Juhlan kunniaksi piti vähän ottaa 0,5% autolla lähdin ajamaan kapealta maantie tuntui ,onneksi ketään ei tullut vastaan 🤥 alkometriä kaupasta löytyä meinannut hävitin viime keralla ,näytti että tokmannilla olisi 0,18 näyttää jo 2h mennyt jo on 1,0% konttaus kunnossa olen ja hirveä pääkipu joka kestää 14vrk yhtä lujaa mikään lääke ei auta sen takia juon erittäin harvoin 🥴.
Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään
5
347
Vastaukset
- Anonyymi
Juhlavuosi 20 vuotta sitten olin viimeksi päisään = Testi 2tölkkiä 50min odotusta ja puhallus mittariin mitä on lukema % veressä oli kun lähdin ajamaan lisätään myöhemmin ,ei autolla ajelua nyt testi vain kohta virallinen lukema on🥴🤔🚙.
- Anonyymi
Juhlavuosi 20 vuotta sitten oli viimeksi päisään =nyt tulos virallinen 0,49% oli kun lähdin autoilemaan kotia päin testi suoritettu epävirallinen tokmannin alkotesterillä 39€ toimii vain 5kk3 viikkoa kaliprointi suorittaa uudestaan.
- Anonyymi
Se on niin ihmisestä kiinni ja juomatavoista. Mä kun otin paljon, niin saatoin aamupäivällä ottaa puoli pulloa väkevää ja iltapäivällä lähteä ajamaan. Eikä haitannut yhtään.
Puoli prosenttia on ammattilaisellekin harvinaisen paljon. Amatöörin sydän sanoo työsuhteensa irti jo pari promillea aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818