Juhlan kunniaksi piti vähän ottaa 0,5% autolla lähdin ajamaan kapealta maantie tuntui ,onneksi ketään ei tullut vastaan 🤥 alkometriä kaupasta löytyä meinannut hävitin viime keralla ,näytti että tokmannilla olisi 0,18 näyttää jo 2h mennyt jo on 1,0% konttaus kunnossa olen ja hirveä pääkipu joka kestää 14vrk yhtä lujaa mikään lääke ei auta sen takia juon erittäin harvoin 🥴.
Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään
5
369
Vastaukset
- Anonyymi
Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään = Testi 2tölkkiä 50min odotusta ja puhallus mittariin mitä on lukema % veressä oli kun lähdin ajamaan lisätään myöhemmin ,ei autolla ajelua nyt testi vain kohta virallinen lukema on🥴🤔🚙.
- Anonyymi
Juhlavuosi 20 vuotta sitten oli viimeksi päisään =nyt tulos virallinen 0,49% oli kun lähdin autoilemaan kotia päin testi suoritettu epävirallinen tokmannin alkotesterillä 39€ toimii vain 5kk3 viikkoa kaliprointi suorittaa uudestaan.
- Anonyymi
Se on niin ihmisestä kiinni ja juomatavoista. Mä kun otin paljon, niin saatoin aamupäivällä ottaa puoli pulloa väkevää ja iltapäivällä lähteä ajamaan. Eikä haitannut yhtään.
Puoli prosenttia on ammattilaisellekin harvinaisen paljon. Amatöörin sydän sanoo työsuhteensa irti jo pari promillea aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1843399Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1042595Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82469Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572432Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942361Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman72047Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01800Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling401740Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue331648- 841388