Painevesiputkia rikkoutunut liian paljon.
Onko laitoksella paineensäätöventtiilien lähistöllä hallitusta vastustavia anarkisteja, jotka pienentää ja lisää painetta ja saavat näin rikkoutumaan putkiston?
Kommunistit asialla vai koodaripojat.
Vai onko venäläisiä päästetty pumppuasemille?
Onko Porin Vedessä opiskelijoita töissä
7
233
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tästä on aiempina vuosina puhuttu että remonttipommi kaatuu päälle. Ehkä se on alkamassa. Eli runkoverkko nyt vaan yksinkertaisesti tulossa ikään että alkaa paikat paukkumaan sieltä sun täältä.
- Anonyymi
Tietotekniikkayksikössä on ollut venäläisiä tutustumassa … miten järjestelmiä pannaan oikosulkuun!!!
Naiivia, niin naiivia sinisilmäisyyttä.
Eikö vesilaitos ole perinteisesti taistolaisten hallinnassa.
Tutkikaa ja selvittäkää Porin Veden oman köörin osuus.
Onko joku ammattiyhdistys-vasemmistosissiaktivistilaitosmies halunnut kostaa työnantajalle ja kansalle, kun äänestivät väärin.🧌😡- Anonyymi
No jaa. Ei se nyt varmaan ihan niin kuin elokuvissa mene että vaan läppiksellä murtaudutaan sisään ja väännellään venttiileitä hassuun asentoon. Ne tuskin nyt mitään etäohjattajia ole...
Ja tuskin siellä laitoksella nyt mitään punasalaliittojakaan löytyy.
- Anonyymi
Satuitko ajattelemaan yhtään yhtä asia sillä ensinnäkin Porissa ja muissakin kaupungeissa on aivan helvetin vanhat putket. Ei niitä noin vain vaihdeta nopeasti. Tämä tulee olemaan isompi ongelma tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Kun Porin kaupunki lomautti muutaman viikon ajaksi kaupungin ”työntekijät” niin tapahtui niinä päivinä, että Porinaan murtauduttiin.
Rosvo sai tiedon kassakaapin avaimesta, rahoista, saaliista, reitistä jne …ilmiselvästi henkilöstöltä, jota oli kapitalistinen järjestelmä mennyt lomauttamaan!
AY osaa. Nytkin yrittää kaataa hallituksen laittomilla rähinöillä.
Putkirikkomuksia on liikaa ollakseen normaaleja rikkoja.
Kysymyksessä on provokaatio. - Anonyymi
Venäläisperäiset ”kaksoiskansalaiset” ja suomalaiset punavihreät kiuruilijat ovat meille uhka.
Heitä ei pidä päästää avainpaikoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066