Storytime: Minkälainen oli vaiheikas tieni bussinkuljettajaksi?

Linkki: https://youtu.be/SqhNBRft1n4?si=SeFeQusG3hQuScxE

Tällä kertaa on vuorossa #storytime-tuokio, jossa kerron minkälainen oli "värikäs" polkuni bussinkuljettajaksi. Alunperin suunnitelmani olivat aivan jotain muuta, mutta lopulta monien mutkien kautta päädyin bussin rattiin, jota olen pyöritellyt nyt jo yli kuuden vuoden ajan.

Mainintana, että tämä video painottuu vuosiin 2011-2016, eli aikaan kun vielä etsiskelin itseäni. Kannattaa ehdottomasti tsekata tämä mielenkiintoinen video!

6

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan osaa.

• Anonyymi

Moikka Risto. Oon seurannu sun videoita ja kiitos niistä, näin myös juttua uudesta AKT-lehdestä. Tällä palstalla pesii näemmä kaikenlaiset sekopäät elä näitten houruilusta välitä. Ollaan kai samaa ikäluokkaa mutta minä jo liki 10v ollut linja-autohommissa. Lukion jälkeen oli suuret suunnitelmat, mutta tuli kuitenkin sen jälkeen spontaanisti haettua bussikurssille (joka oli lapsuuden haaveammattini) ja tässä ollaan oltu. Parhaimmissa oloissa maailman rennoin työ mutta sinähän kollegana tiedät nämä muutkin seikat. Kohta tulee ne alkutalven kelit jottei totuus unohdu eli turvallisia ajoja

• Kiitos tsemppaavasta viestistä! Yleensä mä jätän nää tämmöset huumoriviestit omaan arvoon, ja pääosin käytän tätä törkypalstaa vaan markkinointiin! :)

Alan hyvät ja huonot puolet tiedetään ja allekirjoitan täysin mitä laitoit ja myös sinne turvallisia kilometrejä ja PALJON!

• Anonyymi

Kova on työ, pitkän päälle. Mitä ehdit /jaksat harrastaa. Miten terveys kun ratissa useita vuosia. Aatteleppa ite

• Anonyymi

Harrastuksia nykyään television katselu kun tulee iltavuorosta kotiin. Ja uniapnea on hoidossa sekä verenpainelääkkeet niin hyvin tässä jaksaa hommia. Ei ihmekkää että tällä alalla on työntekijäpula kun jäärät täällä keskustelupalstoilla pelottelee ja jauhaa mitä sattuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe