Mitäs ihmiset kaipaatte, onko peruspalvelut kunnossa vai voisiko niitä kehittää?
Peruspalvelut Kuhmossa
9
490
Vastaukset
- Anonyymi
Peruspalvelut jopa liian hyvät on lääkäriä ja sairaanhoitoa ja apteekki ja Alko ruokaakin saa kaupasta ja kirjoja kirjastosta mitään en kaipaa
- Anonyymi
Juna Turkuun puuttuu. Olisi ihanaa käydä ainakin kerran kuussa viikonloppuretkellä Aurajoen rantoja ihastelemassa. Sitä paitsi Kuhmosta puuttuu turkulaiset turistit ja niitäkin saataisiin korpivaelluksia tekemään.
- Anonyymi
Minä oon aina lähtenyt sotkamon juna-asemalta turun reissulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon aina lähtenyt sotkamon juna-asemalta turun reissulle
Niin minäkin enkä enää kuhmoon palannut
- Anonyymi
Kunnollinen grilli. Sormulan grilli on nykyään aina kiinni ja se ois kuhmossa ainut josta saa sen esan erikoisen!!
- Anonyymi
Uimahallikin menee talvella jäähän muutaman vuoden sisällä. Lammasjärvessä saa uida ympäri vuoden, pakkasellakin.
- Anonyymi
Kuhmon pankkitalo lopettaa toiminnan. Liikekeskuksen tiloihin jää pankki-vakuutusvirkailija kaupan tiloihin. Tietokoneella, puhelimella, pankkikortein ilman käteistä rahapussissa homma toimii. Suoraveloitus laskuille. Ei tarvita pankinjohtajaa ja pankkivirkailijoita pankkitalon sisällä ollenkaan.
- Anonyymi
Kiljunkäyttöpönttö pihisee ja porisee, Alkossa käyntikin jää vähälle. Ruokakaupasta saa ainekset. Paikallisetkin suosivat ruokakaupan olusia, siidereitä ja lonkeroita, ne ovatkin melko vahvoja alkoholiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k48752Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702