Mikäköhän ihme niissä oikein niin vahvasti viehähtää? Intohimoa herättää kuten punaiset ruusut? Kenties.
Asiaa aloin siis miettiä kun parhaiten jää mieleen punahiuksiset naiset. Ihan värillä värjätyt, oikein syvän punaiset.
Punaiset hiukset naisella
17
574
Vastaukset
- Anonyymi
Ei välttämättä. Ei käy kaikille.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mulla alkaa näkymään jo hopeen väristä seassa. En meinaa koskaan värjätä. Aito punapää.
Onko sulla tiedossa mistä päin juuresi ovat? Taitaa olla nimittäin suurin osa täälläpäin olevista saanut pigmentin Mordvian suunnalta, mikä ei olisi yhtään ihme, sillä sieltähän meitä suomensukuisia löytyy ja paljon. 😊
- Anonyymi
Novaya kirjoitti:
Onko sulla tiedossa mistä päin juuresi ovat? Taitaa olla nimittäin suurin osa täälläpäin olevista saanut pigmentin Mordvian suunnalta, mikä ei olisi yhtään ihme, sillä sieltähän meitä suomensukuisia löytyy ja paljon. 😊
En tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä.
Voi olla myös Irlannista toki. Luin muuten että luonnolliset punahiuksiset tarvitsisivat 20% enemmän unilääkettä nukutuksessa verrattuna "muihin". Eli vaikuttaisi että teillä on paljon supervoimia hiusten värin lisäksi.😊
- Anonyymi
Aika erikoiset punaiset hiukset sulla sitten. Mä en ole vielä tavannut yhtään aitoa punapäätä, jolla tulisi hopeaa hiuksiin. Kaikkien hiukset ovat pikkuhiljaa vaalenneet blondeiksi, ei harmaata oikeastaan lainkaan.
- Anonyymi
Ihmiskunnan historiassa keräilijä-kulttuuri sisälsi sen että punaiset marjat, hedelmät ja vastaavat olivat kypsiä. Eli se oli terveellistä, tuttua ja turvallista. Olen miettinyt että senkö takia punainen väri viehättää. Jordan Peterson on selittänyt näitä settejä kun olen kuunnellut häntä joskus youtubesta.
Erittäin loogista kyllä kuten tohtori Petersonkin. Punainen värihän saa myös aikaan myös vahvan stimulantin, sillä ihmisen on aina ollut reagoitava vahviten myös haavereihin, eli siis vereen, sillä monesti siihen huomion kiinnittäminen on pelastanut historiassamme lukemattomia ihmishenkiä ja ehkäissyt monen monta tulehdusta.
Punainen taitaa olla myös väreistä vahvin ja huomiota kiinittävin. Juuri mainitsemistasi syistä. Pitääköhän tässä johtopäätös vetää, että punahiuksiset naiset saavat kohtuutonta etua muihin verrattuna? 😁- Anonyymi
Novaya kirjoitti:
Erittäin loogista kyllä kuten tohtori Petersonkin. Punainen värihän saa myös aikaan myös vahvan stimulantin, sillä ihmisen on aina ollut reagoitava vahviten myös haavereihin, eli siis vereen, sillä monesti siihen huomion kiinnittäminen on pelastanut historiassamme lukemattomia ihmishenkiä ja ehkäissyt monen monta tulehdusta.
Punainen taitaa olla myös väreistä vahvin ja huomiota kiinittävin. Juuri mainitsemistasi syistä. Pitääköhän tässä johtopäätös vetää, että punahiuksiset naiset saavat kohtuutonta etua muihin verrattuna? 😁Ne on sellaisia villi-ihmisiä 😋. Irkutkin ovat punaverikköjä. Eiköhän viikingit aikoinaan seilanneet Islannin, Tanskan ja Brittein saarten väliä. Onko se siis viikinkiperua? Tai sitten viikingit ovat blondeja. Kumma juttu että muualla maailmalla ei ole blondeja kuin vain Pohjois-Euroopassa 🙃. Minäkään en ole blondi, vaikka lapsena olin hyvinkin blondi. Minulla oli silloin suorastaan säihkyvät hiukset. Ei kultaiset, mutta hyvin vaaleat mitkä kiilsivät auringossa. Nykyään ne ovat ruskeat ja melko tummat.
- Anonyymi
Ei oikein mikään. Purkkiväri jonka saa halutessaan mutta harvoille sopii.
- Anonyymi
En ole koskaan tajunnut. Mua on jo teini-ikäisestä ärsyttäneet hiusteni värin takia musta kiinnostuneet miehet. En tiedä miksi, mutta se on hiton ärsyttävää.
- Anonyymi
Makuasia. Itse en ole koskaan pitänyt punatukkaisista. Ok, mikäli luonnollinen väri.
- Anonyymi
Karsee feikkiväri jonka kuka vaan saa päähänsä värjättyä. Valitettavan harvaa se pukee.
Näyttää luonnottomalta ja saa ihon jotenkin sairaan näköseksi.
Tietääköhän nämä feikki punikset värikartoista mitään?
-naisen mielipide- Valitettavasti täältä ei löydy vastauksia, vaan jaan ihmetyksesi. Tosin itelleni värjätyt ei niinkään aiheuta pään kääntymistä, vaan luonnolliset. Ihme homma, kaipa siinä sitten joku evolutiivinen hommeli on takana joidenkin kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889