Storytime: Minkälainen oli vaiheikas tieni bussinkuljettajaksi?

Linkki: https://youtu.be/SqhNBRft1n4?si=SeFeQusG3hQuScxE

Tällä kertaa on vuorossa #storytime-tuokio, jossa kerron minkälainen oli "värikäs" polkuni bussinkuljettajaksi. Alunperin suunnitelmani olivat aivan jotain muuta, mutta lopulta monien mutkien kautta päädyin bussin rattiin, jota olen pyöritellyt nyt jo yli kuuden vuoden ajan.

Mainintana, että tämä video painottuu vuosiin 2011-2016, eli aikaan kun vielä etsiskelin itseäni. Kannattaa ehdottomasti tsekata tämä mielenkiintoinen video!

6

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa.

    • Anonyymi

      Moikka Risto. Oon seurannu sun videoita ja kiitos niistä, näin myös juttua uudesta AKT-lehdestä. Tällä palstalla pesii näemmä kaikenlaiset sekopäät elä näitten houruilusta välitä. Ollaan kai samaa ikäluokkaa mutta minä jo liki 10v ollut linja-autohommissa. Lukion jälkeen oli suuret suunnitelmat, mutta tuli kuitenkin sen jälkeen spontaanisti haettua bussikurssille (joka oli lapsuuden haaveammattini) ja tässä ollaan oltu. Parhaimmissa oloissa maailman rennoin työ mutta sinähän kollegana tiedät nämä muutkin seikat. Kohta tulee ne alkutalven kelit jottei totuus unohdu eli turvallisia ajoja

      • Kiitos tsemppaavasta viestistä! Yleensä mä jätän nää tämmöset huumoriviestit omaan arvoon, ja pääosin käytän tätä törkypalstaa vaan markkinointiin! :)

        Alan hyvät ja huonot puolet tiedetään ja allekirjoitan täysin mitä laitoit ja myös sinne turvallisia kilometrejä ja PALJON!


    • Anonyymi

      Kova on työ, pitkän päälle. Mitä ehdit /jaksat harrastaa. Miten terveys kun ratissa useita vuosia. Aatteleppa ite

      • Anonyymi

        Harrastuksia nykyään television katselu kun tulee iltavuorosta kotiin. Ja uniapnea on hoidossa sekä verenpainelääkkeet niin hyvin tässä jaksaa hommia. Ei ihmekkää että tällä alalla on työntekijäpula kun jäärät täällä keskustelupalstoilla pelottelee ja jauhaa mitä sattuu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2125
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      269
      1831
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      295
      1788
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      69
      1771
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1615
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1473
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      56
      1322
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1244
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1213
    Aihe