Kaikki päättyy sitten tähän

Anonyymi-ap

Ensi viikolla sitä sitten lähdetään. Nimittäin tuonpuoleisiin. Ensimmäisen raskaan kulkuneuvon alle, jonka näkee. Ei ole mitään syitä jäädäkään.

Kiitos ja hyvästit sille miehelle, joka väitti olevansa "ystävä" ja käyttikin vain hyväkseen ja jätti sanomatta selitystä, tai mitään. Ei pitäisi väittää jonkin olevansa ystävyyttä, jota se ei ole. Eikä käyttää ihmisiä hyväkseen, omien tarpeiden tyydyttämiseksi. Ihan vain vinkiksi. Voisihan tuota olla rehellisempikin, niin itselle, kuin toisille.

Kerronko vielä mennessä joltakin terveisiä yläkerran ukolle?

8

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi vasta ensi viikolla?

• Anonyymi

Uusi lumi on vanhan lumen surma.

Järvi soutamalla kulu ei.

• Anonyymi

Hei. Mistä sinut löytää, lähdetään kahville niin keskustellaan.

• Anonyymi

Ei kannata suunnitella tommosia.Vaikka nyt tuntuu pahalta,niin aina on jossain joku meille jokaiselle.

• Anonyymi

Jaahas. Lieneeköhän kyseessä siilinjärven kuuluisa kusettaja🤔

• Anonyymi

Elä nyt ihan hulluja elättele.

• Anonyymi

Joko päätty?

• Anonyymi

Nimiä vaan kehiin ,jotta voi nostaa kunnianloukkaus syytteen.Ei ole normaalia omakotialueella öykkäröinti aamuyöllä viikonloppuina ,jolloin on ollut näitä kirkuvia humalaisakkoja kujalla .Kokemuksia on aiempien 18 vuoden ajalta joka viikonloppu .Huoli on kova myös heidän henkisestä tilanteesta,jolloin voi olettaa olevan paha olo.Pahaa oloa sitten puretaan muihin tuntemattomiiin raittiisiin ihmisiin.Autojen luvaton seisotus kujalla on laitonta .Aiemmat viikonlopumetelöinnit on nauhoitettu mökissä ,joissa poliisi on käynyt rauhoittellemassa tilannetta päihtyneiden huutavien sekä metelöivien akkojen ja juopuneiden ukkojen taxi rallissa kujalla.Otto poika voi sitten sunnuntaisin siirrellä humalaisten autoja,jotta näytelmä jatkuu.Näytelmäkerho.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe