Hei! Sinä nainen joka pidät hemmottelusta ja siitä että sinua pannaan, nuollaan ja taas pannaan oikeen huolella! Ota yhteyttä minuun 44v mieheen😉
Naista kuopion seudulta
10
503
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme 50v pari Iisalmesta mies aisuri, kiinnostaa molempia jossa vaimo nauttis.
- Anonyymi
Kiitos tarjouksesta, mutta etsin hempeilyä naisen kanssa ihan kahdestaan ja minua kiihottaa eniten vähän pyöreät naiset.
- Anonyymi
Kiinnostaisi nussia vaimoasi.
M65Kuopio - Anonyymi
olen 40v mies iisalmesta miten saisin teihin yhteyden,)
- Anonyymi
Olemme 50v pari Iisalmesta mies aisuri, kiinnostaa molempia jossa vaimo nauttis.
olen 40v mies iisalmesta miten saisin teihin yhteyden,) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi nussia vaimoasi.
M65KuopioOletko hyvä kuntoinen jaksat nussia kunnolla vaimon. Pari 50 Iisalmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hyvä kuntoinen jaksat nussia kunnolla vaimon. Pari 50 Iisalmi
Kyllä kunto kestää. Nuolisi pillua ja sitten nussisin vaimollesi mahtavat orkut.
M65Kuopio - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18033501t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56962- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760