Ensi viikolla sitä sitten lähdetään. Nimittäin tuonpuoleisiin. Ensimmäisen raskaan kulkuneuvon alle, jonka näkee. Ei ole mitään syitä jäädäkään.
Kiitos ja hyvästit sille miehelle, joka väitti olevansa "ystävä" ja käyttikin vain hyväkseen ja jätti sanomatta selitystä, tai mitään. Ei pitäisi väittää jonkin olevansa ystävyyttä, jota se ei ole. Eikä käyttää ihmisiä hyväkseen, omien tarpeiden tyydyttämiseksi. Ihan vain vinkiksi. Voisihan tuota olla rehellisempikin, niin itselle, kuin toisille.
Kerronko vielä mennessä joltakin terveisiä yläkerran ukolle?
Kaikki päättyy sitten tähän
8
833
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vasta ensi viikolla?
- Anonyymi
Uusi lumi on vanhan lumen surma.
Järvi soutamalla kulu ei. - Anonyymi
Hei. Mistä sinut löytää, lähdetään kahville niin keskustellaan.
- Anonyymi
Ei kannata suunnitella tommosia.Vaikka nyt tuntuu pahalta,niin aina on jossain joku meille jokaiselle.
- Anonyymi
Jaahas. Lieneeköhän kyseessä siilinjärven kuuluisa kusettaja🤔
- Anonyymi
Elä nyt ihan hulluja elättele.
- Anonyymi
Joko päätty?
- Anonyymi
Nimiä vaan kehiin ,jotta voi nostaa kunnianloukkaus syytteen.Ei ole normaalia omakotialueella öykkäröinti aamuyöllä viikonloppuina ,jolloin on ollut näitä kirkuvia humalaisakkoja kujalla .Kokemuksia on aiempien 18 vuoden ajalta joka viikonloppu .Huoli on kova myös heidän henkisestä tilanteesta,jolloin voi olettaa olevan paha olo.Pahaa oloa sitten puretaan muihin tuntemattomiiin raittiisiin ihmisiin.Autojen luvaton seisotus kujalla on laitonta .Aiemmat viikonlopumetelöinnit on nauhoitettu mökissä ,joissa poliisi on käynyt rauhoittellemassa tilannetta päihtyneiden huutavien sekä metelöivien akkojen ja juopuneiden ukkojen taxi rallissa kujalla.Otto poika voi sitten sunnuntaisin siirrellä humalaisten autoja,jotta näytelmä jatkuu.Näytelmäkerho.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086