Uimahallit kiinni

Anonyymi-ap

Liikunnan ja kulttuurin JOHTORYHMÄ ei löytänyt muita säästöjä niin "turhat" uimahallit on suljettava. Autetaan me niitä ja kerrotaan tähän alle mistä muusta voi säästää.

45

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uimahallit on kyllä kallista huttua. Järvissä voi vielä uida.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­y­m­f­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ylsi kunnon uimahalli riittää joka on aamuvarhaisesta iltamyöhään auki joka päivä. Hyppy/peliallas erillään uima-altaasta jne..

      • Anonyymi

        elätkö vain tätä päivää. Eikö sinua kiinnosta yhtään nuorison tulevaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elätkö vain tätä päivää. Eikö sinua kiinnosta yhtään nuorison tulevaisuus

        Kyllä kiinnostaa enkä halua,että nykyiset nuoret joutuvat maksamaan sen mitä nykyiset aikuiset ottavat velkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa enkä halua,että nykyiset nuoret joutuvat maksamaan sen mitä nykyiset aikuiset ottavat velkaa

        Haluut että ne viettää aikaa kaupan nurkilla ja oppii pahoille tavoille. selvähän tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluut että ne viettää aikaa kaupan nurkilla ja oppii pahoille tavoille. selvähän tää

        En,haluan,että nuorilla on vesiurheilun mahdollistava halli Kouvolassa. Täytyy vesijuoksun lisäksi olla mahdollisuus uida jopa kilpaa,pelata uppopalloa,vesipalloa tai harrastaa uimahyppyjä muutakin kuin klo 21 jälkeen (eli aamusta iltaan) kun uimahalli menee vesijuoksijoita (yleisöltä) kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En,haluan,että nuorilla on vesiurheilun mahdollistava halli Kouvolassa. Täytyy vesijuoksun lisäksi olla mahdollisuus uida jopa kilpaa,pelata uppopalloa,vesipalloa tai harrastaa uimahyppyjä muutakin kuin klo 21 jälkeen (eli aamusta iltaan) kun uimahalli menee vesijuoksijoita (yleisöltä) kiinni

        Mitäpä luulet kuinka moni vanhempi pystyy kuskata lastansa iltaisin kymmenien kilometrien päähän uimaan. Taas tultiin siihen että rikkaille vaan harrastuksia ja köyhien perheiden lapset pysyköön siellä kaupan nurkalla. Sylettää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä luulet kuinka moni vanhempi pystyy kuskata lastansa iltaisin kymmenien kilometrien päähän uimaan. Taas tultiin siihen että rikkaille vaan harrastuksia ja köyhien perheiden lapset pysyköön siellä kaupan nurkalla. Sylettää....

        Veronmaksajat kustantavat palvelut ja niillä on myös vara kuskata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksajat kustantavat palvelut ja niillä on myös vara kuskata

        mietitkö ollenkaan ennenkuin klikkaat noita kommentteja lähtemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietitkö ollenkaan ennenkuin klikkaat noita kommentteja lähtemään

        Tottakai,nyt pitää myös liikuntalautakunnan miettiä mistä säästetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä luulet kuinka moni vanhempi pystyy kuskata lastansa iltaisin kymmenien kilometrien päähän uimaan. Taas tultiin siihen että rikkaille vaan harrastuksia ja köyhien perheiden lapset pysyköön siellä kaupan nurkalla. Sylettää....

        Uimahalli keskustaan niin taajamista pääsee bussilla uimaan. Nuorten kuukausilippu bussiin ei maksa paljon ja sillä voi mennä muutenkin kuin vain uimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai,nyt pitää myös liikuntalautakunnan miettiä mistä säästetään.

        eli joku maksaa 100 egee työttömyyskorvauksesta veroo niin sillä on mahdollsuus sitten kanssa järjestää lapsellensa kyydit harrastuksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli joku maksaa 100 egee työttömyyskorvauksesta veroo niin sillä on mahdollsuus sitten kanssa järjestää lapsellensa kyydit harrastuksiin

        Niin,voi mennä vaikka töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,voi mennä vaikka töihin.

        oletko itse alalla josta uusi työpaikka löytyy helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahalli keskustaan niin taajamista pääsee bussilla uimaan. Nuorten kuukausilippu bussiin ei maksa paljon ja sillä voi mennä muutenkin kuin vain uimaan

        Linjaauto vuorothan on kanssa säästölistalla jos et ole kiireessä sattunut huomaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko itse alalla josta uusi työpaikka löytyy helposti

        En ole,jos nykyiset työt loppuu niin täytyy vaihtaa alaa jos ei muuten töitä löydy. Aina on löytynyt eikä työttömänä ole tarvinnut pitkiä aikoja olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjaauto vuorothan on kanssa säästölistalla jos et ole kiireessä sattunut huomaamaan

        Olen huomannut,keskustaan pääsee jatkossakin linja-autolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole,jos nykyiset työt loppuu niin täytyy vaihtaa alaa jos ei muuten töitä löydy. Aina on löytynyt eikä työttömänä ole tarvinnut pitkiä aikoja olla

        Jos olet noin itsevarmatyyppi niin voin kertoo sulle että näin lamaaikana kaikille se uuden työn löytyminen ei aina ole helppoa ja silloun joutuu kärsimään myös lapset kun toinen tai molemmat on työttömiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet noin itsevarmatyyppi niin voin kertoo sulle että näin lamaaikana kaikille se uuden työn löytyminen ei aina ole helppoa ja silloun joutuu kärsimään myös lapset kun toinen tai molemmat on työttömiä

        Tästä olen kanssasi samaa mieltä. Toisaalta lapset ja toivottavasti myös aikuiset nauttivat yhteisestä ajasta kun ei tarvitse raataa töissä. On aikaa yhdessä harrastaa ja liikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut,keskustaan pääsee jatkossakin linja-autolla

        niin nyt mutta entäs sitten kun linjat säästösyistä karsittu. onko sulla siitä jotain SISÄPIIRIN tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin nyt mutta entäs sitten kun linjat säästösyistä karsittu. onko sulla siitä jotain SISÄPIIRIN tietoa

        On kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä olen kanssasi samaa mieltä. Toisaalta lapset ja toivottavasti myös aikuiset nauttivat yhteisestä ajasta kun ei tarvitse raataa töissä. On aikaa yhdessä harrastaa ja liikkua.

        Vaikee on harrastaa mielekkäästi jos ei ole RAHAA,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä

        hyviä kontakteja siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä

        jos sulla on niitä kontakteja niin kysyppä rotareilta ja kookoolta mitä varten ne oikein järjesti senhyväntekeväisyystapahtuman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos sulla on niitä kontakteja niin kysyppä rotareilta ja kookoolta mitä varten ne oikein järjesti senhyväntekeväisyystapahtuman.

        Vastaus oli,että hyväntekeväisyyden takia järjestivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus oli,että hyväntekeväisyyden takia järjestivät.

        Niin sen takia järjesti että lapsilla olis varallisuudrsta riippumatta mahdollisuus harrastaa mielekkäästi. kaupunki karsii hävyttömästi koko ajan heiltä näitä harrastuspaikkoja mutta tälläsillä tempauksolla ei auteta kun murtoosaa lapsista. Toedän ihan kokemuksesta millasta oli kasvattaa lapsia pienillä tuloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut,keskustaan pääsee jatkossakin linja-autolla

        Onko uusista linja-auto linjoista tehty päätös. Ei täältä ainakaan 20 vuoteen ole linja-autolla päässyt keskustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa enkä halua,että nykyiset nuoret joutuvat maksamaan sen mitä nykyiset aikuiset ottavat velkaa

        Lisää velkaahan joudutaan koko ajan ottamaan lastemme maksettavsksi että saadaan maksettua luxus teatteri, luxus uimahalli ja vielä luxus monitoimiareenan vuokrat. Sen lisäksi maksettavaksi jätetään kalliit vuokrat hemssölle. Ja mitä kuluja vielä tuleekaan kaikkien "säästöjen" nuorille aiheuttamasta pahoinvoinnista. Tuollainen perintökö on oikein jättää seuraaville sukupolville. Mut hei nyt muistin että saahan he perinnöksi tyhjiä tontteja ja maata joya nyt ollaan ostamassa


    • Anonyymi

      Hyvät säästöt tulisi kun karsisi näistä ylemmistä lähtien.liikuntapäällikkö, liikuntapaikkapäällikkö, liikuntamestari. mikä lie palkka heillä

      • Anonyymi

        Eiköhän ne aloita taas karsinnan alapäästä kentänhoitajat ja muut suorittavaa työtä tekevät


    • Anonyymi

      Tämäkin tarina saa vielä monta uutta käännettä.

      • Anonyymi

        Entisiä keskusteluja kun olen seuraillut niin taisi olla eräälle taas hankala aihe


    • Anonyymi

      Kuusankosken uimahalli oli Kouvolan eniten käytetty uimahalli. Nyt se laitetaan kiinni säästösyistä.

      • Anonyymi

        Sen takii että saadaan uppopallonpelaajat, uimahyppääjät, kilpauimarit ja kylpylämaiset olosuhteet keskustaan


    • Anonyymi

      Tämän illan liikuta ja kulttuurilautakunnan päätös osoitti että meidän kaupungista löytyy kuitenkin vielä ihmisiä jotka tekevät päätöksiä sen mukaan mitä sydän sanoo. Kiitos.

      • Anonyymi

        Minusta päätösten perustana tulisi olla faktat ja järjenkäyttö.
        Muussa tapauksessa ajaudutaan tilanteeseen jossa Kouvola nyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta päätösten perustana tulisi olla faktat ja järjenkäyttö.
        Muussa tapauksessa ajaudutaan tilanteeseen jossa Kouvola nyt on.

        Minä oon täysin eri mieltä. Lapset ja nuoret voivat nyt pahoin kun niiltä viety lähikouluja, lähiharrastuspaikkoja ja osa jäänyt oman onnensa nojaan sinne kylille hengaamaan. Näin käy kun ajatellaan koko ajan vain RAHAA JA KESKUSTASSA ASUVIEN ELÄMÄÄ ja unohdetaan miettiä miltä niistä syrjemmällä asuvista lapsista TUNTUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon täysin eri mieltä. Lapset ja nuoret voivat nyt pahoin kun niiltä viety lähikouluja, lähiharrastuspaikkoja ja osa jäänyt oman onnensa nojaan sinne kylille hengaamaan. Näin käy kun ajatellaan koko ajan vain RAHAA JA KESKUSTASSA ASUVIEN ELÄMÄÄ ja unohdetaan miettiä miltä niistä syrjemmällä asuvista lapsista TUNTUU.

        Sinä vastailet muiden kommentteihin siten kuin sinusta tuntuu niissä tarkoitettavan. Lue, mieti ja vastaa vasta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vastailet muiden kommentteihin siten kuin sinusta tuntuu niissä tarkoitettavan. Lue, mieti ja vastaa vasta sitten.

        Puutun keskusteluun mitäs tuo sinun faktat ja järjenkäyttö tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutun keskusteluun mitäs tuo sinun faktat ja järjenkäyttö tarkoittaa

        Kokeile kerran sitä metodia niin ehkä se selviää.


    • Anonyymi

      Pääsin vain lukemaan otsikon mutta syyskuussa Kouvolassa 3600 työtöntä. Miten moni lienee heistä lapsiperheen isä tai äiti ja tällä vaikutusta lasteen elämään. Nyt jos milloin tarvitaan kaupungin apua.

    • Anonyymi

      Persujen Vainikalta tänään samassa lehdessä osuva kirjoitus ja ei voinut olla muuta kuin samaa mieltä. niinkuin mielipiteitä lukiessa valtaosa muistakin kaupunkilaisista tuntuu olevan.

    • Anonyymi

      Kouvojen junnuvalmentajasta tänään luettu juttu sai tänään hyvälle mielelle. Junnuja valmentaa ihminen jolle tärkeintä ei ole maine, kunnia ja sijoitus vaan oikeesti lapsen paras.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe