Tällaisen huhun kuulin, että Kiteen S-market aikoo pidentää aukioloaikaa nykyisestä klo 23 asti. Olisi todella tervetullut uudistus! Nytkin klo 22 asti riittää näköjään hyvin kävijää ja varmasti olisi sen jälkeenkin.
S-market auki klo 23 asti?
10
471
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhan se nuoriso saataisiin kuriin ja henkilökuntaa enemmän seuraamaan kun tytöt varastaa tavaraa koko ajan 9-13v kaikki tytöt seurantaan.. enimmäkseen karkkia juuri
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18033435m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei olutta myydä nykyistä kauemmin.
- Anonyymi
Kyllä olutta ja vaikka mitä muutakin saa, hintakin on kohdallaan 👍
- Anonyymi
70-luvulla oli maaseudulla mahdollista myydä kyläkaupoissa oluttakin 24/7. Kun se lopetettiin, alkoi kyläkauppojen alasajo. Eräs helluntailainen kauppias herätettiin Pankajärvellä joka yö, kun uittomiehillä alkoi suu sutimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
70-luvulla oli maaseudulla mahdollista myydä kyläkaupoissa oluttakin 24/7. Kun se lopetettiin, alkoi kyläkauppojen alasajo. Eräs helluntailainen kauppias herätettiin Pankajärvellä joka yö, kun uittomiehillä alkoi suu sutimaan.
Tuttu paikka
- Anonyymi
Itekin heräilen yleensä tuossa neljän aikaan iltapäivällä ja tekee tiukkaa monasti ehtiä ennen nykyistä sulkemis aikaa.
- Anonyymi
Samaa kuulin itsekin, olisi tervetullut tuo aukioloajan pidennys 👍
- Anonyymi
Kesälahella taas pistetään kaupat jo yheksältä kiinni
- Anonyymi
Mutta aukeehan ne jo seitsemältä.
Kyllä kaks tuntii riittää aurinkopitäjässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147274
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434624- 753368
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 341509
- 1431277