ja hirveä pääkipu joka kestää 14vrk yhtä lujaa mikään lääke ei auta sen takia juon erittäin harvoin 🥴.
4404
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään = Testi 2tölkkiä 50min odotusta ja puhallus mittariin mitä on lukema % veressä oli kun lähdin ajamaan lisätään myöhemmin ,ei autolla ajelua nyt testi vain kohta virallinen lukema on🥴🤔🚙.

Äänestä

Juhlavuosi 20 vuotta sitten oli viimeksi päisään =nyt tulos virallinen 0,49% oli kun lähdin autoilemaan kotia päin testi suoritettu epävirallinen tokmannin alkotesterillä 39€ toimii vain 5kk3 viikkoa kaliprointi suorittaa uudestaan.

Äänestä

Se on niin ihmisestä kiinni ja juomatavoista. Mä kun otin paljon, niin saatoin aamupäivällä ottaa puoli pulloa väkevää ja iltapäivällä lähteä ajamaan. Eikä haitannut yhtään.

Äänestä

Puoli prosenttia on ammattilaisellekin harvinaisen paljon. Amatöörin sydän sanoo työsuhteensa irti jo pari promillea aiemmin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Juhlan kunniaksi piti vähän ottaa 0,5% autolla lähdin ajamaan kapealta maantie tuntui ,onneksi ketään ei tullut vastaan 🤥 alkometriä kaupasta löytyä meinannut hävitin viime keralla ,näytti että tokmannilla olisi 0,18 näyttää jo 2h mennyt jo on 1,0% konttaus kunnossa olen ja hirveä pääkipu joka kestää 14vrk yhtä lujaa mikään lääke ei auta sen takia juon erittäin harvoin 🥴.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu