Turkulaisia tuomareita kuuluu vapaamuurareihin – professori: "Kyllä se on ongelma riippumattomuudelle"
https://www.turkulainen.fi/paikalliset/1404615
Jani Vilpponen:
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/1383653
Koulutukseltaan hän on varatuomari ja EMBA.
2019:
OP Tampereen uusi toimitusjohtaja valittu – Jani Vilpponen aloittaa työssä syyskuussa
- Koulutus:
University of Turku
Oikeustieteen maisteri (LLM) laki
1990-1995
Salainen kaksoiselämä:
Vapaamuurarien jäsenlistalta löydös:
- Vilpponen Jani Hannunpoika varatuomari - Ylöjärvi
Oikeudessa jyrää mahtivoima!!!
25
936
Vastaukset
- Anonyymi
Lupapoliisin ei ainakaan kannata luottaa tuohon turkulaiseen mahtivoimaan.
Maailma muuttuu, Eskoseni , lienee Aleksis Kiven tuotannosta ja pölyttynyt sitaatti.
Katkeaa joka toisen kirjaimen kohdalta.- Anonyymi
Turun perintämiestapaus puhuttaa. Vai pitääkö anoa lupapoliisilta puhumislupa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun perintämiestapaus puhuttaa. Vai pitääkö anoa lupapoliisilta puhumislupa?
Kaarinan poliisit ei uskalla inahtaakaan siitä miten skuutilla voi rikkoa liikennesääntöjä.
- Anonyymi
Kunhan eivät tuomaroi, niin mitä se haittaa. Voihan heillä olla hyviäkin arvoja. Ääriliikeet ja ääriuskonnollisuus tuottaa joskus .. vahinkoa ihmisille ja yhteiskunnalle. Eihän tämä median, viihteen ja politiikan suhdekaan erityisen terve ole.
- Anonyymi
Naisviha on haitallista.
- Anonyymi
Hyvää tarkoittavat hössöttäjät saattavat aiheuttaa ymmärtämättömyydessään isoja vahinkoja.
Lastenlaulut on ilahduttavia. Nuorikon metalliskene, mitähän se oikein on? - Anonyymi
Vaalit tasaisin väliajoin tasoittavat myös somekirjoittajien näkemyseroja.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201803142200810160
Oikeudenkäynnissä vapaamuurarit ovat esteellisiä, jos osallisena on toinen vapaamuurari. Vapaamuurarit vannovat keskinäistä avunantoa koskevan valan, eivätkä käytännössä saa siis tuomita toisiaan.
LM: Tuomarien sidonnaisuuksissa ongelmia - mukana vapaamuurareita ja kunnallispoliitikkoja
Lännen Media kävi läpi noin 900 yleis- ja hallinto-oikeuksien tuomaria ja asiantuntijajäsentä. Eniten puutteita oli korkeimmassa hallinto-oikeudessa (KHO), jossa tiedot puuttuivat lähes 70 prosentilta tuomareista ja asiantuntijajäsenistä.
Korkeimmassa oikeudessa (KKO) tiedoista puuttui 17 prosenttia, eli kaikkien sotilasjäsenten tiedot. - Anonyymi
Pohjois Suomessa muurarit on yleisesti sutkeja, sutki pulkkisia ja sutkiniemelöita.
- Anonyymi
Puhumattakaan sutkiKuruloista.
- Anonyymi
K u u s i s t o t i e t ä ä sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K u u s i s t o t i e t ä ä sen.
Ei kuulu tietäjiin. Harhauttajat kokoilevat verkkojaan .
- Anonyymi
Täältäkö se Mauri Ala Kotola luentonsa aiheen löysi?
- Anonyymi
Tätä harrastavat lainoppineet vapaamuurari-tuomarit jne. salaisissa rituaaleissaan.
Ja nämä tekevät sitten päätöksiään Suomen oikeuslaitoksissa.
Vapaamuurarien rituaalit:
Tärkeimpiin asteisiin siirrytään rituaalien kautta.
Rituaalien yhteydessä vannotaan valoja ja läpikäydään jonkinlainen näytelmä.
Yksi tärkeimmistä näytelmistä on kolmannen asteen Hiram Abiff -legenda, jossa Kuningas Salomon hyvä ystävä Hiram murhataan ja hänestä tulee näin vapaamuurarien marttyyri. Hänen ruumiinsa nostetaan maasta erilaisin ottein, joista muodostuu vapaamuurarien salainen kättely.
Nämä näytelmät ovat keksittyjä eivätkä ne perustu historiallisiin faktoihin, vaikka moni uskoo toisin. Kolmannelle asteelle pyrkivä kokelas näyttelee tämän rituaalimurhan ja hänelle järjestetään "ylösnousemus" ruumisarkusta. Tämä on vapaamuraariuden kopio Jeesuksen ylösnousemuksesta.
Joidenkin asteiden vastaanottamista ennen joudut maksamaan ison maksun, ja tämä tulee usein yllätyksenä. Itse jäsenyys maksaa vapaamuurarille alkaen 100 euroa vuodessa. Veljesateriat (n. 50e) tulevat tähän päälle. Monet myös harrastavat lahjoitusten antamista loosilleen.
Munien tervaus lienee jollekin paikkakunnalle tyypillinen tapa.
On täyttä totta, että korkeimmilla asteilla asteiden suorittajille tarjoillaan viiniä ihmisen pääkallosta ja lausutaan
"muuttukoon tämä viini myrkyksi jos koskaan rikon valani". Monet salaisuuksien säilyttämiseksi lausutut valat uhkaavat kokelasta kuolemalla, mutta sinulle vakuutellaan, että kyseessä on pelkästä symboliikasta.
Tämä luo painostavan ilmapiirin, mutta luottamus omiin muurariveljiin on korkealla ja samoin on mielenkiintokin.
Jälkikäteen ei voi kuin ihmetellä, miksi on ylipäänsä mennyt tällaiseen mukaan. 33. asteen rituaaliin kuuluu, että luurangoksi pukeutunut veli kietoo käsivartensa kokelaan ympärille ja lausutaan "tavoitelkoon nämä kylmät kädet minua ikuisesti jos koskaan rikon valani".
Jokainen muurari on myös kokenut rituaalin, jossa tämän silmät sidotaan ja kaulaan laitetaan paksu hirttoköysi (ns. valtaköysi). Kun side otetaan silmiltä, kokelas "astuu valoon".- Anonyymi
Löytyi sylttytehdas.
- Anonyymi
Huom!
Tampereen OP:n nykyisen vapaamuurari-toimitusjohtajan Jani Vilpposen poika Eemeli Vilpponen on jo töissä lakitoimistossa.
Eemeli Vilpponen
https://tempolaw.fi/henkilokunta/eemeli-vilpponen/
Myös Jani Vilpponen on kouluttaunut varatuomariksi joka näkyy hänen jäsentiedoissaan.
Vapaamuurarien verkoston lonkerot ulottuvat syvälle ja laajalle joissa "veli ei veljeä petä" - Anonyymi
Erittäin paljon on rappareita ikämiesjuristeissa. Sumplivat keskenään missä vain pystyvät siviilirapparien kanssa. Valehtelevia sutkeja. Epäeettinen salaseura.
- Anonyymi
Sopimuksia vain kasvotusten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopimuksia vain kasvotusten?
Virtuaaliset kanssakäymiset harhauttavat.
- Anonyymi
Sumplimisen seurauksena syntyy vinoumia.
- Anonyymi
Tilauksesta valehdellaan.
- Anonyymi
Maanlaajuinen ryhmä. Nimet löytyvät netistä.
- Anonyymi
Muurareihin ei kuulune naisia. Naisviha selittynee oikeuslaitoksen piirissä silläkin faktalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muurareihin ei kuulune naisia. Naisviha selittynee oikeuslaitoksen piirissä silläkin faktalla.
Miten rappariveljet suhtautuvat somenäkemykseen: poliisit on Suomessa ainoa rikollisjengin.
- Anonyymi
Jo on vainoharhaista kirjoittelua suuri osa ketjusta. Kuvittelevat salaliittoa.
Jäsenet ovat veroja maksavat kunnon kansalaisia, jotka maksavat veronsa ja osallistuvat hyväntekeväisyysyhdistyksensä toimintaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569