Ja painan 65 kiloa. Onkohan se vielä liikaa? Minusta olen lihava ja alavatsa on turonnut ja roikkuu?
Oon 190 senttiä
31
393
Vastaukset
- Anonyymi
On tossa vielä varaa tiputtaa 5 kiloa ainaki.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Olet hoikka.
- Anonyymi
Mutta peilissä näen lihavan miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta peilissä näen lihavan miehen
Sinulla saattaa olla ns.oman ruumiinkuvanhäiriö. Näet itsesi erilaisena kuin olet.
- Anonyymi
Olet alipainoinen (+5 kg) pituuteesi nähden.
- Anonyymi
Teetkö istumatyötä ja samalla syöt? Se selittäisi nakkirasvan kasaantumisen alavatsalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö istumatyötä ja samalla syöt? Se selittäisi nakkirasvan kasaantumisen alavatsalle.
Joskus mutta pyöräilen ja juoksen joka päivä. Täytyy varmaan lähteä vielä lenkille kun äsken söin tuplan vaikka sen oksensin mielestäni pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mutta pyöräilen ja juoksen joka päivä. Täytyy varmaan lähteä vielä lenkille kun äsken söin tuplan vaikka sen oksensin mielestäni pois.
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet turhan itsekriittinen. Jokapäiväiset liikunnat pitävät sut hyvässä kunnossa. Harva tänä päivänä joka päivä moisia liikkumisia tekee. Mihin sä oikein treenaat?
Ettet vaan laittanut sormia kurkkuun ja yrjönnyt suklaan viemäriin.:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet turhan itsekriittinen. Jokapäiväiset liikunnat pitävät sut hyvässä kunnossa. Harva tänä päivänä joka päivä moisia liikkumisia tekee. Mihin sä oikein treenaat?
Ettet vaan laittanut sormia kurkkuun ja yrjönnyt suklaan viemäriin.:)Treenaan ylipainoa pois
- Anonyymi
Pitkän matkan juoksijan ja/tai korkeushyppääjän kehonrakenne, ektomorfi eli pitkät raajat ja hoikka. Lihasmassan kasvatus vaikeaa kuin myös lihominen. Se minne paino sitten kertyy jos kertyäkseen on vatsa.
Ektomorfeissa on joskus "laihaa lihavuutta" eli piilevää sisäelinrasvaa ns viskeraalista rasvaa- Anonyymi
Eli täytyy vielä laihduttaa se 5 kiloa ainakin. Ei siinä muu auta kun rasvaa on. Äsken melkein söin tuplan mutta oksensin sen pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli täytyy vielä laihduttaa se 5 kiloa ainakin. Ei siinä muu auta kun rasvaa on. Äsken melkein söin tuplan mutta oksensin sen pois.
190 cm 65kg on minun mielestä todella vähän kuulostaa että olet laiha. Ei sun tarvi laihduttaa eikä lihottaa itseäsi olet sellaisena kuin olet just hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse laihuttaa. Tot3sin vaan ton kehotyyppisi. Mrinaan itse olen samaa sarjaa 186/69
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
190 cm 65kg on minun mielestä todella vähän kuulostaa että olet laiha. Ei sun tarvi laihduttaa eikä lihottaa itseäsi olet sellaisena kuin olet just hyvä.
Ja jos sulla on kolesterolit viiteravoissa, niin sulla ei viskeraalista eli sisäelinrasvaakaan varmaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin vielä juoksemassa tutun lenkin jotta sain kulutettua mitä söin illalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin vielä juoksemassa tutun lenkin jotta sain kulutettua mitä söin illalla.
Minä käyn liikkumasa sen takia että kunto pysyy hyvänä. En itse jaksaisi miettiä tuollaista että jos syön sitä ja tätä että nyt se pitää saada pois mutta liikunta on terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoindeksisi on alipainon rajalla ja oksentaminen kertoo samaa asiaa: kuulostat täysin syömishäiriöiseltä. Hae apua, ennen kuin olet liian syvällä selvitäksesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoindeksisi on alipainon rajalla ja oksentaminen kertoo samaa asiaa: kuulostat täysin syömishäiriöiseltä. Hae apua, ennen kuin olet liian syvällä selvitäksesi!
En halua että rasva tukkii suoneni. Luulen että on jo tehnyt vahinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuolla alhaalla sanoivat että täytyy vielä pudottaa.että pääsen optimiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuolla alhaalla sanoivat että täytyy vielä pudottaa.että pääsen optimiin?
Etkö osaa omilla aivoilla ajatella?
- Anonyymi
Lasse Viren oli pitkänmatkanjuoksija ja 70-luvulla tuota sarjaa. Ja hoikjahan hän on yhä vanhanakin
- Anonyymi
Mallin mitoissa:))
Istun mies sit sun.päälle ja tukahdutan rinnoilla kun alat nälkäkiukkuaan. Vien sinun tuplan ja syön sen etkä saa palakaan oksennettavaksi.
Painan varmaan kohta jo 90 kiloa ja on lihasta ja rasvaa tuhti pakkaus! - Anonyymi
Muista mennä lenkille vielä yöllä
- Anonyymi
Pakko se on jos muutkin se näkee että rasvaa on.
- Anonyymi
Vielä on noin 20kg ylipainoa
- Anonyymi
Niin ajattelen itsekin, että vitosella kun alkaisi niin rasvaa ei ehkä olisi.
- Anonyymi
50kg voisi olla tuon pituiselle optimi. Sitte kolistelet vain luurankoasi.
- Anonyymi
Olet alipainoinen. Älä nyt hyvä ihminen enää mene lenkille.
- Anonyymi
Tottakai pitää mennä! Sehän on hyvä asia. Kestävyysurheilijat on hyvin kevytrakenteisia ja kuivia.
Oksentelu pois, niin hyvin menee. Oksentelu muuten pilaa hampaat, ei kannata.
Ihmiset syö ihan liikaa. Pieni nälkä, niin heti mätetään viikon ruuat kerralla.
Katsoin Netflixistä Kaikki kotiin selviytymissarjan, se oli todella hyvä. Ihan pysyi toimintakunto yllä vaikka keräilivät etanoita joenvarren kivikosta ruuaksi.
Nälkä on psyykkistä, hemmotellun ihmisen rääkymistä. Kolme viikkoa ihminen selviää ilman ruokaa.
Itse olen lihava hämäläinen jonka keho säilöö kaiken hyvin tarkasti. Voin olla täydessä ruumiillisessa työssä tuntikausia vaikken olisi syönyt yhtään mitään. Koko päivän voin olla syömättä ei mitään nälkäkiukkua tule.
Heikot sortuu elon tiellä!
- Anonyymi
Ihanne kehonrakenne. Voi syödä periaatteessa mitä vaan ja hämmästyttävän suuriakin määriä, eikä se kerry kehoon.
Mistä tiedän? Olen vastaavanlainen rskenteeltani. Syön kuin hevonen ja valun p*skana
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2824751Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k502959Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78961