Mitäs ihmiset kaipaatte, onko peruspalvelut kunnossa vai voisiko niitä kehittää?
Peruspalvelut Kuhmossa
9
498
Vastaukset
- Anonyymi
Peruspalvelut jopa liian hyvät on lääkäriä ja sairaanhoitoa ja apteekki ja Alko ruokaakin saa kaupasta ja kirjoja kirjastosta mitään en kaipaa
- Anonyymi
Juna Turkuun puuttuu. Olisi ihanaa käydä ainakin kerran kuussa viikonloppuretkellä Aurajoen rantoja ihastelemassa. Sitä paitsi Kuhmosta puuttuu turkulaiset turistit ja niitäkin saataisiin korpivaelluksia tekemään.
- Anonyymi
Minä oon aina lähtenyt sotkamon juna-asemalta turun reissulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon aina lähtenyt sotkamon juna-asemalta turun reissulle
Niin minäkin enkä enää kuhmoon palannut
- Anonyymi
Kunnollinen grilli. Sormulan grilli on nykyään aina kiinni ja se ois kuhmossa ainut josta saa sen esan erikoisen!!
- Anonyymi
Uimahallikin menee talvella jäähän muutaman vuoden sisällä. Lammasjärvessä saa uida ympäri vuoden, pakkasellakin.
- Anonyymi
Kuhmon pankkitalo lopettaa toiminnan. Liikekeskuksen tiloihin jää pankki-vakuutusvirkailija kaupan tiloihin. Tietokoneella, puhelimella, pankkikortein ilman käteistä rahapussissa homma toimii. Suoraveloitus laskuille. Ei tarvita pankinjohtajaa ja pankkivirkailijoita pankkitalon sisällä ollenkaan.
- Anonyymi
Kiljunkäyttöpönttö pihisee ja porisee, Alkossa käyntikin jää vähälle. Ruokakaupasta saa ainekset. Paikallisetkin suosivat ruokakaupan olusia, siidereitä ja lonkeroita, ne ovatkin melko vahvoja alkoholiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846