Onko Porin Vedessä opiskelijoita töissä

Anonyymi-ap

Painevesiputkia rikkoutunut liian paljon.

Onko laitoksella paineensäätöventtiilien lähistöllä hallitusta vastustavia anarkisteja, jotka pienentää ja lisää painetta ja saavat näin rikkoutumaan putkiston?

Kommunistit asialla vai koodaripojat.

Vai onko venäläisiä päästetty pumppuasemille?

7

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tästä on aiempina vuosina puhuttu että remonttipommi kaatuu päälle. Ehkä se on alkamassa. Eli runkoverkko nyt vaan yksinkertaisesti tulossa ikään että alkaa paikat paukkumaan sieltä sun täältä.

• Anonyymi

Tietotekniikkayksikössä on ollut venäläisiä tutustumassa … miten järjestelmiä pannaan oikosulkuun!!!
      Naiivia, niin naiivia sinisilmäisyyttä.
      Eikö vesilaitos ole perinteisesti taistolaisten hallinnassa.
      Tutkikaa ja selvittäkää Porin Veden oman köörin osuus.
      Onko joku ammattiyhdistys-vasemmistosissiaktivistilaitosmies halunnut kostaa työnantajalle ja kansalle, kun äänestivät väärin.🧌😡

• Anonyymi

No jaa. Ei se nyt varmaan ihan niin kuin elokuvissa mene että vaan läppiksellä murtaudutaan sisään ja väännellään venttiileitä hassuun asentoon. Ne tuskin nyt mitään etäohjattajia ole...
        Ja tuskin siellä laitoksella nyt mitään punasalaliittojakaan löytyy.

• Anonyymi

Satuitko ajattelemaan yhtään yhtä asia sillä ensinnäkin Porissa ja muissakin kaupungeissa on aivan helvetin vanhat putket. Ei niitä noin vain vaihdeta nopeasti. Tämä tulee olemaan isompi ongelma tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Kun Porin kaupunki lomautti muutaman viikon ajaksi kaupungin ”työntekijät” niin tapahtui niinä päivinä, että Porinaan murtauduttiin.
      Rosvo sai tiedon kassakaapin avaimesta, rahoista, saaliista, reitistä jne …ilmiselvästi henkilöstöltä, jota oli kapitalistinen järjestelmä mennyt lomauttamaan!

AY osaa. Nytkin yrittää kaataa hallituksen laittomilla rähinöillä.

Putkirikkomuksia on liikaa ollakseen normaaleja rikkoja.
      Kysymyksessä on provokaatio.

• Anonyymi

Venäläisperäiset ”kaksoiskansalaiset” ja suomalaiset punavihreät kiuruilijat ovat meille uhka.
      Heitä ei pidä päästää avainpaikoille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe