Hei! Sinä nainen joka pidät hemmottelusta ja siitä että sinua pannaan, nuollaan ja taas pannaan oikeen huolella! Ota yhteyttä minuun 44v mieheen😉
Naista kuopion seudulta
10
467
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme 50v pari Iisalmesta mies aisuri, kiinnostaa molempia jossa vaimo nauttis.
- Anonyymi
Kiitos tarjouksesta, mutta etsin hempeilyä naisen kanssa ihan kahdestaan ja minua kiihottaa eniten vähän pyöreät naiset.
- Anonyymi
Kiinnostaisi nussia vaimoasi.
M65Kuopio - Anonyymi
olen 40v mies iisalmesta miten saisin teihin yhteyden,)
- Anonyymi
Olemme 50v pari Iisalmesta mies aisuri, kiinnostaa molempia jossa vaimo nauttis.
olen 40v mies iisalmesta miten saisin teihin yhteyden,) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi nussia vaimoasi.
M65KuopioOletko hyvä kuntoinen jaksat nussia kunnolla vaimon. Pari 50 Iisalmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hyvä kuntoinen jaksat nussia kunnolla vaimon. Pari 50 Iisalmi
Kyllä kunto kestää. Nuolisi pillua ja sitten nussisin vaimollesi mahtavat orkut.
M65Kuopio - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18033501t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162270- 1662219
- 1121768
- 1471724
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4751372- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa419925- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864