Esiintyy Vanhan Testamentin alueella sana Jumalan Rakkaus, -käännös 38?
Vaikka silloin oli Jumalalla täysi valta, joka on uudessa testamentissa ainoastaan Jeesuskella.
Miksi sitten saarnataan Jumalan rakkaudesta, jota Raamattu ei avaa.
Taas kristityille asia on selvä; 1. Joh. 4:9 Juuri siinä Jumalan rakkaus ilmestyi meidän keskuuteemme, että hän lähetti ainoan Poikansa maailmaan, antamaan meille elämän.
Ankaran Jumalan rakkaus on ainoastaan Jeesuksessa, se avataan, mutta ei Kerhossa juuri saarnata, vaikka on Raamatussa.
Voiko joku auttaa.
Missä kohti Raamatussa
23
247
Vastaukset
- Anonyymi
5 moos 7:13
Joko helpottaa?Minulla on helppoa kaiket ajat, heprealaisena, jolle Hän tekstinsä osittaa, mutta siinä ei esiiny sanaparia; Jumalan Rakkaus,
Eikä se ole ositettu pakanaoille.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Minulla on helppoa kaiket ajat, heprealaisena, jolle Hän tekstinsä osittaa, mutta siinä ei esiiny sanaparia; Jumalan Rakkaus,
Eikä se ole ositettu pakanaoille.Oli tos mooseksessa et ei uskovaisilla ois sairauksia, en oo tavannu muita kuin sairaita lestoja. Ei oo uskovaisia ja valittu kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tos mooseksessa et ei uskovaisilla ois sairauksia, en oo tavannu muita kuin sairaita lestoja. Ei oo uskovaisia ja valittu kansa.
Terveet ovat uskovaisia, sairaat eivät
Anonyymi kirjoitti:
Terveet ovat uskovaisia, sairaat eivät
Mutta valittu kansa on vain Jumalan silmäterä, Israel.
Ei muut.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mutta valittu kansa on vain Jumalan silmäterä, Israel.
Ei muut.Eipä taida olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida olla.
Jos on sairas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on sairas
Ei ole olemassa mitään erityista, uskovat pelastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala valitsee vain häneen uskovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakuntaoppi on harhaoppi. Mikää lahko tai kirkko tai seurakunta ei pelasta.
Anonyymi kirjoitti:
Seurakuntaoppi on harhaoppi. Mikää lahko tai kirkko tai seurakunta ei pelasta.
Sekä ihmiset, jotka tuovat sekulaarisuuden.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei valitse muuta kun Israelin kansan.
Anonyymi kirjoitti:
Mihin uskovia Kerho on?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mihin uskovia Kerho on?
Pirukin palasi riekkumaan palstalle.
Anonyymi kirjoitti:
Pirukin palasi riekkumaan palstalle.
Jaa: Kaunako se teiltä oli pois, oliko koko lauantain?
Oletko katkera. Älä itke. Äiti tulee kohta.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Minulla on helppoa kaiket ajat, heprealaisena, jolle Hän tekstinsä osittaa, mutta siinä ei esiiny sanaparia; Jumalan Rakkaus,
Eikä se ole ositettu pakanaoille.Eipä tunnu olevan pinnasängylle helppoa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18034296k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Raamattu on sstukirjs
- Anonyymi
1. Piet. 4:11
Jos joku puhuu, puhukoon niinkuin Jumalan sanoja; jos joku palvelee, palvelkoon sen voiman mukaan, minkä Jumala antaa, että Jumala tulisi kaikessa kirkastetuksi Jeesuksen Kristuksen kautta. Hänen on kunnia ja valta aina ja iankaikkisesti. Amen.
Juud. 25
hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.
Harhaa, ettei Jumalalla ole UT:ssa valtaa.Missä se siinä näkyy, koska Kristuksella on , Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu KAIKKI VALATA, TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ?
Oletko nähnyt sen, missä Jumala kehuu oalla vallallaan Uudessa testamentissa..
Laita esille.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Missä se siinä näkyy, koska Kristuksella on , Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu KAIKKI VALATA, TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ?
Oletko nähnyt sen, missä Jumala kehuu oalla vallallaan Uudessa testamentissa..
Laita esille.Etkö ymmärrä jeesustelija lukemaasi.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä jeesustelija lukemaasi.
Ymmärrän, mutta opettele sinä kirjoittamaan ja kunnioita Kaikkivaltiasta, että kirjoita Hänen nimi isolla alkukirjaimella.
Oletko katkea jälleen, kuten normaalistikin, mikä minulta jäi vaille ymmärryksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039